skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 135 GLXi
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Raimond / Fávo - komentáře:
-> jate-line: Doufám že tento týden taky už mě to štve že ještě nejsou.
-> Raimond: Kdy budou podložky?, abychom se mrkli jak to bude komplet na tronech

-> jate-line: No jo to já taky ne ale když už mám ty fotky na PC tak jsem to tu už hodil aby se lidi mrkli

-> Max: Ještě nevím ale zatím je v plánu světle modrá metla ale i to se může změnit. Sám se nechám překvapit jakou barvu vyberu.
-> Max: právě že to díky ty linii vypadá furt jako favorit
-> Crack: myslim že bez prolisů na bocíhc by to nebylo ono....takhle má to auto nějakou linii...
Jinak zajímavá práce. Jakou to bude mít barvu ?
Jinak zajímavá práce. Jakou to bude mít barvu ?
-> Raimond: No to je překvapení!!! Nečekal jsem, že tak brzo ho tu dáš! Budu taky muset...R edition....

-> Vlda Ne nemám a nevím jestli je tam budu vůbec psát
To bylo pro doyla
-> Crack Castla zůstala stejná je to doma vyrovnané já s bratránkem jsme to rovnali a za jeden deen jsme neměli co dělat.
S těma prolisama se mi dělat nechce.
Ty vole, to až bude hotový, to bude maso, jen tak dál, fak dost hustý...

-> doyle: to nevidíš na fotkách??vypadá to snad jako jiná kastle s opravami na střeše a stejnou barvou???
Raimond:když už se s tím tak děláš,tak si moh ještě zavařit ty prolisi na bocích
Raimond:když už se s tím tak děláš,tak si moh ještě zavařit ty prolisi na bocích

to bourané fávo máš opravené nebo máš novou kasti?
Pekny fávo to jako fakt ze jo. Chtel bych se zeptat jak to mas s tema 15"tkama?? Mas je zapsany v TP??
tywe pekny fawo...ale až bude hotowy
už se na něj těším co sním ještě provedeš

