
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
16:54:02
31.07.2008
31.07.2008

radekp
-> Vita ze Sudet: Tý jo,260,270 koní.Teď,jak to popisuješ,se to zdá snadné,propojíš pár věcí a koně jsou pod kapotou
Přeju hodně štěstí!

14:14:28
25.07.2008
25.07.2008

David V6
-> Vita ze Sudet: no mazec
21:03:43
22.07.2008
22.07.2008

WMA - navigátor :)
-> Vita ze Sudet: sleduju to tady a nestaqcim se divit. držím ti palce a fandím ti



10:21:52
21.07.2008
21.07.2008

Tommyk
... a pak že se na auto sere

08:54:37
21.07.2008
21.07.2008

RomanT


21:33:38
20.07.2008
20.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Hezky pane, jen tak dál - už se těším až to uvidím v Týnci v akci

21:03:28
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
-> MATTESS: Snad ano, u nich sem se cítil celkem v dobrých rukou. Vedle stál GIV s 3.2 (tt motor) oturbenej činskym turbem s odbrzdenym výkonem přes 400PS(china power). A v další garazi stalo Audi 200 s KKK27 vykon odbrzdenej 4xx+PS. Ja uz to vzdycky ani nedoposlouchal kolik presne koni v čem maj, s mou nemcinou sem si vzdycky vyslechl drei hundert nebo vier huundert PS a s očima v sloup sem popošel o pár metrů dál 

20:36:59
20.07.2008
20.07.2008

MATTESS
-> Vita ze Sudet: jsem chcíli přemýšlel, jaký psi myslíš
Tak to se to vyvíjí slibně

20:26:45
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
Ukázalo se, že benzínová pumpa není plně dostačující a dlouho sme laborovali s vhodnym použitým prumerem váhy. Motor sme bohuzel nemeli (diky tomu ze byla nedele) moznost ladit primo na brzde, ale pouze s jejich diagnostickymi pristroji a jizdni zkouskou. Pri jedne z nich se na budiku objevila hodnota 1.1 baru (což při jízdě na úzké okrsce se zapojenýma pouze předníma brzdama byla holá sebevražda, ale ALEX je blázen). Po instalaci nové BOSCH pumpy budu ještě laborovat s váhama.... proto kdo má nějakou mrtvou vahu (pouze nátrubek- housing) 1.8T 225PS 2,75", nebo VR6 3" tojest prumery 70 , 76mm vnitrni! Sem s nima. O množství psů dnes nikdo nechtěl jen tak naplano diskutovat. Ale s danou slabou pumpou a "seriovou vahou vzduchu" při tlaku 1.1bar mohlo byt dnes nahnano stádo přibližně na 260- 270 PS. Ale bez dalšího laborovaní a ladění na brzdě jsou to pouhé spekulace a nepodložené desinformace. Nicméně pro mne celkem příjemné 

19:10:21
20.07.2008
20.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: uz to vrci ako ma?
19:02:34
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
Já und Herr Meister Alex Winkler



19:01:19
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
..... němci byli docela vytlemený
ale, že to je Skodovka poznali...


18:59:44
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
WOW-TUNING.de
18:58:28
20.07.2008
20.07.2008

Vita ze Sudet
RS in deutschland

12:29:43
16.07.2008
16.07.2008

RomanT
-> Vita ze Sudet: no, kdyz tak koukam na vsechny ty turba a velikosti IC k nim, tak sem zvedavej, jestli ten muj ventilatorek bude vubec muj IC schopnej naplnit :) No nak to dopadne :) na volnobeh to zatim bezi dobre 

17:48:03
15.07.2008
15.07.2008

Vita ze Sudet
-> Max: -> Fifa:
Tam je srovnani kulicky a kluzáku. Ale nikdy jsem jeste nevidel K03 nebo K04 pro ktere by se prodavali montovali extra specialni kulky.... pro mě blbost
Tam je srovnani kulicky a kluzáku. Ale nikdy jsem jeste nevidel K03 nebo K04 pro ktere by se prodavali montovali extra specialni kulky.... pro mě blbost

15:05:17
15.07.2008
15.07.2008

Max
-> Fifa: dělá se to,ale co já vím resp. jsem se informaval na repas turba na tdi. Ale cenově je to 3/4 novýho (celá go) jelsit je to i vzhledem kvýkonu nevim...ale dělá se to no
10:20:18
15.07.2008
15.07.2008

Fifa
-> Vita ze Sudet: Vsak i na strance na kterou jsi daval posledni odkaz mas porovnani turba s kluznymi a valivymi lozisky(ball bearings, sleeve bearings), takze se to dela

19:23:51
14.07.2008
14.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: no mozna..ja jeste od neho skusim opytat web na tu firbu co mu to robila