-> Vojtisek: no sakra tak rychlo vonku to sa nehra
no hej mas to nizko tak to skre
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
aktualizace:
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:
17:09:10
08.08.2012
08.08.2012
castrol
16:59:27
08.08.2012
08.08.2012
Vojtisek
-> castrol: pobavit? dala se redukce, malá jednička a jemná práce se spojkou a plynem a byl jsem venku Ale pěkně to dřelo o to strniště
16:57:22
08.08.2012
08.08.2012
castrol
-> Vojtisek: to je skoda mohol som sa pobavit
16:56:39
08.08.2012
08.08.2012
Vojtisek
-> castrol: škoda že nemám fotku, jak jsem po focení zapadl, bylo po dešti
16:53:38
08.08.2012
08.08.2012
castrol
v poli stratena
16:34:58
07.08.2012
07.08.2012
Vojtisek
-> James1991: tak po 20 letech se není čemu divit že není jak nový
16:32:17
07.08.2012
07.08.2012
James1991
-> Vojtisek:
Kdybys měl pořádný těsnněí kolem dveří tak ne
Kdybys měl pořádný těsnněí kolem dveří tak ne
16:31:27
07.08.2012
07.08.2012
Vojtisek
-> James1991: ale mě tam fouká
16:30:33
07.08.2012
07.08.2012
James1991
-> Vojtisek:
Akorát je to hnusný, už dávno tady někdo na virtu na to přišel a udělal to u Škodovky.
Akorát je to hnusný, už dávno tady někdo na virtu na to přišel a udělal to u Škodovky.
18:24:56
06.08.2012
06.08.2012
castrol
-> Vojtisek: sak to urcite
18:22:49
06.08.2012
06.08.2012
Vojtisek
-> castrol: no ty voe, ještě s tím se stěhovat
18:21:29
06.08.2012
06.08.2012
castrol
-> Vojtisek: aj stolik si natrel
18:13:01
06.08.2012
06.08.2012
Vojtisek
Konečně první vrstva za mnou, zejtra dáme druhou a mrdat na to
22:02:52
05.08.2012
05.08.2012
castrol
-> Vojtisek: nad dlazbou sa uvazovalo ale to by bolo asi moc mastne a ten nater to si prestudujem
22:00:02
05.08.2012
05.08.2012
Vojtisek
-> castrol: tento nátěr a tomaso ještě radí pryskyřici co to uzavře. Ale podle mě prvně pryskyřice a pak Izokryt (IZOBAN). A nejlepší je asi dlažba
21:57:31
05.08.2012
05.08.2012
castrol
-> Vojtisek: jo takhle ...tiez planujem do garaze nejaku na podlahu ked sa tam nieco rozleje aby sa to nevsiakalo do betonu ,co doporucujes
21:56:07
05.08.2012
05.08.2012
Vojtisek
-> castrol: podle tam štěrk ani není, jen cementová mazanina, bohužel garáže z akce "Z". Ale z té barvy mám dobrý pocit, pěkně se nanáší, rychle schne a po dni už tam lze s nějakými opatřeními parkovat auto.
20:25:53
05.08.2012
05.08.2012
castrol
-> Vojtisek: co tam bol za strk nejak podobne sa nam droli chodnik ale tam je na pecko strk
20:19:56
05.08.2012
05.08.2012
Vojtisek
-> castrol: ale pochop že já vždycky zametl a bylo to skoro kilo, i když jsem nedělal bordel