skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Ahoj, jaký si dělal úpravy kvůli tomu chladiči, nebo tam vleze bez úprav?
-> Jura_Favorit: kazdy kto si da zalezat na svojom favorite, v dnesnej dobe je malo ludi co toto robi so svojim autom ako napr. neper, a ano, pisem to ku kazdemu favu pretoze kazdy kto na virte je tak nieco na nom robi, a aj ked malo ale robi 

-> EVO-Liner: a koho ty vlastně neobdivuješ? Nemůžu se zbavit dojmu, že to samo píšeš v podstatě ke každému, kdo tady má Favorita a něco málo na něm dělá 
/To samozřejmě neznamená, že se mi Nepérkchár nelíbí... ale to Nepér ví/

/To samozřejmě neznamená, že se mi Nepérkchár nelíbí... ale to Nepér ví/
-> Nepér: neskutocne vymozenosti, velmi ta obdivujem, tak ako tvoje favo :) velmi pekne 

Hm, přitom je to takovej starej hranatej pekáč 

nemozem si pomoct, strasne sa mi tvoj favorit paci!
No, zevnitř je to slyšet jen když se na to šlápne, jinak ne. A v tunelu, když se podřadí na trojku a udělá se hééén, to je jak rozbitej dvojplošník 

Na názor kolegy za tebou se vykašli ... důležitý je aby z toho na dálnici nebolela hlava ... a jestli to je ok, tak jsem rád :-)
Nevim, to je otázka na kolegu, co jel za mnou. Když se na to nešlape, tak to neprdí. Jinak zkusil jsem jet ráno do práce bez pružinky v obohacovači a jedinej rozdíl, že je to při přechodu na druhej stupeň chvíli chudý.
Co vejfuk? nebyl na dálničních tazích moc slyšet?
-> Tuner#2: Budíci z dálky dobrý no... a podle lambdy to mám pořád nějak moc bohatý, už cestou z prahy do ústí se buď něco stalo s obohacovačem, nebo s mým LED-lambda voltmetrem, musím to prověřit. Ale spotřebu to má normální a chudý to neni 

-> Nepér 20.06.11 17:14:13: Ty jo tys byl v Holandsku jo? Pěkný kousky tam mají, bude galerie někde? Jiak budíky pěkně zakomponovaný, jen bych neměl kam házet mobil 

Koukám, že nemám jedno z oblíbených aut ještě z dob Favorit klubu v oblíbených, musím rychle napravit.
Ukázka, že i z nevýrazného auta s možná nejhorší barvou nabídky dá udělat zajímavý a pohledný kousek, který se navíc nyní nejspíš dokáže pohybovat pěkně rychle
Ukázka, že i z nevýrazného auta s možná nejhorší barvou nabídky dá udělat zajímavý a pohledný kousek, který se navíc nyní nejspíš dokáže pohybovat pěkně rychle

-> Nepér: Jsem to přehlídl, pěkný 

-> Nepér: Uka 

0-100 km/h za 11,5 s
Natankoval jsem N98, předstih šel nahoru asi o 7° a na stovce je to o skoro vteřinu dřív 

Nahrál jsem megahustý video :D