
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
6.9.2009 - byl jsem donucen namontovat na přední nápravu kotouče o průměru 280 mm
30.8.2009 - Blíží se test v Bělé pod bezdězem
10.8.2009 dokončena stavba závodního speciálu v mojí skromné dílně, v příštích 2 týdnech bude probíhat rozsáhlé testování vozu a pak s mojí máňou vyrazíme na erzety
Od ledna na prodej v TOP stavu :)
Cena vetsi,ale ne prehnana a podle dilu. Nutno videt a svezt se.
Jinak teda
Motor 1.4 110 PS
Převodovka - Kit-Car se samosvorným diferenciálem
Kotoučové brzdy
Přístrojová deska - OCTAVIA II
30.8.2009 - Blíží se test v Bělé pod bezdězem
10.8.2009 dokončena stavba závodního speciálu v mojí skromné dílně, v příštích 2 týdnech bude probíhat rozsáhlé testování vozu a pak s mojí máňou vyrazíme na erzety
Od ledna na prodej v TOP stavu :)
Cena vetsi,ale ne prehnana a podle dilu. Nutno videt a svezt se.
Jinak teda
Motor 1.4 110 PS
Převodovka - Kit-Car se samosvorným diferenciálem
Kotoučové brzdy
Přístrojová deska - OCTAVIA II
Koudel/Motorsport - komentáře:
tovární pásy bez uvozovek, jsou z OCTAVIE WRC :))

Ta palubka je parádní, v kombinaci s "továrními" zelenými pásy to vypadá jako dospělý závoďák
Jen se obávám, že cena 100 000+ je nereálná. No uvidíš...

Jen se obávám, že cena 100 000+ je nereálná. No uvidíš...
zvazuju ze bych mazlika prodal,byl by zájem?
chcete to někdo?

-> Pendolino: mas nejake video z jizdy?
cena k jednání je 200 000 Kč
Krásný favoritek 


-> dzordzino: je to obyčejnej závodní podvozek od HP krásná cena 22 000

co na tom máš za snížení ???
dobrý bílý alu kdes je sehnal ,???
-> Bc. Duso: - tak snad ano,dnes kámoš natáčel na telfon takovej malej onboard po rovině,ale na testování se bude brát kamera
-> Pendolino: krasny favo. parada.. pridas taky nejaky videa z testovacky ?
dík,tak mám tu pro vás další fotečky


-> Pendolino: Z venku pěkný, ale ten introš to je hotové WRC ta palubka - mazec.

pěknýýý
-> Pendolino: Nikdy jsem v MS neviděl takhle vrtanej kotouč, nehledě na to, že dnes se jezdí z 99% jen frézovaný drážky a to ještě v rozumné hloubce do vnitřně chlazených. Vrtat díry nad sebou je opravdu nebezpečné, nikdy jsem to na origo kotouči neviděl.

-> malvis: proč by se měli rozletět? jak myslíš že dělaj kotouče třeba na MS v rally , taky se vrtaj

koukej hooooo