skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> juris: To co jsi zakroužkoval je závit M12x1,5 na roztečný kruznici o prumeru 100mm na ještě stary podlozce. Pujde dolu a přijde dural s osazenim a par upravama
-> Vita ze Sudet: Tím nechci Tvoje auto nějak pomlouvat, ale Sakyho řešení mě přijde bezpečnější

-> juris: To je kvůli možnosti nasazení na ten sériový unašeč. Mě se ale tohle řešení moc nelíbí a pokud vzadu kotouč, tak bych šel do řešení Saky - např. tady: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
Nový náboj a kotouč bez zásahu.
Nový náboj a kotouč bez zásahu.
Prosím tě co jsou tohle za díry?
img81.imageshack.us/img81 /.../9542006120109172126un 8.jpg
...tam máš uchycený kotouč k té podložce?
Nemáš foto jěště než jsi to dal na auto?
img81.imageshack.us/img81 /.../9542006120109172126un 8.jpg
...tam máš uchycený kotouč k té podložce?
Nemáš foto jěště než jsi to dal na auto?
Tak sem na přání přidal fotečku zadnich kotoucu, bohuzel lepší v kompu nemám. Přibyl mi MBC a je zadána výroba new spešl podložtiček. Auto je v celkem dobré garazi a muze se delat
-> Vita ze Sudet:

-> strucy: jjj steffanista

-> Pavel Korbelář: neopakuj
-> Tuner#2: Já vím taky je to můj favorit.... ale i když bílá je taky brutal barvička, co se týče laku na kolech

-> Vita ze Sudet: Stříbrný a leštěný límec

-> Pavel Korbelář: Hmmm, myslim že ne.

-> Vita ze Sudet: co zlatej stred a lesteny limec??

-> Max: Už brzy pujdou z auta dolu .........................
..........................
žádnej strach jen pujdou na repasy. Ale ještě nemam představu o jejich vzhledu . Jsou tři možnosti. 1. Celé bílé 2. Originál lak 3. Original lak jen střed a límec leštěnej. Jinak se na autí poslední 3 měsíce téměř nic nedělá, dodělávám garáž a jiný práce je nad hlavu + zdraví si se mnou celkem zahrává. Ale snad se k RS zase jednou vratim .
-> Vita ze Sudet: pokaždý když vidim tvoje kola si řikám že velikost neni všechno....na co nějaký 16"...když jsou tak krásný 14ky :-) No a máš pěkný nejen auto


-> Wrcteam: jako víno

-> Vita ze Sudet: cau pane jak funguje ta prevodovka z rapla na tom motoru:))
-> Vita ze Sudet: Pošli kazetku,vrátim kazetku + cd s videjkem....

-> Petr Abrahámek: Copa videjko by nebyl problem i nejakej kameraman by se nasel a digi mam, ale neni jak to dostat do kompu (neni kabel DV)

Nebylo by nejaky videjko za jizdy? :)