No, je to totok:
www.skodateam.cz/Tlakomer
_oleje_s_cidlem_-_prumer_5
2mm/WebShop?idz=922
I s kontaktem na kontrolku a přes redukci ze starýho čidla jde do závitu na bloku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Nepér: kde a za kolik jsi koupil čidlo? Jaký je průměr budíku?
-> James1991: v zosilnenej felde sú chladiče 1,3-1,9 zámenné , vo favorite sa tuším na diesla museli hore vyvrtať úchyty , spodok asi sedel , horšie je že musíš urobiť spodnú trubku na vodu a vývod od nádobky
-> James1991: Dá ale musíš tam přidat právě tu trubku a téčko, protože spodní vývod je na opačné straně.
-> Nepér:
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
Asi se s tím nebudu párat www.ignitech.cz/czech/...
/tcip.htm 

No, je to trochu lepší. Dole na volnoběh můžu mít o 5° víc a někde v těch 4000rpm to vystoupá na stejnou hodnotu. Asi to tak nechám, je to pakárna. Jo a dělaj se mi kapičky na převodovce, mezi půlkama... achjo :(
Závaží z odstředivky v rozdělovači ;)
sorry za ot. ale čo je na tej váhe ? 

Takovýho železa dole a pořád to reguluje podobně, sakra :D . Jedu se projet po D8.
pěkné to máte pane :-)
-> Nepér: tak to už je o domluvě, ne.. 

Nelíbí se mi, jak má ty trubky nad sebou, musel bych asi upravit ližinu. A přírubu bych potřeboval spíš na ten vrzací nesmysl (dva šroubky a pružinky)...
Nepér 23.03.11 08:48:25 napsal: svody, jen bych rád 4–2–1 a to nikdo nedělá, takže nejspíš železný HRS 4–1 no 
Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg

Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg
-> Nepér 23.03.11 10:30:17: Neumí, už jsem se na to pro někoho ptal, má mustr s příčkou jen na auta s motorem vzadu.
-> vhml: plochý vetrák má 1,6 z klímou a diesel , 240/320W tuším
-> Tuner#2: Umí Bohouš Krejčí i svody na Favorita?
-> vhml: Ten plochý větrák jsem taky někde viděl ale z čeho to je netuším. Jinak ten plech asi nevadí, když to funguje... navíc ještě kus chladiče zbývá, takže všechno se přes tu vrtulku netlačí...
-> vhml: Ten plochý větrák jsem taky někde viděl ale z čeho to je netuším. Jinak ten plech asi nevadí, když to funguje... navíc ještě kus chladiče zbývá, takže všechno se přes tu vrtulku netlačí...
Jenom blbej dotaz. Nevadí ta sahara bežnýmu chlazení, kdy se nasátej vzduch musí tlačit ven přes tu vrtulku? Jako asi nevadí když je to v sérii, ale přijde mi to divný.
A slyšel jsem, že existuje větrák na 1,6 ale plochý konstrukce. Ten je z auta s klimou či z jiného roku výroby?
A slyšel jsem, že existuje větrák na 1,6 ale plochý konstrukce. Ten je z auta s klimou či z jiného roku výroby?