
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1992 rok výroby
1996 kupoval děda (cca 190 000Kč!) - 2. majitel
2009 dědila máma, platila 10000Kč eko výpalné za dědictví
a nyní konzervuji :)
1,3 karburátor 43kW, hnědý semiš interiér, tónovaná okna, střešní okno, dálkový centrál, alarm, číselný kód ruční brzdy, digi hodiny, otáčkoměr, zamykání přihrádky
Zajímavost - číslo motoru 1666660
1996 kupoval děda (cca 190 000Kč!) - 2. majitel
2009 dědila máma, platila 10000Kč eko výpalné za dědictví
a nyní konzervuji :)
1,3 karburátor 43kW, hnědý semiš interiér, tónovaná okna, střešní okno, dálkový centrál, alarm, číselný kód ruční brzdy, digi hodiny, otáčkoměr, zamykání přihrádky
Zajímavost - číslo motoru 1666660
peleech / Forman 135 LS Excellent - komentáře:
-> minno: Že by se chystalo další vylepšení ? 

Pěknej, Excellentů je dnes málo, také jsem ho sháněl a nesehnal. Takového si važ.
Tak tá ručka je dobrá vychytávka

-> ondie: 

-> Fjatik: Takže jsem poslal fotku kde jde vidět nálepka IQ + srdíčko = Škoda Volkswagen Group, střešní okno, motor a tachometr s 153 000 km. SPZ je po 1. majiteli, děda to kupoval v 1996, máma to zdědila a já jen zachraňuji před nevýhodným prodejem někam pryč 1
-> Fjatik: SPZ je úplně normální.U nás i první Octy měli ještě tyhle neevropské spz
dosť zachovalý a aj pekné combíčko, len by ma zaujímala tá pôvodná neeurópska ŠPZ, je to originál z r. 1992 po 1. majiteľovi ? ?
Kilometre či fotografia motora ?
Niečo podobné mala aj moja suseda ako rozbili na ľade v r. 2001 Š 120 L, tak kúpili tiež Formana, akurát, že sivého, mali ho 5 rokov a potom predali, pamätám si strešné okno také mriežkované z TUZEXU + vzadu nálepka VW Group.
Kilometre či fotografia motora ?
Niečo podobné mala aj moja suseda ako rozbili na ľade v r. 2001 Š 120 L, tak kúpili tiež Formana, akurát, že sivého, mali ho 5 rokov a potom predali, pamätám si strešné okno také mriežkované z TUZEXU + vzadu nálepka VW Group.

-> kraska98: Nedávno jsem kvůli octě 61 pořídil CO, takže konečně můžu hrdě napsat že vyvařit
Jinak jsem jen dokola brousil a tmelil, vlastně všechny svoje auta. Měl jsem elektriku ale ta ten plech vždy propálí:( Ještě jestli se dají sehnat prahy i s výztuhami, předloni je ještě ACI nabízelo.

-> peleech: Plánuješ to vyvařit,nebo jen obrousit ?
-> Tomaso435: Tuhle ručku mám taky,ale je vytažená z Blacklina.
takého som vždy chcel ;-)
-> peleech: jasný no, tak já sem na to koukal pouze na mobilu takže malý foto :D
uvidíš, když to vyjde aspoň bude více formanů 


-> Lukyn Fakír: Osobně bych stav také nehodnotil jako nádherný, tak možná dobrý/dostatečný :( Jen jsem vybral ty nej fotky :-D Ale zkusím na nedostatečných místech (prahy, podběhy, zadní lemy a přední blatníky zamakat a dostat to na chvalitebné :-D Ale děkuju. Na srazu jsem nebyl, uvidíme jestli letos něco?
-> Tomaso435: mam to podobne 

-> castrol: já nevim no já ručku používám jen na stk když ji zkouším :-D takže za mě na hovno.. lepší construct na zpátečku a spojkovej pedál vs volant páku a s autem taky nehneš.
-> Tomaso435: slusna vychytavka
-> OJOUCH: Už je tam.
-> Tomaso435: Hmm hmmm zajímavý,že zrovna v Excellentech..zloděje to asi neudrží,ale je to pěkná kravinka :)
-> peleech: Pěknej formík,kolik jich ještě dneska je takovejch že jo..
-> michael: Nojono,každej to nemůže mít tak dokonalý a překrásný jako to máš ty,si prostě nejlepší z nejlepších
-> peleech: Pěknej formík,kolik jich ještě dneska je takovejch že jo..
-> michael: Nojono,každej to nemůže mít tak dokonalý a překrásný jako to máš ty,si prostě nejlepší z nejlepších
