skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak to je on ! ! !
Není na něm nic zvláštního. Žádné složité tunning úpravy.
Motor:
- 43kW
- ostrá vačka
- najeto 200 000 km
- Benzín + LPG
- startér z felicie
- spotřeba, město 9,5 LPG/100km, dálnice 7,5L LPG/100km při 110km/hod.
Doplňky:
- zavařené 5. dveře
- plastové lemy + prahy
- spoiler 5. dveří
- podsvícení prostoru řidiče + spolujezdce
- podsvícení kliky dveří
- audio Sencor 4x40Watt +4x repro Magnat + zesilovač Storm 400Watt + subofer
- střešní okno
- středový panel z Felicie
- rozpěra prednich tlumičů
- originální Škodovácká anténa na rádio
Opravy:
-výměna náboje levého předního kola -listopad 2006
- vyvařené prahy -léto 2006
- výměna výfuku (nové koleno, katalizátor jsem vyhodil, místo 2. dílu je rezonátor, sportovní koncovka tlumiče
- nové blatníky
- kompletní generálka motoru 27.11. - 4.12. 2007(kroužky na pistech, rozvody, simeringy, veskerá tesnení, náke hadice, nový rozdělovač, seřizení vule ventilů)
- vyměna spojky. leden 2008(nová lamela,pritlačák,ložisko)
- nový kloub praveho predniho kola .leden 2008
Chystám se:
- namontovat přední spoiler (hotovo ) - sundáno...
- namontovat přední mlhová světla (hotovo)
- nastříkat veškeré plast.doplňky na modro (prahy, lemy, spoilery, zrdcátka) vzdal jsem to pro nedostatek času
- podsvícení přístrojovky (modré LED) na to se asi vyseru
Jsem 5. majitel, auto ve výborném technickém stavu, zatím me nikde nenechalo.ted jsem delal GO motoru a spojky.už tech 170tis.km bylo cítit na spotřebě oleje a u spojky odesel pritlačák.
Zlobí sytič, takže nedrží za studena zvýšené otáčky ale to je u aut na LPG bežné
myslím že auto jede velice pěkně, ale je lepší jezdit při vyšších otáčkách(ostrá vačka dělá své), líp to táhne a spotřeba je dokonce nižší než kdybych jezdil na úsporných 2-2.5 tis ot/min
Nemám garáž takže veškeré úpravy jdou v celku pomalu a v závislosti na počasí
ted jsem koukal jak mam po zime orezlí spodek prednich dverí tak to budu muset poopravit...ale jinak sem koukal že to jinde nerezne tak je to ok...
Postupně doplním víc info, ted me už nenapadá co napsat
Není na něm nic zvláštního. Žádné složité tunning úpravy.
Motor:
- 43kW
- ostrá vačka
- najeto 200 000 km
- Benzín + LPG
- startér z felicie
- spotřeba, město 9,5 LPG/100km, dálnice 7,5L LPG/100km při 110km/hod.
Doplňky:
- zavařené 5. dveře
- plastové lemy + prahy
- spoiler 5. dveří
- podsvícení prostoru řidiče + spolujezdce
- podsvícení kliky dveří
- audio Sencor 4x40Watt +4x repro Magnat + zesilovač Storm 400Watt + subofer
- střešní okno
- středový panel z Felicie
- rozpěra prednich tlumičů
- originální Škodovácká anténa na rádio
Opravy:
-výměna náboje levého předního kola -listopad 2006
- vyvařené prahy -léto 2006
- výměna výfuku (nové koleno, katalizátor jsem vyhodil, místo 2. dílu je rezonátor, sportovní koncovka tlumiče
- nové blatníky
- kompletní generálka motoru 27.11. - 4.12. 2007(kroužky na pistech, rozvody, simeringy, veskerá tesnení, náke hadice, nový rozdělovač, seřizení vule ventilů)
- vyměna spojky. leden 2008(nová lamela,pritlačák,ložisko)
- nový kloub praveho predniho kola .leden 2008
Chystám se:
- namontovat přední spoiler (hotovo ) - sundáno...
- namontovat přední mlhová světla (hotovo)
- nastříkat veškeré plast.doplňky na modro (prahy, lemy, spoilery, zrdcátka) vzdal jsem to pro nedostatek času
- podsvícení přístrojovky (modré LED) na to se asi vyseru
Jsem 5. majitel, auto ve výborném technickém stavu, zatím me nikde nenechalo.ted jsem delal GO motoru a spojky.už tech 170tis.km bylo cítit na spotřebě oleje a u spojky odesel pritlačák.
Zlobí sytič, takže nedrží za studena zvýšené otáčky ale to je u aut na LPG bežné
myslím že auto jede velice pěkně, ale je lepší jezdit při vyšších otáčkách(ostrá vačka dělá své), líp to táhne a spotřeba je dokonce nižší než kdybych jezdil na úsporných 2-2.5 tis ot/min
Nemám garáž takže veškeré úpravy jdou v celku pomalu a v závislosti na počasí
ted jsem koukal jak mam po zime orezlí spodek prednich dverí tak to budu muset poopravit...ale jinak sem koukal že to jinde nerezne tak je to ok...
Postupně doplním víc info, ted me už nenapadá co napsat
Omaha86/Favorit 135LS LPG - komentáře:
tak se zavarenými 5. dvermi nastal problem, postupem času začal praskat kit a odlupuje se od zakladu. budu to muset brzo celý renovovat. ted už to vypada strasne. nekde jsou jen prasklinky ale jinde už jsou opravdu velike trhliny kam zateká
no krasný fáčko!
sluší

tak nejak premýslim o decentnich spoilerech ,ale zatim se mi nechce do auta cpát zbytečný peníze. tak kdybste nekdo mel co nabídnout určo mam zájem
Ze zadu auto vypada paradne to kridlo se mi strasne taky liby a ty zavareny dvere presne jak bych to taky chtel.
tak podnárazník tam je. byli komplikace ale povedlo se:) jestze chybí mlhovky
jj fotky budou, nedávno jsem se registroval tak to neni jeste hotový. až nasadim podnáraznik pridám novou fotku.
jo celkem pěkný, ty zadní dveře mam taky v plánu.Ale trošku jináč vis. "Brevid". možná víc fotek.
no tak tento podnaraznik mam aj aj je fakt pekny
