Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Vrchy Hobby Cup 2019 - Konice | 250 | Filip Horníček
Filip Horníček ŠKODA FELICIA Test MREC Násedlovice 2020
Filip Horníček - Škoda Felicia - 3.Vírské serpentiny 2020 - MREC
Filip Horníček - Škoda Felicia - Retardér - XXXIX. Zámecký vrch 2020 - Náměšť nad Oslavou - MREC
VRBENSKÝ VRCH 2020 - Filip Horníček
ALBRECHTICKÝ VRCH 2020 - Filip Horníček
Filip Horníček - Škoda Felicia - I. GMS Albrechtický kopec 2020 - MREC
DIVÁCKÁ 13 2020 - Filip Horníček
Filip Horníček - Škoda Felicia - Divácká 13°2020
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
Filip Horníček - Škoda Favorit Rally - XVI.Divácká 13 - Diváky u Hustopečí - MHCC 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
Vrchy Hobby Cup 2022 - 15. závod Konice (ne) | 339 | Filip Horníček
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
VRBENSKÝ VRCH 2024 - Filip Horníček
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy Hobby Cup 2024 - 11. závod Konice (so) | 192 | Filip Horníček
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
Dnes jsem se donutil vyměnit hliníkový potah dveří za karbonový.
Ještě pár menších drobností a auto je 100% nachystané
-> MVM: Na 8km trati kolem 110 stupňů
-> MVM: vždy prasklo to šroubení nalisované v chladiči....
-> Ferenc Kuken: Jasně. Když to na kopcích uchladí výměník a je to spolehlivý, tak jsi to vyřešil timto způsobem,neni dal o čem. (Jen mi šlo o to,že jsem se nesetkal běžné s prasklým Setrab chladičem).
-> MVM: To se nevylučuje že je chyba tam. Ale nemohu si dovolit aby mi to na každém závodě prasklo a pořád nějak vymyšlet a jen kupovat chladič za chladičem....
Setrab spec:
Technické specifikace
Pracovní tlak : 0-10 bar(g) dynamický
Tlak Pulsační výdrž : 200k pulsací, 0-10 bar(g), 2 Hz, 60°C teplota oleje
Max. tlak : 12 bar(g)
Trhací tlak : 37 bar( g)
Tlaková zkouška : 10 bar(g)
Zkouška netěsnosti: 4 bar(g)
Pracovní teplota : -40°C až 150°C
Odolnost proti korozi : 20 dní podle SWAAT G85-94 A3
Vnitřní čistota : ISO 4406 16/14
Obecné rozměrové tolerance : ISO 2768-v
Materiál : Hliníkové slitiny
Max. připojení Utahovací moment : 40 Nm
-> Ferenc Kuken 24.01.25 00:37:27: Když startuju studeny zavodni auto v praci. Tak je limit tlaku 7,5 a to si musim sakra davat bacha aby otačky nevylitly. Kvůli výměníku a chladiči oleje.. (ma to oboje). Na 99% bude chyba v upevnění.
-> Ferenc Kuken: Tak to by to celkem dobře vysvětlovalo. Ono to není o otáčkách, ale prostě o vibracích, vyvážení motoru, vlastní frekvence dílů atd. Já třeba pravej držák motoru opravoval a upravoval asi 4x, než jsem to vyřešil. Stejně tak držák altíku měl asi 3 evoluce.
-> Eidy: Na 8v jsem ho měl uchycen stejně jako teď. Jediný co mě napadlo je že to má asi jiný vibrace při 9tis. Což jsem na 8v točil tak 7,5tis.
To je normální hodnota. Tak pak teda nevím.
-> Eidy: Ano tlak snímám. Max tlak je 4,7
-> Ferenc Kuken: Ty brďo. 3 chladiče už je dost na to, aby to byla obyčejná smůla. Máš budík na tlak oleje?