
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
YELLOW MELONE - ŠKODA FAVORIT 135L r.v. - 1989
Najeto 31567 km (ke dni 4.3.2011) , 49kw,
V-max 162km/h,
0-100, 11,5 s.
ÚPRAVY :
SPORTOVNÍ VOLANT ŠKODA 30 cm
ALU KŘÍDLO DRAGON 2FLOOR
FÁVO SNÍŽENO O 8CM DOLŮ
VÝFUKOVÁ SOUSTAVA - TRUBKY AŽ DOZADU KDE JE ORIGO TLUMIČ A LAITYNG KONCOVKA
ALU CHROM KOBERCE
PEDÁLY, ŘADÍCÍ PÁKA SPARCO RACING
MASKA SE ZAKYTOVANÝM ZNAKEM
ZÁSLEPKA MEZI SVĚTLA
ČERNÉ SVĚTLA PŘEDNÍ I ZADNÍ
ZAMRAČENÁ KAPOTA S LASEREM VYŘÍZNUTÝM LOGEM FÁVO
ALU DISKY ŠKODA ORIGINÁL R13 S PNEU 185/50
ČERNÉ ŽÁROVKY
NOVÝ BÍLÝ VZHLED BUDÍKŮ
STŘEDOVÝ PANEL Z FELICIE
DO BUDOUCNA :
CELOLAK ŽLUTÁ RS
ČERNÉ MATNÉ NÁRAZNÍKY
POŘÁDNÉ AUDIO (SUBWOOFER, REPRO - HIGH a MIDDLE) a ZESILOVAČ
BÍLO - ČERNÝ INTERIÉR S MODRÝM OSVÍCENÍM ( NOHY, PALUBKA, BUDÍKY, PODVOZEK, ZÁSTAVBA )
TAPECY Z 1993
ZATÓNOVAT OKNA DO ČERNÁ 5 PROCENTNÍ ČERNOU
LEPŠÍ SEDAČKY
ZADNÍ LED SVĚTLA
........
Najeto 31567 km (ke dni 4.3.2011) , 49kw,
V-max 162km/h,
0-100, 11,5 s.
ÚPRAVY :
SPORTOVNÍ VOLANT ŠKODA 30 cm
ALU KŘÍDLO DRAGON 2FLOOR
FÁVO SNÍŽENO O 8CM DOLŮ
VÝFUKOVÁ SOUSTAVA - TRUBKY AŽ DOZADU KDE JE ORIGO TLUMIČ A LAITYNG KONCOVKA
ALU CHROM KOBERCE
PEDÁLY, ŘADÍCÍ PÁKA SPARCO RACING
MASKA SE ZAKYTOVANÝM ZNAKEM
ZÁSLEPKA MEZI SVĚTLA
ČERNÉ SVĚTLA PŘEDNÍ I ZADNÍ
ZAMRAČENÁ KAPOTA S LASEREM VYŘÍZNUTÝM LOGEM FÁVO
ALU DISKY ŠKODA ORIGINÁL R13 S PNEU 185/50
ČERNÉ ŽÁROVKY
NOVÝ BÍLÝ VZHLED BUDÍKŮ
STŘEDOVÝ PANEL Z FELICIE
DO BUDOUCNA :
CELOLAK ŽLUTÁ RS
ČERNÉ MATNÉ NÁRAZNÍKY
POŘÁDNÉ AUDIO (SUBWOOFER, REPRO - HIGH a MIDDLE) a ZESILOVAČ
BÍLO - ČERNÝ INTERIÉR S MODRÝM OSVÍCENÍM ( NOHY, PALUBKA, BUDÍKY, PODVOZEK, ZÁSTAVBA )
TAPECY Z 1993
ZATÓNOVAT OKNA DO ČERNÁ 5 PROCENTNÍ ČERNOU
LEPŠÍ SEDAČKY
ZADNÍ LED SVĚTLA
........
Yellow Melone - komentáře:
Ta vzpěra je pánové na té fotce blbě. Teď jí tam mám dobře :) jinak díky za názory 

tusim ze by to melo bejt takhle? img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/4277_2009-07-19_
20-49-34_3.jpg dik pemarovi za foto

