skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit
Můj fafén je z roku 1990,je tam 136, na ní nově udělaný těsnění pod hlavou.Dyštak mam ještě jeden motor 135 i s převodovkou skladem v dílně:) .Faféna sem koupil od jednoho kolegy z bejvalý práce za pakatel, a přes zimu ho dám do dílny a budu si trochu hrát...
co je v plánu:¨
-nejdřív musim vyměnit destičky a brzdový hadice,vzadu pak pakny
-asi koupim kola od Řízka (ATS 15"),dám je na plovoucí šrouby,páč kolesa maj rozteč 4x100...já mam na autě ale 4x98
-snížit předek (kvůli těm kolům,bude to vypadat o hodně líp)
-zamračit kapotu, zadělat žlábky na kapotě, zadělat pátý dveře,otevírání udělat na páčku a číslo hodit na nárazník
-dát novej lak( buď tmavší odstín modrý nebo červená ferrari)...asi tu červenou
-posadit tam přístrojovku z feldy
-centrál na DO
-MOŽNÁ zadní a přední čirá optika, boční čirý blinkry v blatnících z feldy tam přídou určitě
-úprava vejfuku( prostřední tlumič vyhodim a dám ho na konec,místo koncovýho...a pak taky nějakou koncovku
-postavit motor,nebo dát úplně jinej...ale to až časem se uvidí podle financí
-Dále je na řadě muzika,a tou mi budou muset poradit kámoši:D
dál nevim,se uvidí...
Můj fafén je z roku 1990,je tam 136, na ní nově udělaný těsnění pod hlavou.Dyštak mam ještě jeden motor 135 i s převodovkou skladem v dílně:) .Faféna sem koupil od jednoho kolegy z bejvalý práce za pakatel, a přes zimu ho dám do dílny a budu si trochu hrát...
co je v plánu:¨
-nejdřív musim vyměnit destičky a brzdový hadice,vzadu pak pakny
-asi koupim kola od Řízka (ATS 15"),dám je na plovoucí šrouby,páč kolesa maj rozteč 4x100...já mam na autě ale 4x98
-snížit předek (kvůli těm kolům,bude to vypadat o hodně líp)
-zamračit kapotu, zadělat žlábky na kapotě, zadělat pátý dveře,otevírání udělat na páčku a číslo hodit na nárazník
-dát novej lak( buď tmavší odstín modrý nebo červená ferrari)...asi tu červenou
-posadit tam přístrojovku z feldy
-centrál na DO
-MOŽNÁ zadní a přední čirá optika, boční čirý blinkry v blatnících z feldy tam přídou určitě
-úprava vejfuku( prostřední tlumič vyhodim a dám ho na konec,místo koncovýho...a pak taky nějakou koncovku
-postavit motor,nebo dát úplně jinej...ale to až časem se uvidí podle financí
-Dále je na řadě muzika,a tou mi budou muset poradit kámoši:D
dál nevim,se uvidí...
Red dragon - komentáře:
-> Řízek: jasné
-> Bejcak: Je to tady napsany v tom inzeratu

-> Řízek: no a hale kolik za ně chceš??
-> Bejcak:
No kazdopadne pekne!




-> Řízek: jo ATS se mi líběj,ale nevim jak by vypadaly na fávu...
-> Bejcak: Hele Jiřiku, mam pro tebe kola
A splnujou tvoje pozadavky
Predelej si naboje na stovkovou roztec a muzes je tam hned hazet


-> Mishak: no prave proto

-> Řízek: Lukašek je starej dehtofil 

-> Mishak: Ja sem to ale tusil ze to neklapne, ale vis jak by Lukashek slintal ?




-> Řízek:






-> Mishak:
No jo furt, tak teda TDI ne no.......



-> Řízek: no je to nevídaný no... ale je to každopádně downgrade 

-> Mishak: no tady je nafta o 50 haliru drazsi. Ja nerikam ze nafta nesmrdi, smrdi ! Ale vem si ten mazec to by kazdymu vypad z kalhot
kadle, kadle ve stodvace


-> Řízek: no jak kde.. Cihelka má 30,90 za litr naftu i natural 95
no dyž by si s tim chtěl jezdit do práce každej den se spotřebou 5l na 100km tak jo.. ale jinak diesel power na tuningový auto neni dle mýho vkusu, táhne to jenom v rozmezí 2 - 3500 otáčk, ať tam dáš jakejkoliv vejfuk tak toho "kadle-kadle" se nezbavíš.. a navíc saze z ropy na bílí šáde
nevim nevim
prostě nafta smrdí




-> Mishak: Jeden detajlicek, nafta je drasi jak benzin, ale nebylo by to spatny skoda 120 1.9 TDI 

-> Bejcak: -> Řízek: TDI?? to sem jako neslyšel!! dávat do šádinky ropáka FUY!! nafta smrdí, nejede, a je stejně drahá jako benzín, nebrat




-> Řízek: ty si dej do šáde tu VR6 když už ji máš koupenou,nebo 1.9 Tdi jak si taky malou chvilku chtěl

-> jarin: Ááále, nejsu blbé !
-> Řízek: hrdino a další pul rok budeš strihat dratky
viď


-> jarin: no kdyz mi ho sezenes za par supu tak ho tam za vikend mam
