skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Ty jo, to já bych se strašně bál. Ani jsem si předtím nevšiml. Třeba to vydrží, ale já bych šrouboval samojistný matice a lepil.
-> Ferenc Kuken: souhlas s Michalem. s těmi nýty bych byl hodně opatrný. Kdysi mi projel šroubek z trumpety u weberu motorem. Máš asi představu jaký byl výsledek.
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Jedem to tak i v jiných autech a v pohodě.
-> Ferenc Kuken 22.11.21 17:50:19: no veru ,na ten by sa dalo pozerat namiesto tv 

-> Ferenc Kuken 10.11.21 22:59:35: Tady těm v tom airboxu... Prvně jsem blbě kliknul vedle.
-> castrol 22.11.21 17:16:51: Díky. Až je škoda to dávat do auta 

-> MVM 22.11.21 17:08:29: Jaké myslíš?
-> Ferenc Kuken: moturek je na

-> Ferenc Kuken: Jak moc věříš těm trhacim nýtkům?
Abychom věděli jak velké brzdy se vlezou. 294mm + čtyřpístkové brzdiče.
-> radekp: No nevím zdali ti na vše odpovím ale ptej se :)
-> Ferenc Kuken: motor vypada nadherne! Prozradis o nem nejake data?
-> Venca.: No do obalu z feldy či Fabie nevím. Já pojedu sekvenci od Pepi Dohnálka. Bude to v obalu citroen( na motoru na to mám už i mezikus udělaný přímo na to)
Kde se dá pořídit sekvence na felicii?
Parádní úpravy
Parádní úpravy

-> Čokin: Díky. Taky pěkně pojede už na ty koně..

-> Ferenc Kuken: Moc pěkný engine


