
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
STRUČNÉ INFO
-Jedná se o Felicii 1.3 50kW BMM r.v. 12.10.1995 LXi - zesílená karoserie, motor splňující EURO2.
Byla zpředu bouraná do vozidla s TZ-bohužel byl skřiven i spodní nosník. Jedná se o spotřební auto, takže žádná voňavá kára jako můj Favorit Black line. Koupeno za cca cenu šrotu, původní majitel nějak už nepočítal s tím, že se najde nějaký magor, který to ještě zprovozní...
OPRAVA PO KOUPI - listopad 2010
-Koupený celý předek-nové CZ oba blatníky, kapsy blatníků, chladičová stěna, chladič. Jeté díly - kapota, světla (díky iDawe), maska mezisvětla, nárazník. Odříznutý inkriminovaný ohnutý nosník z jedné Felicie combi za 200kč. Nárazník včetně ostříkovačů světel, protihluková dečka pod kapotou. Velký dík patří za luxusní práci s CO2 a rukama Ondrovi Havlíčkovic ;) ! Oprava celého tažného zařízení včetně elektriky.
Všechny díly nastříkány základovou barvou Pragoprimex syntetika a následně nastříkány též syntetickým vrchním lakem Primalex Primacolor RAL 3003 (podobný odstín dle ČSN Škoda 8290). Na jaře mám v plánu nastříkat celé auto...
Motor
-781.136B , olej Mogul GX pro, nová spojka, nový Magneton startér včetně alternátoru.
VYCHYTÁVKY původem vozidlo LX
Středový tunel - za odvoz
Budíky s otáčkoměrem - díky Flacku
Odkládací kapsa u nohou spolujezdce
Nárazník s ostřikovačí světel
Centrální zamykání
Přední mlhovky světel - instalace bude na jaře...
Plastové podběhy
Přední znak z Favorita
Rozpěrná tyč mezi tlumiči - verze pro 1.6 - bílý lak
Plastové podběhy
BUDOUCNOST
Takový malý sen je překopání BMM na MPi :). Teď je nejdůležitější aby to auto bylo komplet v laku (chystáno na jaro 2011) včetně vyvaření zadních lemů a 5tých dveří..a možná nějaký ty kolesa v komaxitu (14" Atlanta, za těma si jdu, časem je mohu sehnat za pakatel, takže uvidíme :)
-Jedná se o Felicii 1.3 50kW BMM r.v. 12.10.1995 LXi - zesílená karoserie, motor splňující EURO2.
Byla zpředu bouraná do vozidla s TZ-bohužel byl skřiven i spodní nosník. Jedná se o spotřební auto, takže žádná voňavá kára jako můj Favorit Black line. Koupeno za cca cenu šrotu, původní majitel nějak už nepočítal s tím, že se najde nějaký magor, který to ještě zprovozní...
OPRAVA PO KOUPI - listopad 2010
-Koupený celý předek-nové CZ oba blatníky, kapsy blatníků, chladičová stěna, chladič. Jeté díly - kapota, světla (díky iDawe), maska mezisvětla, nárazník. Odříznutý inkriminovaný ohnutý nosník z jedné Felicie combi za 200kč. Nárazník včetně ostříkovačů světel, protihluková dečka pod kapotou. Velký dík patří za luxusní práci s CO2 a rukama Ondrovi Havlíčkovic ;) ! Oprava celého tažného zařízení včetně elektriky.
Všechny díly nastříkány základovou barvou Pragoprimex syntetika a následně nastříkány též syntetickým vrchním lakem Primalex Primacolor RAL 3003 (podobný odstín dle ČSN Škoda 8290). Na jaře mám v plánu nastříkat celé auto...
Motor
-781.136B , olej Mogul GX pro, nová spojka, nový Magneton startér včetně alternátoru.
VYCHYTÁVKY původem vozidlo LX
Středový tunel - za odvoz
Budíky s otáčkoměrem - díky Flacku
Odkládací kapsa u nohou spolujezdce
Nárazník s ostřikovačí světel
Centrální zamykání
Přední mlhovky světel - instalace bude na jaře...
Plastové podběhy
Přední znak z Favorita
Rozpěrná tyč mezi tlumiči - verze pro 1.6 - bílý lak
Plastové podběhy
BUDOUCNOST
Takový malý sen je překopání BMM na MPi :). Teď je nejdůležitější aby to auto bylo komplet v laku (chystáno na jaro 2011) včetně vyvaření zadních lemů a 5tých dveří..a možná nějaký ty kolesa v komaxitu (14" Atlanta, za těma si jdu, časem je mohu sehnat za pakatel, takže uvidíme :)
Red line/červená tma - komentáře:
Nebarevný znak Felicii sluší 

pěkne postupuješ 

tý jo středový panel za odvoz
na feliciaklubu na slovensku nejde pod 25e

na feliciaklubu na slovensku nejde pod 25e

Ono se to potom nasčítá, a zlatých 4 000kč. Nechci v tom utápět peníze, i tu chladičovou stěnu jsem si mohl odříznout z jedné Felicie "skoro zadarmo", když jsem na ní koukal, byla trochu hnutá :(, takže raději jsem koupil novou. S rozpočtem bych se chtěl vejít do 10 000kč, tak jsem zvědav jestli +/- to vyjde (seznam dílů včetně cen v excelu se rychle plní)
s opravou hodně zdaru a trošku mě pobavilo, za kolik jsi sehnal celej předek a ještě ti to připadá hodně. já bych dal 4000 jen za chladič. :-)