skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136 LE
Po "Fáčku" jsem nijak extra neprahnul ( mSlim že už jsem jich měl dost)..ale tak nějak se mi připletl do cesty.
Přišlo mi škoda nechat ho odjet na vrakoviště...tak špatně na to není.
Jedná se o vůz s řízeným karburátorem, tedy Ekotronic. Systém to nebyl úplně vychytaný... takže na autě je klasický karbec, Ekotronic jsem k tomu dostal v pytlíku.
Jinak vůz původem sluzebak z AZNP, najeto 108tis km, původní SPZ a sešitový velký TP.
Karoserie původní, kromě pár dobových doplňků nezničená. Auto stálo v garáži, takže palubky je v uchyzejicim stavu.
Bude nutné vyměnit blatníky, zadní lemy spíš opravit - uvidí se dle stavu.
ppPak sehnat přední nárazník, odšroubovat zadní madlo a bude to výrazně lepší.
Vyčistit, oživit lak a pak se uvidí.
Aktuálně SPZ v depozitu a auto v suché garáži.
Možná na něj dojde ještě letos... uvidíme.
Po "Fáčku" jsem nijak extra neprahnul ( mSlim že už jsem jich měl dost)..ale tak nějak se mi připletl do cesty.
Přišlo mi škoda nechat ho odjet na vrakoviště...tak špatně na to není.
Jedná se o vůz s řízeným karburátorem, tedy Ekotronic. Systém to nebyl úplně vychytaný... takže na autě je klasický karbec, Ekotronic jsem k tomu dostal v pytlíku.
Jinak vůz původem sluzebak z AZNP, najeto 108tis km, původní SPZ a sešitový velký TP.
Karoserie původní, kromě pár dobových doplňků nezničená. Auto stálo v garáži, takže palubky je v uchyzejicim stavu.
Bude nutné vyměnit blatníky, zadní lemy spíš opravit - uvidí se dle stavu.
ppPak sehnat přední nárazník, odšroubovat zadní madlo a bude to výrazně lepší.
Vyčistit, oživit lak a pak se uvidí.
Aktuálně SPZ v depozitu a auto v suché garáži.
Možná na něj dojde ještě letos... uvidíme.
Max/Škoda Favorit 136 Le - komentáře:
On existuje i 136 ve verzi le?
Všetky tie autá boli na vývoz... tie čo sú tu, sú dovezené nazad.
Dobře,spolehlivost necháme stranou... každý má právo na svůj názor :-)
Pravdou je,že většina těchto aut byla na vývoz, tady jich moc není, ještě méně s funkčním ekotronikem
Pravdou je,že většina těchto aut byla na vývoz, tady jich moc není, ještě méně s funkčním ekotronikem
Ale chlapi,nepreháňajte aspoň... na diagnostiku a nastavenie tomu stačí jeden prepínač s LEDkou (pozri jozo1009.rajce.idnes.cz/E
cotronik/1146929508 ),servisný manuál a skrutkovač. Ak to niekedy niekomu nefungovalo, tak len rozpadnutou podložkou pod tým karburátorom, alebo blbou hadičkou na podtlak, čo sú bežné závady aj u obyčajného karbeca...
A jedného času to bude taká raritka, ako "GLi"...
A jedného času to bude taká raritka, ako "GLi"...
-> Max: On vychytanej to byl, od lidí co je jezdili jsem slyšel že když to funguje tak má tak to karbec stčí s přehledem do kapsy, akorát je na údržbu v průběhu desítek let potřeba expertíza raketovýho inženýra. 

Ale na tohle auto bych to chtěl vrátit,pokud se mi to povede zorovoznit
Protože ten systém byl dost poruchový. Karburátor se na facku seřídit a jezdilo to. Sám jsem na několika autech ekotronika vydával a dal tam karbec.
Prečo si myslíš, že tento systém nebol vychytaný? Však favorit nebolo jediné auto, v ktorom sa to používalo. Mimochodom na jazdenie na spotrebu pri správnej údržbe a nastavení je super.