skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: Ono to jde taky bez chutě?
-> Borbet: O držácích motoru nemá cenu mluvit, pak nějakej správnej mezikus se správným natočenim a správnou tlouštkou. K tomu nějaké bronzové pouzdro na kliku. No a spojka historie sama pro sebe

budiky cool
-> Borbet: S chutí...

moc hezký autí. Jen by mě zajímalo jak si dal dohromady převodovku a motor? dík za odp

-> Vita ze Sudet: jo a nejsem žádnej špión

-> Vita ze Sudet: no takový ty poslední dodělávky sjou nejhorší...to znám. Jezdí to i bez nich,tak tě nic nenutí
Kžadopádně ty kola jsou fakt kouzelný

Kžadopádně ty kola jsou fakt kouzelný

-> Max: Dík špione. No dyť to byl taky čurbes po dvou letech miniprovozu. Nejhorší je jak sem odflákl tenkrat čištění a těď mi furt vylejzá ten zasranej "gumoasfalt" na povrch. A vypadá to pak jak rez. Ale co bylo v mejch silách sem udělal. Zadní čurbespartii sem vylakoval "načerno" a pomyslným můstkem mezi bílou a černou bude dřevěná potažená deska, která je již hotova i potažena. A usídlí se v místech nad baterií. Jinak baterie je konecne po dvou letech přichycena

-> Vita ze Sudet: moc hezký....kola jak zrcadlo :-) že se ti v nich pani muže malovat....budíky krásný. A v interiéru taky pěkně čistoučko
Krásná práce...

-> All: Děkuji vřele. Ve skutečnosti vypadá stejnak líp


Fešný
Hezká palubka

pěkný čéče

-> Vita ze Sudet: Moc hezký
-> Vita ze Sudet: Uau!!!!tak ty budiky jsou fakt coool !!!
aktualizace
pekný kola
-> Zdany: -> Gogata BG: Thanks

Noo, zase neco noveho a hezkeho. :))))))))))))