-> lucas:
Dík, všiml sem si že podobnej materiál je i na stropě u auta taky. V obi asi 150cm X 300cm do dvou stovek. Identifikujou to jako podklad při malování, ale myslim že stačej obyč noviny.. z jedný strany je natavenej igelit takže tím se to nejlíp lepí např.tady na ten tapec a nemá to tendenci sát lepidlo do sebe
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135L, r.v. 91, koupeno u Klokočky odkud i původně pocházel, při koupi najeto něco přes 70 tis., jsem druhý majitel-první byl starý pán (p.Špingl)
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Favourite 135L - komentáře:
16:35:00
21.01.2012
21.01.2012
James1991
14:24:14
21.01.2012
21.01.2012
lucas
Páni! Dobrej nápad s vytlumením těch tapeců. Asi udělám něco podobnýho na svém vraku :-) Co to je za super matroš na těch tapecech ze vnitř?
21:54:15
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> kreten:
Díky moc, neboj, foto určitě dám:-)
Díky moc, neboj, foto určitě dám:-)
21:51:10
18.01.2012
18.01.2012
kreten
-> James1991: tak pak dej urcite fotky jak to bude vypadat, nato jsem zvedavej, vetsinou uz takhle nic nekomentuju ale tedka u tebe jo, pekny facko zachovaly, ted koupils ty spravny kola, bude to super
21:43:56
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> kreten:
Jasně že vim Jo no, já sice má leštěný třeba jen ETz a cívku a jednou za čas to přejedu mastnym prstem, ale i tak to je na prd.. u toho motoru ještě když tam jsou takový "teploty" tak to jde asi rychlejc pryč ty zrcadla... Vpředu sem to ještě nezkoušel snad příště zkusim, drhnout to snad nebude vpředu, jednou mi tam drhly závažíčky který byly na 6j diskách a nebyly to ty samolepicí ale klasický.
Jasně že vim Jo no, já sice má leštěný třeba jen ETz a cívku a jednou za čas to přejedu mastnym prstem, ale i tak to je na prd.. u toho motoru ještě když tam jsou takový "teploty" tak to jde asi rychlejc pryč ty zrcadla... Vpředu sem to ještě nezkoušel snad příště zkusim, drhnout to snad nebude vpředu, jednou mi tam drhly závažíčky který byly na 6j diskách a nebyly to ty samolepicí ale klasický.
21:36:35
18.01.2012
18.01.2012
kreten
-> James1991: takze vis kdo jsem? to je dobre jinak s tim lestenim motoru se to nesmi prehanet, stejne to moc dlouho nevydrzi, ale ty kola si to zaslouzi, akorat me napadlo jestli nebudes vepredu drhnout o cep rizeni diskem, ale asi ne vzhledem k ET
21:20:19
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> kreten:
Díky moc, zkusim jí, už sem vyzkoušel ledacos tak snad tohle už bude pozitivní výsledek, ještě k tomu když mi jí doporučil člověk co má zrcadlovej motor..
Díky moc, zkusim jí, už sem vyzkoušel ledacos tak snad tohle už bude pozitivní výsledek, ještě k tomu když mi jí doporučil člověk co má zrcadlovej motor..
21:18:53
18.01.2012
18.01.2012
kreten
-> James1991: doporucuju tuhle pastu, bud lestis rukou nebo i kotoucem ve vrtacce a vysledek fakt suprovej
www.bike-in.cz/lestici-pa sta-autosol-na-kovy/s-8503 45?_actionnum...
www.bike-in.cz/lestici-pa sta-autosol-na-kovy/s-8503 45?_actionnum...
21:12:15
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> kreten:
Díky. Měl sem v merku 14ky OZtka ale na ty třináctky sem už měl pneu a začly se mi líbit kola tohodle typu, pavučiny už mě tolik neberou. Jen chtěji ještě trochu přeleštit límce, kámoš mi teď dal brusnou pastu a její výsledek je podobný jako z těch co sem použil předtim. Koupil sem vzorek nějaký zelený k docílení vysokýho lesku ale je to stejný..
Díky. Měl sem v merku 14ky OZtka ale na ty třináctky sem už měl pneu a začly se mi líbit kola tohodle typu, pavučiny už mě tolik neberou. Jen chtěji ještě trochu přeleštit límce, kámoš mi teď dal brusnou pastu a její výsledek je podobný jako z těch co sem použil předtim. Koupil sem vzorek nějaký zelený k docílení vysokýho lesku ale je to stejný..
21:02:48
18.01.2012
18.01.2012
kreten
-> James1991: tak jestli jsi to uz skousel a vychazi to zaroven s lemem tak pohoda, jinak chvalim vyber kol, zes vzal 13ky
20:53:51
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> kreten:
Jo byla by to škoda, asi bych to neudělal.. Pak by mi asi zebjvalo na ně narvat nějaký 165ky Dozadu sem zkoušel ty s ETčkem 13 a po přiložení prkna ke kolu vycházela hrana kola přesně na lem tak ty pneu zas tak široký nejsou tak se to snad vleze..
Jo byla by to škoda, asi bych to neudělal.. Pak by mi asi zebjvalo na ně narvat nějaký 165ky Dozadu sem zkoušel ty s ETčkem 13 a po přiložení prkna ke kolu vycházela hrana kola přesně na lem tak ty pneu zas tak široký nejsou tak se to snad vleze..
20:50:14
18.01.2012
18.01.2012
kreten
-> James1991: ty kola tri urcite polezou z lemu a to docela dost, ET 25 pri stejnym rozmeru kola je na facku tak zaroven s lemem, mensi ET uz celkem poleze, jinak lemy bych kvuli tomu urcite neupravoval, to by byla skoda
20:47:24
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> De&coN:
Snad ne, ale i kdyby tak bych nechal nějak poupravit lemy..kvuli nim bych se těch kol nezbavil
Snad ne, ale i kdyby tak bych nechal nějak poupravit lemy..kvuli nim bych se těch kol nezbavil
20:45:09
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> James1991: Tak to bude hodně dobrý Snad nebudou drhnout.
20:42:40
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> De&coN:
ET je bohužel zalitý barvou a není k přečtení, ale dle původního majitele mají dvě kola ET20 a druhý pár ET 13.
ET je bohužel zalitý barvou a není k přečtení, ale dle původního majitele mají dvě kola ET20 a druhý pár ET 13.
17:38:33
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> James1991: Jaký to má ET? Středová díra na fávu je taky 57,1mm ne?
15:24:20
18.01.2012
18.01.2012
James1991
-> De&coN: -> Kurier Grobar:
Díky za chválu taky se těšim, jen mám obavy že to bude dřít o lemy...ale zkoušel sem je nasadit bez pneu a po nějakých "výpočtech" to nakonec bude asi ok.. jen se bude asi o 1-2mm zvětšit středová díra.
Díky za chválu taky se těšim, jen mám obavy že to bude dřít o lemy...ale zkoušel sem je nasadit bez pneu a po nějakých "výpočtech" to nakonec bude asi ok.. jen se bude asi o 1-2mm zvětšit středová díra.
13:44:22
18.01.2012
18.01.2012
Kurier Grobar
-> James1991: kola masaker, viem si ich predstaviť na tvojej káre
12:54:59
18.01.2012
18.01.2012
Deacon
-> James1991: Pěkný kolečka! Jsem na to zvědavej