
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
Malý přídaveček.......Kdo ho najde?

-> Borin: Tak tak.. :))))))))))
-> Zdany: JJ vypadalo to jak povalená popelnice



-> Vita ze Sudet: Tak taaak.. :))) na tuhle princeznu:
www.vertigotuning.cz/ukaz ky/.../DSC_4914_jpg.htm
www.vertigotuning.cz/ukaz ky/.../DSC_4914_jpg.htm
-> Zdany: Taaak, že by je chtěl dát na rápa ju
-> Vita ze Sudet: Díky díky.. Ptal se na ty kola ten panáček s tím bílým rapidem, co stál vedle mne. taková ta libovka. :)
-> Borin: No ty woee... ET -64????
Jinak cena mangelsů 15tis.Kč dovoz DE. Cena pneu 14tis.Kč dovoz DE. Dohromady suma sumárum 29tis.Kč

-> Zdany: Určo ještě dáme řeč. Moc rád sem s Vámi všemi pokecal. I s lidma co sem zatím neměl tu čest poznat. A všechna ta halda kladných ohlasů na srazu i teď na mailu mi dává chuť do další práce. I přes občasné píchnutí šťouralů.... Ale i to je realita všedního dne
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)

KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
-> Zdany: Viděl sem Mangelsy ET -64 nebo nějak tak na broukovi

Nebyl jsem tam, ale nebyla to tahle: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
V článku je to myslím napsaný, nebo u fotek
V článku je to myslím napsaný, nebo u fotek
-> Vita ze Sudet: Cece, mas to fakt fajnove.. Sice jsme moc nepokecali, ale nekdy priste dame rec. :)
Ale neco me zajima, respektive kamarada. Jak tam byla s tebou ta cervena stovka na tech mangelsech, tak ty zadno kola mel prevarovaný?? Nebo kde je sehnal s takovým "limcem" ?
Ale neco me zajima, respektive kamarada. Jak tam byla s tebou ta cervena stovka na tech mangelsech, tak ty zadno kola mel prevarovaný?? Nebo kde je sehnal s takovým "limcem" ?
-> Vita ze Sudet: hmmm tak to je zraly na okruhovy blatniky!!!
-> Vita ze Sudet: No někdo mi volal,byl jsem zrovna in garage a než jsem se vyhrabal z auta tak to ztichlo.....Baterie KO a už tam ani pak nebylo kdo volal,když jsem to večer píchnul na nabíječku.Tak to jsi byl asi zrovna ty...
Jinak ten N75 ventil je jednou stranou píchlej v sání,na tu prostřední se napojuje hadička z přetlakový části od turba,já to mam z tý origo plechový trubky za turbem a ta poslední z N 75 vede do wastegate,nebo jak se tomu nadává.Prostě na ten ventil co ovládá a při velkym tlaku odpouští tlak z turba do.fucku....
img467.imageshack.us/img4 67/.../vita3bm.jpg
img467.imageshack.us/img4 67/.../vita16lg.jpg
img467.imageshack.us/img4 67/.../vita25yb.jpg
Já ty dva zapojený nemam,páč tam mam ten boost controler a ty hadičky z přetlakový části do toho ventilu mam zapojený do něj...

Jinak ten N75 ventil je jednou stranou píchlej v sání,na tu prostřední se napojuje hadička z přetlakový části od turba,já to mam z tý origo plechový trubky za turbem a ta poslední z N 75 vede do wastegate,nebo jak se tomu nadává.Prostě na ten ventil co ovládá a při velkym tlaku odpouští tlak z turba do.fucku....

img467.imageshack.us/img4 67/.../vita3bm.jpg
img467.imageshack.us/img4 67/.../vita16lg.jpg
img467.imageshack.us/img4 67/.../vita25yb.jpg
Já ty dva zapojený nemam,páč tam mam ten boost controler a ty hadičky z přetlakový části do toho ventilu mam zapojený do něj...

-> TUNER: Hele v poho. Já sem si stahnul komplet návod AGU z volkswagen.msk.ru a tam našel jak nato. Copa si dělal když sem ti volal? Si se tulil s přítulkyňí viď. Jinak motor již opět vrčí. A sání se zdá být již skoro hotový i pozapojovaný všecky ty čidla hadičky, ventily a jiný fujtajbly (zkušebně). Jen dodělat výfuk. A všechno pak zase rozebrat přelakovat a vyměnit getriebe. Neni na šrot. Jen neukazuje rychlost

-> Mr. Zabijak: Doma již dávno

-> Vita ze Sudet: tak co pane... už máš autí doma? nebo stále v okimu???
-> Vita ze Sudet: Během tejdne ti to blejsknu.Dneska tam nejedu,tak možná zejtra...

-> Vita ze Sudet: tak dobře když jinak nedáš....