-> Tomaso435: staci kdyz se vypaluje zaruvzdorna na hlave motoru,,, taky to smrdelo dost dlouho
-> Cába: ..covíš co časem příjde, nakonec ho třeba potká 100 000 km se mnou po dobu několika let denního provozu v jednom kole pořád dokola..... aspon je připravenej :-D
-> Tomaso435: dyt s tim v zime nejezdis
teda pokud je to fotka zelenyho

-> Cába: tak váha mi ani nevadí spíš sem ji zminoval jen jako rozdíl mezi těma dalšía co mi prošli rukama ... ale na zimu super aspon ztěžkne předek :-D
-> Tomaso435: Mohlo by to bejt treba delany podomacku podle ty hlinikovy a ze je to tezky, tak v tom bych zrovna zadnou vyhodu nevidel, spis naopak
-> Cába: v profilu fotka motoru. vzhledově stejný jak ty lehký, ale to t docela těžký :-D
-> Tomaso435: to je mozny, ty musis mit vzdycky neco extra
,ale to si nenapsal ze mas jinou. Nahod schvalne fotku, zajima me co mas za specialitu

-> Cába: já mám takovou jakou sem ještě neviděl. každej má z lehkýho kovu, já z poctivýho těžkýho železa, je na ní i atest
-> Tomaso435: vzperu ma opacne, to je bez debat, ale opirat o podbehy se nema. Mame ji na 3 autech a vzdycky je tam mezera. Posilal sem ti prece fotku, tak nesir bludy

jn ta vzpěra ma byt opačně
to tk děla hodně lidi takove chyby jinak se to da celkem a ta bavra taky to musi byt pěkny humač jak je to zahřate atd
někteři mate IQ to je maras





-> jok3r: tak tos měl cejtit muj když se vypaloval nástřik na spodky, vypaloval se asi tak 200km
to byl humáč :-/

jestli chcete videt vzperu pro strikacku tak se kouknete keme, mam i tu s ohybem kuli filtrboxu jak rika tomaso,,, jinak ja bych osobne nechtel cejtit ten vejfuk az se bude vypalovat ta barva...
-> Tomaso435: Pravda pravda vzprera je opačne
-> venda.bunda: ja ji tam mám dobře, ale on ji tam má uplně na hovno :-D
...Najeto 32000 km docela škoda :-D máš míň než já :-D
-> Nepér: není, tahle hranatá je na karbec a má se opírat o kastli ;) na stříkačku je s obloukem nahoru né pod pravým uhlem. a ještě je verze s "vyhnutým" kusem kvuli pohybu motoru a drncání o filtrboh jak zminuje vendabunda ;)
...Najeto 32000 km docela škoda :-D máš míň než já :-D
-> Nepér: není, tahle hranatá je na karbec a má se opírat o kastli ;) na stříkačku je s obloukem nahoru né pod pravým uhlem. a ještě je verze s "vyhnutým" kusem kvuli pohybu motoru a drncání o filtrboh jak zminuje vendabunda ;)
-> Tomaso435: a zkousel jsi ji dat obracene? ja myslim ze se ti pri pridani plynu opre o filtr :D

Takový hezký Favorit to byl...
A ta rozpěra je správně, jen je to na verzi se vstřikováním, ta je nahoru kvůli umístění řídící jednotky motoru. Obráceně se to moc dobře dát nedá.
A ta rozpěra je správně, jen je to na verzi se vstřikováním, ta je nahoru kvůli umístění řídící jednotky motoru. Obráceně se to moc dobře dát nedá.
jasny jasny :D uz mlcim to mi nejako nedoslo:D
-> Chester: podle tebe ne, podle fyziky ano. Při správné montážní poloze (trubkou dolů) se "L" profil zapře o domky a přenáší síly mnohem lépe, takhle opačně je to o vcelku ničem, když tam není žádné žebro nebo prolis, které by to zpevnilo... Nic novýho pod sluncem, bylo to všude možně už řečeno milionkrát 
