skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
něco málo o něm :o)
fa 136 LS r.v. 89
stručný popis
2009
podvozek- 4xkotoučovky
zadní naprava rozšířená na každé straně o 2cm,tlumiče Monroe reflex ze předku+tvrdší pružiny-zatím nejsou na autě, vystužená
přední náprav- vystužená, stabik fe,servo fe, tlumiče Alko+tvrde pružiny
motor- fa 135 komprese 8:1
turbiii :o)
chladic oleje
IC Ford
v přípravě vstřikovní LPG
karoserie-spodek obroušenýna holý plech, nový nátěr, komplet zahlazena do skorokulata :o) , pracuje se na predních blatnících z lamina a kapote
.... prozatim asi vse
new
předělaná dráha vzduchu od šnečka
laminatová kapota a 5. dveře
přední chlazené kotouče 265 mm, čtyřpísty
karoserie vyramována \"homologovanym\&quo t; :D ramem -zadělaný do A a B sloupků,šroubovatelné dveřní výztuhy a kříž
chladič octavia I
rysuje se fab. motor
komprese 8:1, písty 76,5 mm
vačka ........
8. bod vstřikování s MPI saním
upravená hlava MPI, zapalovací lišta MPI
predelany ostrik pistu plus pridavny ostrik
dodelan chladic oleje z 18 metru Cu trubky :)
obrane vyvazovaky z kliky,taktez setrvak,vse svazeno
kovane ojnice Cepek, upravene pístní čepy
písty HTP 76,5 mm .... upravene k ojnicím
2O11
fa 136 LS r.v. 89
stručný popis
2009
podvozek- 4xkotoučovky
zadní naprava rozšířená na každé straně o 2cm,tlumiče Monroe reflex ze předku+tvrdší pružiny-zatím nejsou na autě, vystužená
přední náprav- vystužená, stabik fe,servo fe, tlumiče Alko+tvrde pružiny
motor- fa 135 komprese 8:1
turbiii :o)
chladic oleje
IC Ford
v přípravě vstřikovní LPG
karoserie-spodek obroušenýna holý plech, nový nátěr, komplet zahlazena do skorokulata :o) , pracuje se na predních blatnících z lamina a kapote
.... prozatim asi vse
new
předělaná dráha vzduchu od šnečka
laminatová kapota a 5. dveře
přední chlazené kotouče 265 mm, čtyřpísty
karoserie vyramována \"homologovanym\&quo t; :D ramem -zadělaný do A a B sloupků,šroubovatelné dveřní výztuhy a kříž
chladič octavia I
rysuje se fab. motor
komprese 8:1, písty 76,5 mm
vačka ........
8. bod vstřikování s MPI saním
upravená hlava MPI, zapalovací lišta MPI
predelany ostrik pistu plus pridavny ostrik
dodelan chladic oleje z 18 metru Cu trubky :)
obrane vyvazovaky z kliky,taktez setrvak,vse svazeno
kovane ojnice Cepek, upravene pístní čepy
písty HTP 76,5 mm .... upravene k ojnicím
2O11
Peopas/1.3T - komentáře:
Ta širokopásmová lambda je co zač?
PRO NEDOSTATEK CASU PRODAM
nedodelanou kastli s motorem favorit-preplnovany bez turbo karbce-cena 5 tis za motor.... podvozkem,zadni kotoucove brzdy apod....
rozestaveny motor FABKA,kovane ojnice,vacka cepek atd viz vyse
plne programovatelne zapalovani plus sirokopasmpova lambdasonda
spousty nahradnich dilu
nedodelanou kastli s motorem favorit-preplnovany bez turbo karbce-cena 5 tis za motor.... podvozkem,zadni kotoucove brzdy apod....
rozestaveny motor FABKA,kovane ojnice,vacka cepek atd viz vyse
plne programovatelne zapalovani plus sirokopasmpova lambdasonda
spousty nahradnich dilu
-> Mr_Kubas: chtel bych....no ted to vypada tak, ze auto preckava zimu pod nekolika vrstvami plachty...
Zajímavé, jsem zvědav jak to bude nakonec vypadat... Budeš jezdit závody?
-> Peopas: V cem je to jednoduzsi? Hlavne bych potreboval jinou remenici ne?
-> xid: je to delane na favo motor s klinakem, ma MPI klinak?Ne nedas to tam,ale montaz na MPI je jednodusi 

Takze kdyz mam ve favu MPIcko tak tam to servo nedam protoze podle te fotky je tam jina remenice. Je to tak?
ok dik byl bych ti vdecny chci davat stabik uz je doma ale nechce se mi predelavat felicie most mam jeden z fava nahradni
-> black_dragons: ja to mam klasicky provrtane a sesroubovane skrz celou napravnici,to znamena skrz dva plechy a toho ze nekdo rika,ze to nevzdrzi se nebojim.Po fotu se doma podivam
hoj prosim te nemel by si foto drzaku stabilizatoru v napravnici favorita ??
-> Peopas: samotnym WG pohnout jde, akorat to ovladani... zkusim i klestema...
-> Marcius: jde s tim pohnout kdyz ovladaci paku vezmu do klesti,to je asi normalni, ta membrana je docela dost velka,tak ji tlak musi překonat.Máš čištěnou tu klapku co ji ovlada?Jestli treba tam neni problem
-> Peopas: ok a jeste mam otazecku, jde ti pohnout s tim polohovanim WG? nebo to mas taky tak tvrdy? Ja s tim na tom turbu skoro vubec nepohnu... asi to bude v haji zelenym...
-> Marcius: jj jak rikas
-> Peopas: jak mas zapojenej boostcontroller? normálně mezi turbo a WG?
co to mas za riadiacku ?
-> RomanT: Je servo z 1.6 mám ho taky,ale na 1.6 motoru.-> Peopas: Jinak pěkná práce držím palce

-> RomanT: , -> RomanT: vám to nafotim vám to kdyžtak :-) ( mám ho ve feldě :-) )