skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda Favorit 135L, rok 1990, najeto údajně kolem 100 000km
v březnu 2008 začíná nová éra toho dle auta, jelikož jsem ho zachránil před lisem ve sběrným dvoře
o auto se nikdo nestraral,nevědělo co to je garáž,nakonec stálo 3 roky na trávě než jsem přišel já
první co se muselo udělat,když jsem ho dotáhl domů bylo to,že se musel vyměnit věnec na setrvačníku a pastorek ve startéru...po sundání převodovky se vyměnila i lamela,protože už byla téměř po smrti
v březnu 2008 začíná nová éra toho dle auta, jelikož jsem ho zachránil před lisem ve sběrným dvoře
o auto se nikdo nestraral,nevědělo co to je garáž,nakonec stálo 3 roky na trávě než jsem přišel já
první co se muselo udělat,když jsem ho dotáhl domů bylo to,že se musel vyměnit věnec na setrvačníku a pastorek ve startéru...po sundání převodovky se vyměnila i lamela,protože už byla téměř po smrti
birny / Mišel - komentáře:
kalap dolu fakt obdivujem tvoju pracu. Zo srotu auto!
ako hovoríš už je doma mam ho pred činžákom v garáži dlho nepobudol tak 5 hodin 

pekné favo sa pridám do rodinky favoritov o chvilku :D 

mám za to, že plechy jsou 0,7

Tak to je husté. Plech tenší než asi 1,5mm neumím elektrodou zavařit. Autoplechy jsou myslím 0,6mm. Klobouk dolů.
To je vařený trafosvářečkou

Pěkná prácička. Jestli se můžu zeptat, ty zadní lemy jste vařil trafo svářečkou? To jde? Nebo to tam máte jen tak a vařil jste to COčkem?