skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
23:54:45
07.07.2011
07.07.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
opravdu velmi luxusní pikápek, do tohoto stádia bych se se svým chtěl aspon přiblížit, btw, kde se dá sehnat to lízátko?
21:57:02
07.07.2011
07.07.2011
Milan 136
-> palinator: určitě. Hluk je pořád kvůli nízkýmu profilu, ale ty Bravurisky hučely víc, než Polarisky.
A na mokru taky lepší. ještě aby ne
A na mokru taky lepší. ještě aby ne
21:58:34
13.06.2011
13.06.2011
palinator
Spokojenost s Continentalama? Je poznat rozdíl oproti Barumu?
20:22:39
31.03.2011
31.03.2011
Milan 136
-> De&coN: díky. Je no, sedí to. A taky to pěkně hopsá a neřídí
14:24:39
31.03.2011
31.03.2011
Deacon
No jo, fešanda ! Ty Dezenty jí prostě sluší a je to změna co, zase 195ky :)
21:23:22
30.03.2011
30.03.2011
venca5
Tie dezenty tam vyzerajú úplne luxusne ...jedine to lízatko vpredu sa mi moc nepáči..inak super
20:21:58
25.03.2011
25.03.2011
Milan 136
-> Tomaso435: díky
20:21:40
25.03.2011
25.03.2011
Milan 136
-> ochoda: děkuju. Kola jsou prostě 15 no, ty 13 jsou strašně malinký.
CNG je stlačený zemní plyn, stačí hledat..
-> marecko: jsou tam bílý diody a jinej štítek.
Jinak pedály jsou origo Octavia RS
CNG je stlačený zemní plyn, stačí hledat..
-> marecko: jsou tam bílý diody a jinej štítek.
Jinak pedály jsou origo Octavia RS
21:43:47
24.03.2011
24.03.2011
Tomaso435
kolečka sluší sluší :-) a nejen ty ;)
21:31:55
24.03.2011
24.03.2011
marecko
caw caw pekna felinkadobre si siju porobil pacia sa mi nanej mnohé vecicky ako kolesá tie 15ky dezenty fakt pekne jej slusia aj to podsvietenie je super natom kurení tosu len diodki ci to trebalo poprerábat a tie pedáli pecká aj jachcem také tosi kde zohnal alebo ako si to prerobil ? maz moje sympatie
21:15:46
24.03.2011
24.03.2011
ochoda
moc se mi to libi jen skoda ze asi nejste pres maly kola ... dat na ty ATS gumu s nizsim profilem tak je to uplne uzasne ..a to CNG co to je? toe neco jako LPG? :)
17:49:46
11.03.2011
11.03.2011
Milan 136
-> waca: -> Max: díky
09:17:28
11.03.2011
11.03.2011
suri
-> waca: nájdu sa aj pekné ale skôr výnimka
08:20:59
11.03.2011
11.03.2011
Max
-> Milan 136: budíky i ovládání topení i budíky moc pěkný
23:34:32
10.03.2011
10.03.2011
waca
Téda Pick up v tomto stavu, to je naprostá ralita Po prohlídnutí sauto.cz kde je pick up za 11000 Kč kde místo zadních hrnců je přinýtovaná páskovina a v tom prostrčený tlumič... Bohužel, realita je krutá, takže 98% Pick upů vypadá tak jak vypadá a ještě s milionem km... Moc pěkný :)
21:49:50
10.03.2011
10.03.2011
Milan 136
-> tunerlada: v panelu mám z tuning shopu už s paticí a v topení z netu s paticí T5. foto zkresluje, nezáří to tak
22:06:39
09.03.2011
09.03.2011
tunerlada
ahoj chtel bych se zeptat jaké používáš ledky do těch osvětlení budíků a ovládání,je to krása ja kse to rozptyluje mě se to ještě nepovelo tak dokonale
21:40:11
09.03.2011
09.03.2011
mafes
tož tomu říkám střela, fakt luxus
21:21:59
09.03.2011
09.03.2011
Milan 136
-> adamisko: vršek zarovnanej, a zmatověný je mám