skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
varok 19.12.09 13:16:24 napsal: Já to bral jako oproti obyčejným felinám. Origo má buď 40 nebo 50kW. Těch 110koní už je o něčem jiném, proto jsem to psal. Je to více jak dvojnásobek, tak to musí být znát.Tak dvojnásobek to není, je tam 41 koní navíc.
-> Marty_pv: Jak jsem už psal níže, motor jsem neupravoval osobně, nechal jsem si ho odladit od jednoho motoráře z Boleslavi. Navíc je ještě snížená hlava a upravená řídící jednotka. Základ úprav motoru je v specifikaci agregátu pro závody Pick-up Freestyle. Největší slabinou je ono jednobodové vstřikování. Je vyměněn celý vstřikovač s větší klapkou, vzduchový filtr je umístěn hned za výdechem v kapotě a studený vzduch je přiváděn přímo k filtru tím menším nasávačem. Motor zkoušeli venku z auta při použití benzínu 100 octanů. Já jezdím na 98 octanů. V celém systému je nejslabší právě vstřikování, takže nejideálnější by byla výměna za dva dvojité karburátory.
je to moooc pekny ale zarazi me to jak muzes projit na technicke stema zadnima lampama a to nemuze bejt videt kdyz jse to rozsviti??fakt excelentni felicie to se musi nechat!!!!!!!!!!!!!!!!
mit prachy tak jde vsechno co,mooc pekny...

Do dnes senzační felda, která předběhla svou dobu o dobrých 5 let. Velký respect
Já to bral jako oproti obyčejným felinám. Origo má buď 40 nebo 50kW. Těch 110koní už je o něčem jiném, proto jsem to psal. Je to více jak dvojnásobek, tak to musí být znát.
-> asphalte: Mohl bys napsat trochu víc o úpravě motoru než je v popisu? Zajímá mě to, protože mám taky BMM a převapuje mě kolik se ti z toho podařilo vytáhnout navíc oproti sérii. Ten motor i po převrtání a výměně vačky pořád živí původní jeden vstřikovač, nebo je nějak upravený? Neubírá na výkonu použití filtru přímo na vstřikovací jednotce (podle fotek není nijak odstíněný od horkého vzduchu od motoru)? Budu rád za jakoukoliv podrobnost (úprava hlavy, úpravce jednotky...)
-> varok: Tak trhačem asfaltu bych to zrovna nenazval, to by se výkon musel pohybovat někde u 150 koní. A taky zástavba hifi není žádné peříčko, ale pěkné svezení s tím rozhodně je.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když je motor na felícii převrtán na 1490ccm, a je upraven na výkon přes 100 koní, to musí být dobrý trhač asfaltu, že?
Já mám upravovaný motor na fáčku, ale nevím kolik má koní. Bohužel ale nemám to správné sladění s výfukem a vzduchovým filtrem, proto možná nedá maximum. Ale jinak proti fáčkům taky lítá jak střela, hlavně na rozjezdy.

-> asphalte: to je fuk, že jsi to nefotil Ty. Tušil jsem to

-> asphalte: : tak smekám i před fotografem 

-> T: -> MATTESS: Musím zde veřejně prohlásit, že fotky jsem nedělal já. Má je na svědomí můj fotograf Pavel Novák, který se mnou dodává auta do Tuning Magazinu a Světa motorů. Je to opravdový profík. 

-> asphalte: : auto jsem už určitě chválil,protože tohle auto sleduju od začátku a myslím,že jsi se vypracoval na best feldu u nás v čr,ale teď sjem chtěl pochválit ty poslední fotky,jsou super



-> fukoa: kamarádovi zkoušeli na seriovou 17" a vešly se
Davide, zajímavý fotky

Davide, zajímavý fotky
-> fukoa: Taky je málo kdo má. Ono vymyslet redukci ze 4x100 na 5x130 co má Porsche nebylo tak jednoduchý.

-> asphalte: moc pěkná felina
asphalte: nadhera uplne me fascinuji ty uzasne kola.
Ja mam na svoji 16tky a neveril jsem ze se da na felicii nacpat jeste neco vetsiho.
Ja mam na svoji 16tky a neveril jsem ze se da na felicii nacpat jeste neco vetsiho.
-> fukoa: Nastavování výšky světel jsem neřešil, páč vzadu mám konstantní zátěž a vejde se vedle mě jen spolujezdec.
Ani teď z hlavy nevím, zda má nastavování pomocí hydrauliky, nebo elektroniky.

