Zámec15/Bíla 136L Zámec15/Bíla 136L

komentáře | popis | fotky | Zámec15 | 25.03.25 22:05 | 1x v oblíbených
Info o Autě:

Škoda Favorit 136L

Rok výroby - 1990

Barva - Bílá 1052

Motor - 781.136 - 46kW

Převodovka 5q, s.p. 3,895

Najeto podle tachometru - 23 000 (realita je kolem 120K)

Jsem 4. majitel, 3. byl od roku 1997

Vůz byl prodán 7.5.1990 v OD Kotva a měl SPZ: ADP 60-91



Co je potřeba udělat:

Vyměnit přední blatníky, případně oprava nosníků

Mírná oprava zadních lemů

Nové vzpěry kufru ✓

Zbavit se zebřích potahů ✓



Co bych do budoucna chtěl předělat/dodělat:

Origo asymetrická maska(mám ji k auta včetěně znaku) ✓

Otačkoměr

Žluté mlhovky bez plastové mřížky

Cyklovač

Rozpěra

LS sedačky(Nejlépe Sportline)

Kolíňák

Přední a zadní lízátko, Stříška nad zadní sklo

Origo/Dobová kola

HP Sporting - předek,zadek

Decentní Laďák

Mírna úprava motoru

Snížená hlava

Vačka 282/282

Odlehčený setrvačník

Zapalovaní Vrba

Otázka Zda upravený LEKR, nebo něco jiného

Převodovka s.p. 4,167(Uvdím jak mi bude vyhovovat origo)

Toť zatím vše k motoru



Aktualizace:

7.2.25

Byla potřeba vyměnit přiruba karburátoru a obohocovač. Když už jsem měl karbec venku, tak jsem ho rovnou vyčistil v ultrazvuku. Zítra mám v plánu ho tam vrátit. Dále jsem vyměnil manžetu řad. páky a minulý týden masku.

8.2.25

Karburátor namontován, auto jede lépe ale stále houpe volnoběh, nejspíše to bude chtít nové svíčky a poštelovat šroub bohatosti. Jinak jsem ještě dal nový olej klasická M7ADS3.

9.2.25

Nové vzpěry kufru, cvočky na automatické vypinaní blikrů, nahrubo jsem umyl motorák od toho resistinu.

25.3.25

Po dlouhé odmlce nové info. Houpání volnoběhu vyřešeno, nakonec to bylo totálně zatuhlým šroubem volnobězné směsi. Potom proběhla "oprava" zapinaní světel, kde stačilo tlačítko promazat. Dal jsem i nové svíčky a to konkrétně NGK BKR6ES. Sehnal jsem budíky s otáčkoměrem, ale ještě jsem je nepřendal, protože mají KO plexi.























Zámec15/Bíla 136L - komentáře:

Extreme Tyres