skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š Favorit 135 GLX r. v. 1993
Koupen v listopadu 2008 od dobrého kamaráda.
Auto po kompletní opravě karoserie-výměna 3 dveří, př. blatníků a zadních lemů. Nový lak na všech částech krom přední kapoty a střechy. Vše důkladně ošetřeno přípravkem na dutiny.
Brzdy po repasi- většina dílů nových.
Nápravy - nové osy zadních nábojů, zadní ložiska; nové kulové čepy vpředu
Kola - původ jakési Volvo
Motor- přetěsněn a instalována nová vačka 136.X, hlava snížena na kompresní poměr jako má motor 136
Nové výfukové potrubí. Nová baterka.
To vše dělal předchozí majitel.
Moje práce:
instalace vpěry mezi přední tlumiče - byla k vozu
montáž startéru Š Felicia 1kW
zapojení rádia které bylo taky k autu
zástavba LPG - zbrusu nový systém Tartarini s toroidní nádrží místo rezervy
domontovány plastové podběhy prozatím jen dopředu
další drobné dolaďování
Motor: Nyní je namontována 1.4 v bloku z Favorita, upravená hlava z Fel MPI 50kW(snížená o 0,6mm, zahlazené spalováky, kanály na průměr 28,5mm, zvětšené odlehčené ventily 36/31mm), vačka 260/260 se zdvihem palců 6,6mm, slícované sací potrubí se zvětšenými a zahlazenými kanály na průměr 28mm, nové slícované litinové výfukové potrubí s vnitřním prům. trubek 35mm(série 32mm). Zvětšený dvousvod na vnitř. průměry trubek 35mm x 2mm, pokračující středovým dílem 50x2mm s průchozím středovým tlumičem. Klika upravená Fabia do Fa bloku, nové ojnice, písty, válce atd. Přítlačák z Fel 1.6.
Servočerpadlo, s držákem a příslušenstvím, 6 drážkový řemen. Alternátor 90A.
Podvozek: Vpředu - nové tluiče Felicia 1.9D a pružiny Eibach (kratší asi o 30mm a pár výběžných dosedových závitů). Efekt je nižší předek auta.
Servořízení s příslušenstvím.
-PRODÁN-
Koupen v listopadu 2008 od dobrého kamaráda.
Auto po kompletní opravě karoserie-výměna 3 dveří, př. blatníků a zadních lemů. Nový lak na všech částech krom přední kapoty a střechy. Vše důkladně ošetřeno přípravkem na dutiny.
Brzdy po repasi- většina dílů nových.
Nápravy - nové osy zadních nábojů, zadní ložiska; nové kulové čepy vpředu
Kola - původ jakési Volvo
Motor- přetěsněn a instalována nová vačka 136.X, hlava snížena na kompresní poměr jako má motor 136
Nové výfukové potrubí. Nová baterka.
To vše dělal předchozí majitel.
Moje práce:
instalace vpěry mezi přední tlumiče - byla k vozu
montáž startéru Š Felicia 1kW
zapojení rádia které bylo taky k autu
zástavba LPG - zbrusu nový systém Tartarini s toroidní nádrží místo rezervy
domontovány plastové podběhy prozatím jen dopředu
další drobné dolaďování
Motor: Nyní je namontována 1.4 v bloku z Favorita, upravená hlava z Fel MPI 50kW(snížená o 0,6mm, zahlazené spalováky, kanály na průměr 28,5mm, zvětšené odlehčené ventily 36/31mm), vačka 260/260 se zdvihem palců 6,6mm, slícované sací potrubí se zvětšenými a zahlazenými kanály na průměr 28mm, nové slícované litinové výfukové potrubí s vnitřním prům. trubek 35mm(série 32mm). Zvětšený dvousvod na vnitř. průměry trubek 35mm x 2mm, pokračující středovým dílem 50x2mm s průchozím středovým tlumičem. Klika upravená Fabia do Fa bloku, nové ojnice, písty, válce atd. Přítlačák z Fel 1.6.
Servočerpadlo, s držákem a příslušenstvím, 6 drážkový řemen. Alternátor 90A.
Podvozek: Vpředu - nové tluiče Felicia 1.9D a pružiny Eibach (kratší asi o 30mm a pár výběžných dosedových závitů). Efekt je nižší předek auta.
Servořízení s příslušenstvím.
-PRODÁN-
Fífa / Fáčko na zimu - komentáře:
Auto PRODÁNO
-> Chali: Velký rozdíl v tom není. Ani to pořádně není poznat.
-> Fifa: jak ti to jede na LPG,je vtom velkej rozdíl proti benálu?
-> Fifa: tojono :-D je to fakt divoký :-D
-> Nepér: Jsem s gumama nesmírně spokojen. Držej hezky za sucha i za mokra. Teď si můžu dovolit v zatáčkách mnohem víc. Kolilkrát mám strach už o převrácení. Předtím to varovalo, že to nebude držet, teď se bojím zajít na hranici. V týhle konfiguraci v pohodě stíhám současný auta. V zatáčkách i předčím, lidi se bojej a já většinou pospíchám :-D Trochu je znát závaží vzadu v podobě nádrže, teď je to cítit o něco víc než předtím. Asi díky vyšším rychlostem a odstředivým silám. Chtělo by to možná ještě lehce snížit zadek.
Jak to vypadá, ta menší kola? Já se rozhoduji mezi 185/55 R14 nebo 185/50 R14 na disky 6x14" Je to centimetr ve výšce auta...
Podobné valčeky sme vytiahly z otcovho Favorita 

Tak Favorit má novou motorizaci 1.4. V současnosti zajíždím a vypadá to s tím velmi pěkně. Dobře se to začíná rozjíždět. Dlouhá převodovka je dobrá na dálniční přesuny. Při 120 km/h točím asi 3100 ot. Servořízení je taky paráda, halvně po městě. Nové uložení agregátu taky pomohlo. Ještě je třeba trochu poladit karburátor, aby to jelo pořádně na benzín.
-> marecko: Dík, dík. Snažím se aby fungoval k mé spokojenosti

pekné pekné wšetko prešpekulované



-> minno: Vzhledem k tomu že to jsou ventily s 8mm dříkem a jsou zeslabený na 7mm tak se toho nebojím. Je to vyzkoušená záležitost v mnoha sportovních podnicích. Navíc současné motory mají i 5mm dříky ventilů a jezdí taky bez problémů.
-> Fifa: ventily vyzerajú krásne, ale ja by som sa takto oslabených ventilov bál.
krásnej favál 

krasavec,kurvá!!
pěknej :-) takhle hezkejch moc neni :-)
-> Lukáš Černý: Nebudu, usoudil jsem že budou lepší nový co nejtvrdší seriovky.
Nebudes davat HPčka ?
-> waca: Klempířinu jsem si nechal dělat, takže fotky z opravy nemám. Zatím jsem na 6200,- a to je cena za díly, klempířinu a barvu.
Ahoj, dej sem fotky z opravy...Jsem zvědav
Na kolik tě vyšla/vychází oprava toho předku?
