skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:57:25
18.01.2012
18.01.2012
Milan 136
-> De&coN: když se podíváš na ten článek se servama z octavie, tak jsou v nich díry a je vidět plošňák...
21:53:34
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Aha, tak to je pro mě novinka, vidíš to!
21:04:19
18.01.2012
18.01.2012
Milan 136
-> De&coN: vím, ale oboje serva použitá v obou článcích jsou určeny dovnitř do světla-voda je zničí
20:35:29
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Jo, snad ne. Musim sehnat serva. BTW je tu i pěknej návod v Článcích>Světla
19:32:56
18.01.2012
18.01.2012
Milan 136
-> De&coN: dík. Ty potíky s plastem O1 FL a serva O1 před FL
Nic na tom snad není
Nic na tom snad není
10:15:07
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Paráda, taky to mám teď v plánu. Kdyžtak zajedu pro pomoc! To jsou serva z jedničkový Octávky?
18:52:16
10.01.2012
10.01.2012
Milan 136
-> suri: -> Mr_Kubas: správně
-> Thomas: díky. Nějak musím jezdit a pěče se mu dostane dost
-> Thomas: díky. Nějak musím jezdit a pěče se mu dostane dost
22:54:22
09.01.2012
09.01.2012
Thomas
-> Milan 136: libovej,jen škoda ho do soli a dešťů
21:26:31
09.01.2012
09.01.2012
suri
-> Milan 136: 8 v spodnom rade sprava
21:20:56
09.01.2012
09.01.2012
Milan 136
20:37:03
04.01.2012
04.01.2012
Milan 136
Dneska výměna chladiče, hadice od nádobky k chladiči a krátké hadicové redukce pod vodní pumpou.
19:32:09
03.01.2012
03.01.2012
Milan 136
-> francomk: děkuju
19:31:59
03.01.2012
03.01.2012
Milan 136
-> De&coN: hrozný. Ten pocit, že s tím nejde nic dělat a že do něj narazím
ale pak jsem ještě přidal, zatáhl ručku a stočil to do svýho pruhu a do vantu
ale pak jsem ještě přidal, zatáhl ručku a stočil to do svýho pruhu a do vantu
16:05:16
03.01.2012
03.01.2012
francomk
Krásne budíky, krásne auto, klobúk dole spraviť z pracanta takýto cukrík
15:52:22
03.01.2012
03.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Jo, tak to když jsi jel takhle pomaloučku, to musela prdel cvakat o to víc!
22:06:40
02.01.2012
02.01.2012
Milan 136
-> De&coN: Neřeknu, kdybych tam nějak letěl, ale je lsem jak s hnojem.
Kolem Lesů jsem jel kolem golfa narvanýho v nějakým tom pomníku co tam je na parkovišti
Tak jsem z toho kopce jel na jedničku a celý auto se po ledu sunulo v protiměru...
Kolem Lesů jsem jel kolem golfa narvanýho v nějakým tom pomníku co tam je na parkovišti
Tak jsem z toho kopce jel na jedničku a celý auto se po ledu sunulo v protiměru...
19:38:36
01.01.2012
01.01.2012
Deacon
-> Milan 136: Tak to musela bejt ledovka jako prase! Hold tohle nečeká člověk a najednou průser no..