skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: pridal jsem ti ty videa... akorat se tahaji z jineho serveru nez ostatni, konkretne z moje.skoda120.cz/vita :-)
-> Vita ze Sudet: Ale ty nový jsou stejně pěkný

-> Max: Ne ty dvě jsou starý, tříválcový (celek,motor).....
Ty nový se budou menovat test I, test II


-> Vita ze Sudet: aha....videa jsou pěkný :-) tak z 0,2 je to rozdíl :-)))
Tak během dneška přibudou dvě pidi-videjka. Thanks Tuxik

Tak dnes proběhlo testování no.II a senzace.... Opět jen v ulici. Okolo deseti startů. Na max kousek dvojky. Podařilo se mi dostat na téměř 0,7baru!!! A je to rozdíl z 0,2baru
. A nejsem ještě nakonci štelování ani MBC ani WG
zítra bude videjko. Pár vteřinový startový. Najde se admin co mi dá to videjko k autu??



-> Max: Já jezdim od začátku s 0,2baru. Serie je 0,6baru. Musím se dostat na 0,8baru. Dokonce snad jezdi auta i vic jak 1,0baru s K03. A potom možná i nějaký jiný mapy, ale to bych musil najit nejakeho nadsence

-> Vita ze Sudet: tak to se máš...co plánuješ s motorem ?

Tak dnes jsem poprve od zimy nastartoval a popojel 500m!!!!!!!!!!!!!!!! Dal novou spinacku, naohybal vyfuk, nainstaloval palubku (elektrika ala EDISON mi dala zabrat a eště dá!) Eště poskladat intos, ručku a jde se na motor

-> Vita ze Sudet: Mít jeho váhu tak určitě..... ;-)
-> Tuner#2: no jo no :o))
-> havlik: JJ dřív s ním jezdil normálně (pamatuju si ho ještě ze Štílce), ale teď už tam má rám, blaťáky vytažený, totálně vykuchaný, takže už by se to asi příslušníkům moc nelíbilo. Navíc mění převodovky jak na běžícím pásu :o))
-> Tuner#2: no znam od vidění dřív s tim eště jezdil teď už moc ne

-> havlik: Ty ho znáš? Nebo vídáš jezdit?
-> Tuner#2: popovice
-> havlik: JJ myslím, že je od Berouna nebo tam někde v okolí.
-> Tuner#2: nejni MAX kousek od berouna?
-> TUNER: JJ MAX Fávo je mazec, kdo jezdí do Běšin ví co to umí

-> TUNER: Toho si dáme
Trochu sebevědomí do toho umírání...


-> Pavel Korbelář: Pročpak....?? Jezdí s tim normálka závody rallye a na nějaký stránky on asi nebude...Možná bude víc na škodateamu...
