skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: a co jednu sadicku? www.kvalitka.cz/?p=57
ftp://ftp.skodateam.cz/JAR
O_2007_vsechny_fotky_sem/L
%E1d%EDs_Videa/sprint%20MA
X.avi
sprint MAX boostfavo... porovnejte please start z pohledu objektivnosti
s mým. Děkuji
sprint MAX boostfavo... porovnejte please start z pohledu objektivnosti

ftp://ftp.skodateam.cz/JAR
O_2007_vsechny_fotky_sem/L
%E1d%EDs_Videa/sprint%20RS
%201.8T.avi
heslo a jmeno plati viz nize, jen se nemusite proklikavat a melo by se spustit video
heslo a jmeno plati viz nize, jen se nemusite proklikavat a melo by se spustit video

Jinak videjko startu ze sprintů z besin je na ftp.skodateam.cz
jmeno: fotky.skodateam.cz
heslo: kopretina
JARO 2007
VIDEA LADIS
sprint 1.8T RS .avi
jmeno: fotky.skodateam.cz
heslo: kopretina
JARO 2007
VIDEA LADIS
sprint 1.8T RS .avi

-> Mita: Newím jaké výroby přesně jsou. Zakoupeny někde okolo roku 2000 v teplicích v tuzink krámu. AUTOBEST TEPLICE. Dnes je dělá spousta lidí či firem.

Čau oc krasny ereso jen sem se chtěl zeptat kde a za kolik si sehnal ty blatniky atd. neo sis to vyráběl?

-> TUNER: Nejhorší je, že to umístění z Běšin již beru jako minulost a samozřejmost. Snad si v Doksech spravíme náladu aspoň trochu

-> Vita ze Sudet: Nesmutni,za tejden ti spravíme náladu.....

Tak víkend za náma a nálada na bodu mrazu
. Nejdřív sem se zklamal po výměně HBV a odvzdušnění brzd. Že ve výsledku je to to samé
. Potom složení starteru s reduktorem, který 3x n astartuje a potom jen cvaká
a ve finále zprovoznění ručky. Kdy se povedlo dobře odvzdušnit a nic kupodivu neteklo akorát original vykres držáku pumpičky dle L/A se ukázal k ničemu, páč po zatáhnutí cca 1cm se zkroutí jak z papíru
. Prostě na p..ču. začínám zjištovat, že pečování o RS,TT,čtyrkolku,miru a praci na garazi a rozestavenym altanopřístřešku je nad mou hlavu





-> TUNER: Až uvidíš někde dva osamocený kousky 10" steffanu s ET0 tak sem s nima..... na slicky jak dělaný
ale totok? mooc veliky a mooc uzoucky. To dát tak maximalne na užovku


-> eRkař: Tak hlavně, že jsi spokojen.

-> Vita ze Sudet: Ja v Jiretine na muj vkus super bylo nas ve tride jenom 8 stoho 3 odpadly a ja skoncil 5...........coz nic moc.stejne se dalo soutezit jenom od 4 mista protoze vprvni tri byly jasny.......a 4 byl predemnou kamos s favem o 5 vterin coz na tak dlouhy trati je super nato ze mam seriovej spodek motoru a jedu na uriznutejch pruzinach a na dorazech.Ale svezeni uzasny,pocasi super no proste kraaasa,hlavne auto se prej moc libilo,tak ahoj
-> eRkař: A co ty v jiřetíně?:
-> Vita ze Sudet: Panacek si jel pro medaily hmmm blahopreji

-> Tuner#2: Děkuji. Gratulace i k tvému umístění

-> Vita ze Sudet: Gratulace k druhému místu. Čekání na výsledky bylo skoro nekonečné

Uvidíme.


-> David V6: Tak to jsem zvědavý potom na Tebe.

-> David V6: On myslil jestli si gumoval se svým.
Ne svezl se s moji RS
Ne svezl se s moji RS
