Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Tomaso435: ta u tebe dostává na frak že?

-> Arnold: to je érodynamika pytšo

-> Tomaso435: proto ho radši vověsíš 3,14čovinama aby měl co nejhorší aerodynamický odpor že?

-> Faust22: von neumí řídit

výkon mu je na nic

-> Nepér: Kolik chtěli za změření? Je pěkný, že ti to i jinde změřili stejně.
Na 7OkW bych čekal lepší časy teda na sprintech ;)
ALei tak je to pěkný ten výkon :)
-> Nepér: tak kolik ti namerili na skodahome? :)
-> Nepér: Taková 4.5 by byla asi dobrá, ale za prvý to je dost peněz a za druhý na normální cestování nic moc a v neposlední řadě stoupne spotřeba, ale na to se nesmí koukat

Řazení jsem zkoušel a nejlíp funguje sériový provedení... ale možná by to chtělo na sprinty kratší stálej převod... a naučit se ty rozjezdy pro hvězdy.
-> Nepér: Tak ještě pokrátit dráhy řazení, tam by mohla být taky nějaká desetinka

Tak gratulace ke krásnému třetímu místu. Kdyby sis skočil na velkou, tak bys měl zlatou medaili jistou :)
Hm, tak mě pojel o dvě setiny tuten Favorit...
neper.rajce.idnes.cz/2013
-05-25_SkodaZeliv
Ale mezi třetím a čtvrtým místem je přes půl vteřiny, tak dobrý
Vyhodit rezervu, hever, nářadí, zadní koberce a vyčůrat se před sprintem, byl bych druhej, kdybych se ještě uměl líp rozjet

Dal jsem ven jen zadní lavici, hrombednu a dekl z kufru, rezervu a výbavu jsem tam nechal.
-> Nepér: odlehčený jsi to měl docela dost ne?
Leda odlehčit, nebo předělat pohon dozadu...
-> Nepér: budeš si to muset ještě víc poštelovat :-)
Hm, nejede to, zase třetí

Tak jsem to dal obráceně a sbíhavost je téměř přesně 2 mm (36mm rozdíl ve vzdálenosti 315 cm před/za nápravou). Čili jsem v toleranci -0.2 až + 2.6 mm

. Seru na to, jdu zazávlačkovat ložiska, nasadit kola, umejt a zejtra Želif.
upraveno 1x, naposled 24.05.2013 20:35:43