skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: hmmm no viděl jsem to v inz. to jsem zvědavej jak to zvladne převodovka a tak takovej výkon
-> Pavel Korbelář: Jak si nato přišel? Měl sem ňáký jiný. Ale muj neprodávám... Jinak je mi opravdu slabýýý. Sháním turbo K04 von TT 225Ps


za kolik by jsi prodal motor s elektrikou + mezikus?

-> Vita ze Sudet: a proč prodáváš motor? to už ti je slabý?
-> Pavel Korbelář: Máš pravdu 100% přes zimu se půjde dolu..... Možná eště víc dolu pokud se rozhodnu pro jiný kola

pěkný to máš chlapče ale nechci nějak rejpat ale zdá se mi že ten předek je dost vysoko
Tak sem dodal dve fotecky z mostu

-> eRkař: Díky, byla to parádička se takhle project. Fakt mňamka. Fotky dam do akce-srazy

videl sem te na okruhu v Moste.Z meho pohledu divaka ti to jelo velmi pekne.
Ta barevna kombinace je fakt pekna !Nikdy bych neveril ze to na eRku bude vypadat tak dobre!Moc hezky!!!
-> peppa: To nebylo výfuckem milej pepíku. Ale tím že sem jezdil jak hovado bez ITC a dodělanýho nepropojenýho (vaha vzduchu) sání. A byla možná eště více jak 20l. Možná 25l
Ale cesta machac zpet byla v poho. Vydžela nádrž tam i zpet. Mam to cca 100km. Takze to kleslo pod 15l a newim kolik este zbylo v nádrzi. Takze spotreba mohla klidne byt 10-12l

-> Vita ze Sudet: čauvejs, v doksech jsem zaslech že tvoje spotřeba se pohybuje nekde okolo 20 litru, jestli jsme slyšel spravně,,,to je způsobené tím že tam nemaš vyfuk,,ale jinak moc hezky,,až na ty bubny v zadu
Upgrade. Plus malý bonus. Fotky dovezeného naskrz prohnilého erka. (to ještě netušilo co se mu za necelej ten rok stane)

-> Vita ze Sudet: Mno motůrek vrčí moooc pjekně:o) Takovejhle zvuk kdybych docíli u mýho fágoš motoru asi docela najivní, páč u tebe je slyšet ty koně a objem
Jinak moooc velká pochval je to noblesní autíko



proc ne? takovy traktor ;) ale jinak psycho, moccccccc casu a penez se do toho veslo
Ani bych neřek

wow zvuk jako fakt psycho ;) pekna prace ;)
Tak přibyli videjjjjka. A něco málo v popisku

-> Vita ze Sudet: Na jaře byli, ale jak to dělili do kategorií to nevím, ale byl v tom trochu chaos, protože pořádně nikdo nevěděl, kdy to začíná a auta tam jezdily tak nějak chaoticky.
Ja mam interier téměř vůbec netknutej až na funkční věcičky... Horší je že zas stávkuje motor. Tak mam obavy aby to do Doks stihl. Budou tam vubec sprinty? A kategorie?