skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
Aby to zas nekdo nevzal vazne, tak jsem normalne vyskolen k obsluze valcove zkusebny (neni to jen najet, prikurtovat a hen, heeen), vse bylo predem domluveno a kdyz se podivate na datum, cela akce se odehrala v nedeli, takze mimo obvykle uredni hodiny :)
Že bych se taky stavil, mám to tam 10min a Fáva jim zrujnujou byznys

-> Alenka:
dobre
ale sak co podarilo sa zostelovat to pekne



ale sak co podarilo sa zostelovat to pekne
-> castrol: bohuzel, kdyz jsem to pristavil ke vratum s tim, ze je to cely ftuningu, nema to RJ a jezdi na palivo, o kterym nikdo z firmy v zivote neslysel, dostal jsm klic od baraku s tim, at si to ukurtuju na brzdu a seru se s tim sam 
Tuning by Dieselpower byla moje lest, jejimz cilem bylo vystaveni Favorytu na firemni FB strance, protoze marketingove oddeleni o tom od zacatku nechtelo ani slyset. No, a nakonec mel muj prispevek nejvic lajku v historii FB stranky

Tuning by Dieselpower byla moje lest, jejimz cilem bylo vystaveni Favorytu na firemni FB strance, protoze marketingove oddeleni o tom od zacatku nechtelo ani slyset. No, a nakonec mel muj prispevek nejvic lajku v historii FB stranky

-> Alenka: takze prd sam ale nechal si to na profikou
Jup, svěřil jsem to odborníkům :D
Vždyť to všechno ladil dieselpower, tak je zdroj informací jasnej 

-> Tuner#2: na FB je komplet konfigurace motoru presne tak jak je v clanku. Odsud pochazi zrejme ony namerene hodnoty, protoze ty pro zmenu nejsou na FB :)
-> Alenka 17.08.15 11:51:43: A o vacce, KP, karburaci apod. se dozvedeli kde? Tady nic neni a bylo me podezrely, ze bys to mel s 278/265...
S tim nemam nic spolecnyho. Nikdo se me na nic neptal, jen se zjevne vzal prispevek z FB, doplnil o par udaju odsud a clanek byl hotovej
-> Tuner#2: a teraz po nom pojdu 

Díky, koně se podařilo nahnat docela hezky, ale furt to moc nejede.
Nedostatek výkonu bude potřeba kompenzovat přilnavostí v zatačkách, takže další věc, kterou "udělám pořádně", bude podvozek.
Na přední nápravě už je docela slušný základ, takže za cíl si dám udržet aspoň 1,2 g boční přetížení + nezáludný handling ve vysokých rychlostech na nerovném povrchu a uvidíme, co se mi z té primitivní techniky podaří vytřískat
Nedostatek výkonu bude potřeba kompenzovat přilnavostí v zatačkách, takže další věc, kterou "udělám pořádně", bude podvozek.
Na přední nápravě už je docela slušný základ, takže za cíl si dám udržet aspoň 1,2 g boční přetížení + nezáludný handling ve vysokých rychlostech na nerovném povrchu a uvidíme, co se mi z té primitivní techniky podaří vytřískat

-> Alenka: Moc hezký parametry motoru a průběh je super.
No pane 124koní to už je hodně pěknej výkon na favorita. Klobouk dolu.
-> Alenka: tak doufám,že se na Pohofestu dostanu alespoň pod 20s letos
Tohle nemůžu brát jako stěžejní bod,i když se startovalo na semafor a na fotobuňku,ale nevím,jestli to je 400m,podle mě míň...
vysledky.skodateam.cz/spr int
A ty teda jedeš a nebo ne?Abych měl srovnání na stejný trati
Ale stejně to nejede,takže beztak vyhraješ 

vysledky.skodateam.cz/spr int
A ty teda jedeš a nebo ne?Abych měl srovnání na stejný trati


-> Vena136: musím se pobavit s Myšákem, protože on je pověřen zkoumáním kubatůůůůůůr
Ono je to těžký to rozdělit...

Ono je to těžký to rozdělit...
-> OndraKrupi: ano,proto já byl první rok právě proti Eidymu a Dušanovi s 1300ccm....a hele já si tu příručku vemu,abys věděl,že se ten karbec dával do 110LS....ale to je fuk.Pokud přijedu,tak proto,že chci a nechci se tam jebat s nějakýma pravidlama a je mě jedno,kde budu,eventuálně budu sedět v "kempu" u piva
Ale můj názor je ten,že speciál uplně všechno včetně mě a sériovky opravdu co má mít status veterána a nebo je opravdu auto ze srandy,kde je maximálně celý motor z favorita včetně toho karbecu nakřivo
Jinak to bude vždycky pro někoho nefér....
-> Alenka: nene,já si nahodím taky tu fábii a pak uvidíme
i když to je naprd,....spíš to 78mm vrtání,aby to teda bylo podle mýho gusta ta 1400ccm a klidně si nechám pořád to sériový sání
A teda vyndam sedačky,oškrabu plastizol,atd.Pak to bude férový 



-> Alenka: nene,já si nahodím taky tu fábii a pak uvidíme



-> OndraKrupi: dobre, no, na pristi rok teda asi nahodim horizontalni webery a nejaky poradny vyfuk, at v tech specialech nejsem za uplnou socku 

-> Alenka: tak jsou 2 druhy speciálů
a pohár a diplom už máš 

