Pridal jsem nejaky video ze dnesni vyjizdky.
Kvalita sice otresna, ale lepsi jak nic :)
http://www.youtube.com/wa
tch?v=0gkhWvYpfH0&feat
ure=youtu.be
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
-> ochoda: jako jo, kdyz uz se usadi do zatacky, tak to celkem sedi, problem je ta faze mezi otocenim volantu a usazenim do zatacky. S tim furt nejak nejsem spokojenej :)
-> radekp: zas takovej sleeper to asi neni. Jel jsem tuhle za kolegou v Octavii a ten mi rikal, ze pry v zrcatku vypada hrozne nasrane a kdyz jsem ho dojel, tak se bal, ze se ho chysta sezrat
-> radekp: zas takovej sleeper to asi neni. Jel jsem tuhle za kolegou v Octavii a ten mi rikal, ze pry v zrcatku vypada hrozne nasrane a kdyz jsem ho dojel, tak se bal, ze se ho chysta sezrat

super sleeper 

-> Alenka: To věřim
Ono jen podle těch "Áček" vepředu to musí bejt přibitý jaxviň. 


-> Chali: nezkousel jsem to, ale spis se nevejdou. I kdyz, s nejakou podlozkou nebo vhodnym ET mozna ano :)
-> ochoda: ono to "jen" nastaveni spolecne s dalsimi upravami udela docela dost.
Ostatne, pilot cerne NA MX-5, ktery se me nedavno pokousel drzet po ceste na Dubou, by mohl vypravet
-> ochoda: ono to "jen" nastaveni spolecne s dalsimi upravami udela docela dost.
Ostatne, pilot cerne NA MX-5, ktery se me nedavno pokousel drzet po ceste na Dubou, by mohl vypravet

-> Alenka: Ahá, tak já konečně pochopil jak ten kus tam funguje. Díky -> Chali: kterej napsal něco o podložce, ono to máš vlastně "jen" nastavenou těhlici viď? 

-> Alenka 18.09.13 23:03:52: asi tak 

-> Alenka: A s tou podložkou tam jdou 13-ky nebo ne?
... a když to po letech snažení všechno dodělá a doladí, aby to byla dokonalost sama, rupne mu jak na potvoru klikovka a musí si pořídit na hraní nový auto :)
To vite, kdyz uz se v tom jednou clovek zacne vrtat od podlahy, tak nakonec musi predelat takovy veci, o kterych normalnimu(dusevne zdravemu) tuningari ani nesnilo 

-> Alenka: Zajímavý.
-> Alenka: dik za objasnenie 

-> Alenka: Aha, díky za vysvětlení.
... Máš to pěkný ale jen tak mimochodem. 


-> DuDy: s tim jak je predelana cela naprava uz se nehadaji, ale spolupracuji :)
-> castrol: -> Eidy: na fotce je jeste uchyceny shora.
Je to potreba udelat proto, ze jak je mezi tehlici a cep narvany ten mezikus, tak pokud by cep rizeni zustal na seriovem miste, pri propruzeni by litala sbihavost o milimetry na centimetr zdvihu.
-> ochoda: ano, je to odtamtud :)
Ze to upadne se nebojim. Ono to vypada vselijak,ale je to poradny kus kvalitniho materialu + se to opira celou plochou zespoda o tehlici, takze nejslabsim mistem je porad ten zeslabeny "pindour" na spodnim cepu, co se normalne dava do tehlice.
Znacky ze slovace mam kvuli buzeraci. Navzdory zazitemu nazoru se tady zahranicni auta za technicke veci buzeruji obtizneji nez domaci.
-> castrol: -> Eidy: na fotce je jeste uchyceny shora.
Je to potreba udelat proto, ze jak je mezi tehlici a cep narvany ten mezikus, tak pokud by cep rizeni zustal na seriovem miste, pri propruzeni by litala sbihavost o milimetry na centimetr zdvihu.
-> ochoda: ano, je to odtamtud :)
Ze to upadne se nebojim. Ono to vypada vselijak,ale je to poradny kus kvalitniho materialu + se to opira celou plochou zespoda o tehlici, takze nejslabsim mistem je porad ten zeslabeny "pindour" na spodnim cepu, co se normalne dava do tehlice.
Znacky ze slovace mam kvuli buzeraci. Navzdory zazitemu nazoru se tady zahranicni auta za technicke veci buzeruji obtizneji nez domaci.
-> Tomaso435: -> Alenka: A je to tam odtud nebo ne?
...ta poslední fotka, nebojíš se že to upadně?
Mě to moc přesvědčivý nepříde
... ještě mě tak napdlo, jakto že máš značky ze slovače? :D



-> Alenka: Mám stejnou otázku jako castrol.
-> Alenka: aj ja mam jednu co zlepsuje ten cap riadenoa uchyteny zospodu?
-> Alenka: technická, nehádají se mezi sebou stabík a HPčka ?
-> Chali: tak to jsem rad.
Jsem totiz hrozny nesika a casto se mi v dopravne zklidnenych oblastech stane, ze omylem vytocim motor na 5000 a uklouzne mi noha ze spojky, coz ma za nasledek dlouhy, hlucny a kourivy prokluz kol hnane napravy :(
Jsem totiz hrozny nesika a casto se mi v dopravne zklidnenych oblastech stane, ze omylem vytocim motor na 5000 a uklouzne mi noha ze spojky, coz ma za nasledek dlouhy, hlucny a kourivy prokluz kol hnane napravy :(