skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: To samé plánuju do mýho rapida. A bude to super i na rozložení váhy....
-> Zdenek z Lovo: Na čumendu myšleno jinym vozem než značky Škoda....
Jinak zkušenosti má spoustalidí...Měl jsem měký a jak mam keramickou spojku která nemá velkou toleranci ke všemu měkýmu,tak mi v těch měkejch při záběru uplně lítalo zadní kolo dopředu dozadu jak byla spojka seplá nebo vyplá....Teď s tvrdejma už by to mělo bejt rozhodně lepší.
Na motor jsem měký ani nezkoušel.....
Myslim že to Vítikovi nevadí,aspoň se tu něco děje...kdyžtak se ozve a necháme toho....

Jinak zkušenosti má spoustalidí...Měl jsem měký a jak mam keramickou spojku která nemá velkou toleranci ke všemu měkýmu,tak mi v těch měkejch při záběru uplně lítalo zadní kolo dopředu dozadu jak byla spojka seplá nebo vyplá....Teď s tvrdejma už by to mělo bejt rozhodně lepší.
Na motor jsem měký ani nezkoušel.....

Myslim že to Vítikovi nevadí,aspoň se tu něco děje...kdyžtak se ozve a necháme toho....

-> TUNER 19.09.07 06:31:28: Když na čumendu tak už tam můžeš i zůstat,ne?

-> Zdenek z Lovo: no maximálně nás všechny na srazu spráská jak psy

Nebude Víta naštvaný že mu zasíráme jeho forum našim dopisováním?Tady se to jen hemží

-> David V6 19.09.07 10:50:47: Ajo,hlavně že jsem to u tebe četl že to tak máš řešeno
No nic soustružník už na tom pracuje jedný strany,tak to vyzkouším.Jinak máte někdo zkušenosti s těma tvrdšíma ze SpeedPro?Musím říci že jsem si objednal silenbloky na motor a ty jsou nesrovnatelně tvrdší než originály.

-> Zdenek z Lovo: jo to chápu ale zrovna speedpro to stejně kupuje od rubeny a přihazuje si k tomu nějaký prachy
havlik 19.09.07 09:16:42 napsal: -> Zdenek z Lovo: A kupoval si tvrdý silentbloky nebo normální?Normální,ale vím že fi.SpeedPro prodává tvrdší ale myslim si že by to byla otázka času kdy by to bylo to samý.Při tom snížení a zatížení jsou hodně zatěžovaný.

-> Zdenek z Lovo: Já už asi nikam....Poslední moje akce bude asi finále EMMA v Praze...
Jinak možná na čumendu do Běšin,to jsem se ještě nerozhodnul.....
Jinak místo zadních silenbloků se dělají unibaly,ale to je fakt že bych si to do auta na běžný ježdění po silnici nedal...Jedině do nějakýho speciálu nebo tak něco a určo si tam dej minimálně ty tvrdý pokud je tam nemáš...

Jinak možná na čumendu do Běšin,to jsem se ještě nerozhodnul.....
Jinak místo zadních silenbloků se dělají unibaly,ale to je fakt že bych si to do auta na běžný ježdění po silnici nedal...Jedině do nějakýho speciálu nebo tak něco a určo si tam dej minimálně ty tvrdý pokud je tam nemáš...

-> Zdenek z Lovo: d těma ložiskama to není dobrej nápad,to tam spíš dej z přední nápravy jako mám já.Když tam dáš ložiska tak tři začno upraskat držáky v kasli,potřebuješ něco co bude aspoň trošku pružit
-> Zdenek z Lovo: A kupoval si tvrdý silentbloky nebo normální?
Chlapy máte taky problémy s gumovýma silenblokama na podélných ramenech zadní nápravy?U mě po pár jízdách se uplně zdevormovaly.Tak jsem se rozhodl že je udělám pomocí dvou jednořadých ložisek aby se nevylamovaly.Akorád mam strach rázů do kastle.Ta váha je svině
.Jinak David by měl učitě stejný problémy jako já ale co jsem koukal na obrázky tak si udělal monstrozní ramena po svim tak má zřejmě po problému


-> TUNER 19.09.07 06:31:28: Jinak kam ještě letos pojedete?Budu rád kdyby jste mi to napsali,abych nezkončil jak teď s Doksy,já hlava děravá

TUNER 19.09.07 06:31:28 napsal: -> Vita ze Sudet: Jj,Klásek říkal že kdyby to tam taď rozjel,v cíli 180,tak neví jak by to tam ubrzdil.....takže pro něj je hrocháč trochu mimo. Ale ty by jsi mohl zabojovat a počítam když přijede Zdeněk,tak tže ho taky pojede. Já už jsem si na porážky od něj zvyknul..... Myslíš mě Luboši?Jestli jo tak rád si zajezdím,chci ukázat kouzlo Sweden quality

-> Vita ze Sudet: Jj,Klásek říkal že kdyby to tam taď rozjel,v cíli 180,tak neví jak by to tam ubrzdil.....takže pro něj je hrocháč trochu mimo. Ale ty by jsi mohl zabojovat a počítam když přijede Zdeněk,tak tže ho taky pojede. Já už jsem si na porážky od něj zvyknul.....

-> Vojtik: Teď je na řadě MAX
(ovsem to bych neco musel proto udelat a našmelit spojku) andruchovič až za rok na hrocháči


-> Vita ze Sudet: Tak doufám, že už konečně zničíš Andruchoviče

-> TUNER 18.09.07 13:47:59:
Koukám že za chvíli budem legendy s našim uspořádáním motoru s převodovkou.Abych řekl pravdu tak já se chlupatých i docela bojim,né každý z nich má pro náš koníček pochopení.I někteří z nich jsou chytrý jak rádio z těch jejich brožůrek a nekoukají na kvalitu zpracování.Ale zase na druhou stranu mam hodně kamarádu policajtů u nás v okrese kteří mě nechají,tak to je pro mě malý bezvýznamný plus


-> Zdenek z Lovo: No za 4 roky mě stavěli jednou.....ťuk ťuk....takže takhle mi to vyhovuje..... a skóre mam 3:1 pro TUNERA

TUNER 18.09.07 13:15:45 napsal: -> Zdenek z Lovo: Nj,ho pak uvidíme už jen zezadu.......Ale stejnak největší adrenalin je jezdit s tim po silnici......a čekat kde vyskočí.....)))))))To ti věřím
Já si taky rád zajezdím po selnici,ale až budou značky
a jinak hoblujou tě chlupatý,nebo to v tvém kraji máš v poho?

