Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: Přesně,to je jeho přístup.......Je dobře že jsi to dal někomu jinýmu....
Jinak by jsi letos určitě nevyjel...
No tak nezměnil to jest pravda. Neustále mu volam a on vždy řekne ať zavolam zase za dva dny. A tak dokola. Tak sem dal řídící jednotku tomu Bagghirovcovi dnes. A uvidí se co je zač. Autem byl prý velice nadšen. Až moc. Já ho eště nevidel pac mi auto už 14dní stojí u pana na elechtriku..... Už ani newim jak vypada
-> Vita ze Sudet: Málka bych já osobně vyškrtnul,kvůli němu se mi to tak protahovalo....Ale nevim,třeba se změnil...
To Tuner: Bud mi to sladí Málek HK. Nebo mam v záloze nejakyho pána z Kolocovo Bagghiry......
-> Vita ze Sudet: No,já čekal přes půl roku.....
Kluci díky. Ale nějak mi to začíná sráti, jak mi furt nevrčí motor...
-> Vita ze Sudet: Máš to hezký - nejvíc se mě líbí ta fotka motoru s převodovkou - takovej VELKEJ na takovou malou - chudinka ta bude trpět :o))
-> Vici: Proč by ne - TUNEROVI to chladí obyč chladič ze 120 a no problem - je lepší použít jinou nádobku na vodu, ale jinak to šlape - myslím si, že kolikrát upravená škodovácká 1,3 je teplotně náročnější než tohle, protože např. v bloku jsou dle mě taky větší kanálky a tím pádem se to i lépe chladí než, když máš např. 1,5 a točí to 8.000ot/min. Ale je to můj subjektivní názor.
myslis ze to ten chladic s vetrakem uchladi?
No díky káámo... uvidíme. jináč motor je již v autě. Brzo dodám foto
-> TUNER: Aha, tak proto jsi ho po mě chtěl :o)))
-> Vita ze Sudet: Tak číslo startéru je 9141312.....Psal mi ho fčera Tuník2.....Ale myslim že je to k ničemu a pokud budeš chtít můžu ti ho tady nechat předělat.....
mno pekne R-ko len co je pravda

fakt peknucke

-> Vita ze Sudet: Moc pěkné,ty erka(RS) fakt byly nadčasový auta.A ta kombinace barev je fakt hodně zajímavá.
Update....Auto už téměř hotové. Začala tedy fáze pasování Turbo-agregátu
Díky klucíí... ale Tunerovi konkurenciu delat nemohu. To je uplně jinej povoz. Nelze srovnávat sedana a coupe! Navíc on je spíš vyznavačem Show and Shine a já spíše Sprintér(teda doufam,že se podaří)
Mňam, mňam. Tak to je podle mýho gusta.
vyzera to tak ze bude mat TUNER konkurenciu