skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L
Na sezónu 2008 jsme si připravili:
- nový notor (obsah 1.4, klika fabie, písty mini-kit, ojnice tvrzené, vačka 300° Š. 130 RS, velké ventily, vent. pružiny z M3, upravené sací i výfuk. kanály, komp. poměr 12,6:1, svíčky Bosch FR5DP, velké sání, kaburátor Pierburg sk. "A", chlazení oleje pomocí výměníku olej - voda, čidlo tlaku oleje, rozdělovač Š 105 předělaný na Bosch)
- větší brzdy vpředu 260mm (brzdiče Mondeo, kotouče Clio), vzadu kotouče 226mm z Golfa (zatím bez hydraulické ručky)
Co máme:
Rám a kastle originál výroba Boleslav (postaveno poprvé v roce 2006, předtím pečlivě skryto v jedné kůlně), sportovní podvozek, závodní sedačky, 6-ti bodový pásy, závodní převodovka (přímý zub, pohárový kvalty, kolíková špéra), kitový svody, L/A ramena na unibalech.
Výkon vám nepovím, na brzdě to nebylo, tak nebudu kecat..
Na sezónu 2008 jsme si připravili:
- nový notor (obsah 1.4, klika fabie, písty mini-kit, ojnice tvrzené, vačka 300° Š. 130 RS, velké ventily, vent. pružiny z M3, upravené sací i výfuk. kanály, komp. poměr 12,6:1, svíčky Bosch FR5DP, velké sání, kaburátor Pierburg sk. "A", chlazení oleje pomocí výměníku olej - voda, čidlo tlaku oleje, rozdělovač Š 105 předělaný na Bosch)
- větší brzdy vpředu 260mm (brzdiče Mondeo, kotouče Clio), vzadu kotouče 226mm z Golfa (zatím bez hydraulické ručky)
Co máme:
Rám a kastle originál výroba Boleslav (postaveno poprvé v roce 2006, předtím pečlivě skryto v jedné kůlně), sportovní podvozek, závodní sedačky, 6-ti bodový pásy, závodní převodovka (přímý zub, pohárový kvalty, kolíková špéra), kitový svody, L/A ramena na unibalech.
Výkon vám nepovím, na brzdě to nebylo, tak nebudu kecat..
K.o.l.d.a. / Favorit - komentáře:
-> K.o.l.d.a.: moc oekyn kusok fakt pekne vyzerajuce avto a isto to neni len o tom viditelnom
-> Vici: Jj, díky za tip. Už jsme výfuk sehnali. Jsou to A svody a teď si budeme nechat ohybat trubku dozadu. Oni dělají moc pěkný věci, ale bohužel zatím nemáme k dispozici tolik, abychom to zaplatili. Uvidíme jak bude fungovat tohle a pak kdyžtak pořešíme. Mimochodem, většina lidí říká na 1.4 průměr výfuk trubky 54 (vnitřní 50), co si o tom myslíš?
koukal jsem ze shanis vvyfuk. poku dches neco co bude opravdu fungovat a nebudou to vyhozene penize - zajet do Excelu za Cepkem..
Moc pěkný


Díky
Čoveče už nevim, ale myslim že asi 5tis nebo tak nějak...

Moc pěknej závodáček...at se daří...hlavně ty kola se mi líběj, bych něco takovýho taky bral
Co stály?

No rám sme už prodali. Ale měli bychom na prodej celou kastli s rámem (kdyby byl zájem, napiš mi).
No a sedačka karbonová neni, to by bylo fajn :) Sehnali sme je od p. Lišky. Ale víc jich asi nemá. Kdyby se nám něco podařilo splašit, tak to hodíme na náš bazar (www.foxrallyteam.cz)
No a sedačka karbonová neni, to by bylo fajn :) Sehnali sme je od p. Lišky. Ale víc jich asi nemá. Kdyby se nám něco podařilo splašit, tak to hodíme na náš bazar (www.foxrallyteam.cz)
Zdravim. super zavodacek, jinak koukam ze se vam tam povaluje ram a nejakej zbytek auta:-) nebyl by aspon jeden (ram) na prodej, kdyby jo, na kolil by to prislo????
Jináč moc hezká spolujezdcova sedačka od Denise Giraudeta
. Vypadá, že je moc hezky tvarovaná, je to carbon? Nevíš kde by se daly sehnat takové jeté sedačky? Speedpro a podobně bazary prolízám pořád, spíš jestli nevíš o někom, kdo to má třeba doma a chtěl by to prodat

Mám ji na svém fávu, není to problém předělat, pokud umíš svařovat a máš CO, potřebuješ k tomu nápravnici z feldy a nápravnici z fáva

Tak svody by snad už byly, ale jelikož jsou na feldu, tak by to chtělo nápravnici z feldy upravenou do favorita..Nemáte někdo?

-> K.o.l.d.a.: jááááj tak az ho bude te mít dej me vedet...
Sportovní průkaz zatím nemáme, ale uvažujeme o něm...
hoj pekný fáčko más ktomu sport prukaz?
pekneeeeeeeee
No vzásadě to žádná pila neni, je to převrtaný na 1360ccm, vačka (asi 300), parádní hlava (od Motor Excel, má to díry jako blázen, udělaný na max do velikosti těsnění co je mezi hlavou - sání + výfuk), T-písty, utočenej setrvák a řemenice (když už se to dělá
), slícovaný sání na hlavu, možná by měli být i svody (ale jaký nevim). Ale je to nově postavený, takže to udělá taky svý. No sme zvědavý jak to bude upalovat..


krása, jen tak dál. Jaký úpravy máš na motoru ?

Díky za tip! Tohle by bylo jen takový nouzový řešení, taky bych radši celou převodovku..skládanou, přímý zub, třeba i 6-ti kvalt
No snad se zadaří, resp. se zadaří sehnat dost peněz


Dobra praca, tak nejak chcem aj ja poskladat moje favo.
Inak ktomu stalemu prevodu, jeden cas som tiez zhanal staly prevod a jeden typek od nas (SR) predaval cisto novy sp 4.5, rovny zub, ihlove lozisko za 3000czk.
Predaval to tu aj na virte pod nickom Karco ale neviem ci je to este aktualne:
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Ja som to chcel zobrat ale nakoniec som kupil komplet kopcovu prevodovku zo stalym prevodom 4.86...
Inak ktomu stalemu prevodu, jeden cas som tiez zhanal staly prevod a jeden typek od nas (SR) predaval cisto novy sp 4.5, rovny zub, ihlove lozisko za 3000czk.
Predaval to tu aj na virte pod nickom Karco ale neviem ci je to este aktualne:
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Ja som to chcel zobrat ale nakoniec som kupil komplet kopcovu prevodovku zo stalym prevodom 4.86...