skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozhod jsem se auto předělám zpět na seriové vozidlo, ale zase se mi to nějak vymklo z rukou
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
a dopadlo to tak jak to dopadlo :)
Vím že Fela RS neexistovala ale co nebylo může být :)
Interiér:
sedačky komplet octávia v plánu přečalounit na RS stylu
volant Fabia II kožený s funkčním airbagem
budíky ve stylu RS
pedály RS
řadička RS
kožená rukojeť ruční brzdy
loketní opěrka
KLIMA, servo, ABS, vyhřívané sedadla, el. zrcátka a vyhřívaná
el. okna i zadní s automat dojezdy a ovládané i z DO auto. zavžení po zamknutí, auto. otevření povelem DO
2x airbag
DO s vystřelovacím klíčkem
koberečky RS
Motor:
1,6 VW
aktual 2008
čip Motor Excel
vačka ME
hlava ME
78kW a další úpravy:
filtr - vložka KN a úprava boxu
svody 4 do 1
výfuk střed Remus konec soieta koncovka RS
svíčky iridium
odlehčený setrvačník
použitý přípravek RVS pro kovokeramický povrch všech pohyblivých komponent v motoru
Exterier:
nárazníky atest
folie atest
maska ellri atest
křídlo atest
chromované kryta klik a zrcátek atest
Alu chrom 15" gumy 195/45/15 zapsány v TP
zadní kotouče děrované golf III
přední kotouče děrované Zimerman atest
HP podvozek snížené na 5 drážku :)
stabilizátory vepředu a vzadu
podložky předek 2,5 zadek 3cm
zaklepané lemy
zavařený otvor na kapotě k topení
páté dveře ala octavia II výlis na RZ a hranka až ke světlům
zadní světla Golf III
stěrače banány, ostřikovače Fábie
aktual 2008:
čirá optika s anděly a xenony Vektra
zamračená kapota
audio zástavba
volant FabiaII v kůži
new kola Borbet BS chrom 8x15 ET20 pneu 195/45/15
další plány:
zavaření gumových lišt nad dveřmi
rozšíření lemů a prahů
motor: svody 4-2-1 ME + koplet vyfuk, vrtání 77!!!!!!!!!!!!!!!!
snížení podvozku
new přední nárazník a úprava zadního
úprava interiéru černá + cappuccino lamino-kůže
změna muzyky
RS 1,6 EVO II - komentáře:
SEVAS STRASNE NA ZAUJIMA S COHO JE TEN VOLANT???
-> hopymat: neumantuning má inzerci v každém tuningmagazínu
-> hopymat: neumantuning má inzerci v každém tuningmagazínu
chtěl bych se zptat, kde si sehnal ty polepy budíků? nebo jestli jsou to plastové ciferníky, moc se mi líbí.
-> Rosta: jj právě zjistuju info okolo kol a podvozku..
můžeme třeba pokecat na icq..?

-> myrafell: nene neškrábe je to OK až jsem mile překvapen, svěrlá výška je někdy problém ani né tak retardér ale spíše vyjeté koleje :)
a se světlou výškou nemáš problém na retarderech nebo tak??díky
-> Rosta: jj právě mě to zajímalo jaká je udržba atd...:-)protože taky přemejšlím o chromech tak zjistuju...protože s tím budu taky často jezdit....a ani se to moc neškrábe od kamínku?
-> myrafell: jezdím často a i v nepěkném počasí a bez problému umyju otřu jelenicí a jedu. Ale do soli s něma nevjedu
-> Rosta: ahoj můžu se zeptat jaká je starost o tý chrom kolečka??a jezdíš s tím často...???díkec
Co to je za barvu ta cerna, treba typ. Dik caw
moooc pěkná práce,ten zadek je skvělej !!!
-> tommy06: ješte se nedělá jezdím ted jen o víkendu jinak jsem v práci. Předek sebude předělávat v listopadu
nazdáárek..tak co jak to s tebou vypada sem te uz nevidel na cestach ani nepamatuju...co predek dela se? toz se drz a zatim ahoj
-> Pan Kutil: díkessssss-> lukaso: jj :)
pekná paříž naslovensku:)
Čauves, předem musim vyseknout velkou poklonu, pač pro mě je to tady ta nejhezčí felda, a v Přerově sem jí viděl live a ještě hezčí
. No a jestli mužu k tomu vašemu poslednímu tematu, tak já servo nemám a při parkování to votočim jednou rukou
ale nechci se vytahovat
...skvělá práce chlape!!!zdar



-> Petr81: da se to ale vikon klesne ja bych spis voli neco 14/7 palcu
-> Petr81: není problém když jsou tam gumy 195/45 já mám posilovač tak žádný rozdíl ale můj švagr má 1,3 bez serva a při použití tohoto rozměru je to docela v klidu.
-> Yogi55: ale byla pěkně zasraná :) po cestě lilo jak z konve :(