James1991 11.07.11 10:34:20 napsal:
Kámoš zas něco vyfotilzas favorit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135L, r.v. 91, koupeno u Klokočky odkud i původně pocházel, při koupi najeto něco přes 70 tis., jsem druhý majitel-první byl starý pán (p.Špingl)
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Favourite 135L - komentáře:
10:48:04
11.07.2011
11.07.2011
havlik
20:32:07
04.07.2011
04.07.2011
James1991
Velká nádobka ostřikovačů. Nová. Znak se musí ještě doladit a korkovej špunt nahradí něco víc estetičtějšího..
16:26:52
29.06.2011
29.06.2011
James1991
-> Kurier Grobar:
Lino to není
-> tonek.favo:
Díky, je to normální plovoucí podlaha, zespodu vyztužená
Lino to není
-> tonek.favo:
Díky, je to normální plovoucí podlaha, zespodu vyztužená
14:45:54
29.06.2011
29.06.2011
Kurier Grobar
-> tonek.favo: linoleum sa mi zdá
14:22:41
29.06.2011
29.06.2011
tonek.favo
-> James1991: Ta podlaha v kufru je pecka Z čeho to je?
17:27:52
14.06.2011
14.06.2011
James1991
-> david 136:
Díky Nakonec sem tam dal tu klasickou, byla za pakatel, takže sem tim nic neztratil. Kdyby začla dělat problémy, koupim třídílnou. Ale když sem to nastartoval, tak to už nestřílelo do vejfuku a líp to podle mě reagovalo na plyn. Ještě sem s tim nejel, tak pak uvidim.
Díky Nakonec sem tam dal tu klasickou, byla za pakatel, takže sem tim nic neztratil. Kdyby začla dělat problémy, koupim třídílnou. Ale když sem to nastartoval, tak to už nestřílelo do vejfuku a líp to podle mě reagovalo na plyn. Ještě sem s tim nejel, tak pak uvidim.
12:48:40
14.06.2011
14.06.2011
david 136 - zrušená registrace
-> James1991: mas to ted moc pekny, ty kola tomu sedi
koupils teda tu tridilnou podlozku?
koupils teda tu tridilnou podlozku?
12:46:48
14.06.2011
14.06.2011
James1991
-> Tomaso435:
neni na tom co pokazit
neni na tom co pokazit
12:43:24
14.06.2011
14.06.2011
Tomaso435
-> James1991: hm, asi to risknu :-D
a turbínky to snad nepokurvý :-D
a turbínky to snad nepokurvý :-D
21:44:45
13.06.2011
13.06.2011
peter55
-> James1991: velmi pekny favorit super kola
21:43:57
13.06.2011
13.06.2011
James1991
-> Tomaso435:
Jinak ty turbínky tam jsou k ničemu ne?
Já bych se spíš bál, že ty turbínky tam způsobí, že to bude časem blbě těsnit.
Jinak ty turbínky tam jsou k ničemu ne?
Já bych se spíš bál, že ty turbínky tam způsobí, že to bude časem blbě těsnit.
21:42:20
13.06.2011
13.06.2011
James1991
-> peter55:
Děkuju
Děkuju
21:42:00
13.06.2011
13.06.2011
James1991
-> Tomaso435:
Nebát se toho, to je všechno. Taky sem to dělal poprvé. Nějak mi nešlo odpojit lanko plynu, spíš to šlo nějak ztuha a nebyl sem si jistej jak ho vypojit, tak sem ho tam nechal, jen odpojil dvě hadice vody, dvě hadičky na benzín vedoucí k odkalovací nádobce,podtlak od rozdělovače a víka ventilů. Pak povolíš jen tři veliký šrouby, zakvedláš karbecem a jen ho posuneš a můžeš měnit. Já pro jistotu dal mezi sání a podložku a mezi podložku a karbec nepatrnou vrstvu silikonu, ani ne jeden milimetr. Pak to vše vrátíš nazpátek a je to.
Nebát se toho, to je všechno. Taky sem to dělal poprvé. Nějak mi nešlo odpojit lanko plynu, spíš to šlo nějak ztuha a nebyl sem si jistej jak ho vypojit, tak sem ho tam nechal, jen odpojil dvě hadice vody, dvě hadičky na benzín vedoucí k odkalovací nádobce,podtlak od rozdělovače a víka ventilů. Pak povolíš jen tři veliký šrouby, zakvedláš karbecem a jen ho posuneš a můžeš měnit. Já pro jistotu dal mezi sání a podložku a mezi podložku a karbec nepatrnou vrstvu silikonu, ani ne jeden milimetr. Pak to vše vrátíš nazpátek a je to.
21:28:41
13.06.2011
13.06.2011
Tomaso435
James1991 13.06.11 21:26:06 napsal: Výměna podložky karburátorunikdy sem to nedělal, bylo to složitý ? chci tam ještě vměstnat turbínky