new: Kromě čelního všechna skla tónovaná (maRkus ví)
MaRkus umi i celni....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
No, že by bylo nějaký brutální ticho se mi nezdá, ale je fakt, že to od tý doby nějak víc točím, tak to asi efekt má
Ještě jsem to nalepil na vnitřní stranu. Musel bych to porovnat se sérií.

-> Nepér: Hezký, ale když vidím ty kabely a táhla, tak se na sundavání palubky pěkně z vysoka víš co
Pak napiš reference.

Vibraflex 40, původní hadrokoberec zase zpátky přes to.
-> Nepér: zdravím tě pane, čim to tlumiš? ( budeš tam pak na to dávat i ten puvodni "koberec"? )
No, zatim to neni dodělaný, ale nějak se mi nelíbí nárůst citlivosti od 60 Hz nahoru, musím to mít oříznutý dost nízko... třeba se ještě rozehraje, nevim.
-> Nepér: Koukám že máš vyhřívané sedačky zespoda :o) a pěkný basáček.
K přestavění výšky stačí nějak stáhnout pružiny. Já použil plastový stahovacý pásky - jsou vidět na fotce - ty nejtlustší, co měli, minimálně 4 na 1 pružinu. Asi nejjednodušší je dělat to na autě, stáhneš to, zvedneš heverem a pak stačí šroubovákem, nehtem, nebo kleštěma přehodit pojistný kroužky v drážkách na tlumičích.
Neper- muzu se te zeptat jak u tech HP funguje to snizovani pomoci drazek, pry se to nejak srazi, je k tomu potreba nejaky specialni naradi
Drncá to pořád stejně
na dlažebních kostkách se to klepe tak jako tak.

-> Nepér: nemám tušeni jaky spony máš na mysli ( eště sem to nezkoumal .. mužeš kdyžtak nekam upnout ty fotky co máš ? )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
Jenže já nechci sundavat zástěrky.
Neper:To ti nejak nevyslo ja zasterky sundal predni
a zadni jsou ok

-> Holda: Nechci mít vorvaný zástěrky jako někdo...
Neper:Ja ty HP mam uplne nejniz a problem nemam jen musis davat obcas bacha a urcite niz to vypada lip ale delej jak myslis 

-> Nepér: Proc jezdis po obrubnikach ??? zkus to po silnici...