
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: Já to taky nemám hotové - vzadu mám roztrhané sedačky a na interiér jsem ani nešáhnul - až po zimě. Ale stejně se těším.

Di ty mluwko! Tvůj povoz je momentálně jako celek vymazlenější. Já to mám vše zatím jen tak aby fungovalo víš.... Ani newim esli pujdu na sprint

-> Vita ze Sudet: Super, tak to se těším ještě víc - už nemůžu na Doksy dospat :o))
Tak sem hodil adminovi dvě videjka. Bohužel su ze stojicího vrčícího vozu. Neměl sem druheho kameramana
Ale jinak sem happy very happy! Auto prošlo prvním "větším" testem cca 5km. Podařilo se odstranit bublinu ve vodním potrubí. A několik dalších peripetií jako palivo,ele atd. V motorovém prostoru zbývá dodělat sání. Takže musím splašit kolena hadice a trubky. A mělo by být hotowo. Alespoň pro další tesování. Tak abych byl schopen dorazit do Doks 17.9.





-> REMIX: no to asi jo, ale zase kdyz zapne ty basy tak ho dopredu zene ten tlak vzduchu

-> Majkl: no a ne?
-> REMIX:


-> TUNER: jo jo takže audio ven...protože to ti na váze dost přidá..
-> Pepino RS: Mě osobně dělal elektriku Klásek.....Jeden moooc šikovnej kluk z Č.B. A celej svazek mít musíš,to jooo,ale pak se celej svazek veme a vystříhá se z něj jen to co je potřeba...Takže jedeš drátek po drátku a musíš vědět kterej tam necháš a kterj neee...
-> Vita ze Sudet: Jak jsi mi říkal o tej jednotce,tak jsem volal Kláskovi že jedu na sraz co pořádají na Křivonosce a jestli bych to mohl otestovat jakej je to rozdíl 150/220 koní.....
Tak že jooo,f pohodě,že to tam dáme a já si to můžu project jak chci....Měl sebou VAGa i jednotku,ale celej den chcalo tak jsme se na to ani nedostali.....
V tom marastu se mi do toho vůbec nechtělo....Tak snad někdy jindy....
Ptakl jsem se i na tu převodofku z Rencka a zas tak jednoduchý jak jsem si myslel to nebude,takže se asi žádný čipy konat nebudou a nejlepší cesta jak zkrátit čas na sprintech je teda s váhou dolů
Takže uvidim jak dlouho ještě vydrží současný převody....ale asi bych je tam chtěl nechat...

-> Vita ze Sudet: Jak jsi mi říkal o tej jednotce,tak jsem volal Kláskovi že jedu na sraz co pořádají na Křivonosce a jestli bych to mohl otestovat jakej je to rozdíl 150/220 koní.....
Tak že jooo,f pohodě,že to tam dáme a já si to můžu project jak chci....Měl sebou VAGa i jednotku,ale celej den chcalo tak jsme se na to ani nedostali.....

V tom marastu se mi do toho vůbec nechtělo....Tak snad někdy jindy....
Ptakl jsem se i na tu převodofku z Rencka a zas tak jednoduchý jak jsem si myslel to nebude,takže se asi žádný čipy konat nebudou a nejlepší cesta jak zkrátit čas na sprintech je teda s váhou dolů

Takže uvidim jak dlouho ještě vydrží současný převody....ale asi bych je tam chtěl nechat...

K čemu by mi byly sedacky? Ja mam dve woe. To mi stačí....

hele budu mit dve sedacky i se ctyr bodama mozno se i nak dohodnouv mit ty zajem
1) 12ti stránkového schématu k řídící jednotce Bosch Motronic VW Passat AEB 110kW 2) 8mi stránkového výběru schémat z jinak cca 200 obou stran tištěnych na OCTAVII.(panel přístroju,diagnosticka zasuvka immo atd..) Takže docela šrumec splácat octa*ele s passt*ele

a sakra jakto ze nic nevim ????

-> Pepino RS: kabeluuuu

-> Vita ze Sudet: rikam ze jsem to takhle slysel aze nevim z duvodu ze jsem to nikdy nedelal !! a ceho jste se drzely vy kdyz jste to delali ??

To: pepino: Tak to si jenom myslíš.....


-> TUNER: kdo ti delal elektriku ? n akolik to vyslo ? j asem slysel ze pokud je kompltni kabelaz kolem motoru tak zapojit to aby to vrceloi je pka to nejmensi !! tak nevim ...

-> Pepino RS: No já osobně jsem si elektriku nezapojoval,protože na to nemam patřičný vybavení....ale šlo by třeba udělat to,že by se ten svazek vyndal označili by se všechny drátky odkud kam vedou a podle toho by se to nakreslilo.....ale myslim že nikdo kdo to takhle má,to kvůli plánkům nebude rozdělávat....

-> Vita ze Sudet: -> TUNER: tak kdyz uz jste to zapojovaly tak vy te co a jak a tak by jste neco takovyho jako planek mohli sesmolit !!

Tak tak největšííí.... A přitom je to pár kablíků
