skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
22:02:23
08.07.2008
08.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
chcel by som to pocut nazivo pocas jazdy..btw podvozok je uz hotovy?
13:38:59
08.07.2008
08.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Paráda

12:02:19
08.07.2008
08.07.2008

Vita ze Sudet
-> Montér: Neni vubec hlasitej.... Je slyset hlavne piskot. Jinak to zatim neni žádná zpěvohra, motůrek se musí nechat poladit ale jsem moc rád, že se podařilo vzbudit ospalce oturbenyho. Dík patří i Davidovi V6. Dost mi včera pomohl

11:55:06
08.07.2008
08.07.2008

RomanT
sakra ty uz budes mit hotovej stage 2 a ja porad jeste nemam stage 1 :)
10:43:36
08.07.2008
08.07.2008

Montér
-> Vita ze Sudet: Parádní! To se jen zdá na videu, nebo ten vejfuk není ani tak hlučnej..?
20:43:51
26.06.2008
26.06.2008

David V6
-> Vita ze Sudet: jo a taky si všimni intercoolu má ho na led
15:31:56
26.06.2008
26.06.2008

Vita ze Sudet
-> David V6: Jjjj ten výfuk bylo první co mě zaujalo. Zajímavý je jak vedení s výstupem v blatasu, tak i dnes čímdál víc používaný downpipe odtok od WG zvlášt mimo hlavní vedení výfuku.
-> TUNER: Ty kola sou mazlici. Líbili by se mi ty co má na předku u mě na zadku
-> TUNER: Ty kola sou mazlici. Líbili by se mi ty co má na předku u mě na zadku

14:14:01
26.06.2008
26.06.2008

TUNER
-> Vita ze Sudet: Hmm,to asi nebude seriovej golf.....vzadu má pěkný "brusle" 

13:49:05
26.06.2008
26.06.2008

David V6
-> Vita ze Sudet: to máš proti němu ještě dlouhej výkuck
12:51:41
26.06.2008
26.06.2008

Vita ze Sudet
12:05:24
26.06.2008
26.06.2008

Vita ze Sudet
-> TUNER: Když ono se to protahuje jak gumička na trenkách. Je to spousty kravinek co nejsou videt..... Ale opravdu snad už brzy bych to chtěl zkusit nažnout k prvnímu startu. K čemuž ještě pár hadiček, trubiček kablíků a serepetček musim dodelat

07:29:47
26.06.2008
26.06.2008

TUNER
-> Vita ze Sudet: Jeee,já už čekam kdy napíšeš že jsi to byl project a ty tohle.....

06:43:55
26.06.2008
26.06.2008

Vita ze Sudet
-> Ondra: Děkuji.
Včera sem dokončil výfuk... bude to asi rámus
A pokračoval pár dalšíma blbůstkama, ale vůbec to nepřibejvá a mě dochází v takovejch krásnejch dnech i motivace. Asi nikdy nevyjedu 
Včera sem dokončil výfuk... bude to asi rámus


23:51:28
25.06.2008
25.06.2008

Ondra
je to fájn 

18:50:13
13.06.2008
13.06.2008

Vita ze Sudet
-> Maxx:
Ahoj. Jedná se o typ VW 012. Montované s drobnejma pidizměnama od Audi 80,100 až po superba,passata, A4, A6 atd
volkswagen.msk.ru/vw_doc2 /.../mt_012_overhaul.pdf
Ahoj. Jedná se o typ VW 012. Montované s drobnejma pidizměnama od Audi 80,100 až po superba,passata, A4, A6 atd
volkswagen.msk.ru/vw_doc2 /.../mt_012_overhaul.pdf
14:40:45
13.06.2008
13.06.2008

Maxx
-> Tuner#2: koukej mazat na sprinty!



14:37:38
13.06.2008
13.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ale jo, ale jak říkám netáhne mě to asi tak jako Vás to je vše. Raději se du svét na okresku za ves, než jezdit rovně a čekat 2 hodiny ve frontě.
Uvidím dle situace, nic neslibuju.

14:37:11
13.06.2008
13.06.2008

Maxx
-> Vita ze Sudet: z ceho tam mas tu prevodovku ? jestli se teda muzu zeptat....
14:25:36
13.06.2008
13.06.2008

TUNER
Já taky nemam auto vysloveně na sprinty....Jde o tvuj pocit. Pak si můžeš říct jo špatně jsem se rozjel,musim to udělat příště takhle a takhle a nebo špatně jsem tam lupnul tu trojku,musim to podržet o trochu dýl abych měl lepší čas atd.... vždyť jde jen o zábavu.
v JH jsi taky jezdil....

v JH jsi taky jezdil....
14:16:43
13.06.2008
13.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: -> Vita ze Sudet: Já jsem nikdy netvrdil, že mám auto na sprinty a zajíždět časy 18s+ je dle mě pro diváky o ničem. To je hlavní důvod, proč sprinty moc nejezdím. Kdyby to bylo moje hobby, tak v autě krom sedačky nic není a převodovku tam mám z hudrta a možná bych se na 16s dostal a to už je zajímavé, ale pro to já auto nemám.
