Ďáblík Ďáblík

komentáře | popis | fotky | J.T. | 17.11.24 19:16 | 83x v oblíbených
Tak nám povodně posunuly návštěvu lakovný na neurčito. Auto bylo pod vodou. Naštěstí kolega, u ketého je erko zaparkované, byl hodný a celé umyl od bláta a bordela. Vypustil olej z motoru a převodovky....

Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.



Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.

Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.

Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo





Plánované úpravy:



1) Podvozek:

Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě

Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko

Převodovka - 5kvalt se SP 4,22

Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)

Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.

Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......

Pneu............



2) Interiér:

Startování tlačítkem

Zadní sedadla pryč



3) Exteriér:

Lak ???

Blatníky Škoda 1150

Beskydy v barvě

Karoserie podle vzoru Škoda 1150





4) Chlazení:

CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.



5) Motor:

Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120

Altík 70A z Felicie

Startér upraveny z Felicie - připraven

Příčný výfuk

Topení klasické s fava radiátorem

Ďáblík - komentáře:

08:17:01
29.01.2017
Skili
-> J.T.: Já jsem už taky po tomhle chladiči pokukoval a měřil si rozměry ale když teď vidím ty fotky obou u sebe tak se mi zdá že bude pasovat ještě líp než jsem si myslel.
14:34:11
26.01.2017
J.T.
14:33:50
26.01.2017
J.T.
14:33:34
26.01.2017
J.T.
14:33:19
26.01.2017
J.T.
14:33:02
26.01.2017
J.T.
11:45:49
26.01.2017
vhml
-> J.T. 26.01.17 11:30:54: díky, kouknu na to
11:30:54
26.01.2017
J.T.
-> vhml: Tak mělo by to být Honda Civic V rok 92-95 1,3 nebo 1,6. Chladiče prý jsou stejné
18:13:27
25.01.2017
J.T.
-> vhml: Zítra to zjistím, ale uvažuji že budu muset nechat spodní vaničku udělat z ALU aby výfuk nezničil tu plastovou. Jinak tato Honda má ještě extra vyrovnávací nádobku. Jinak Rozměrově je podobně velký jak z erka. jen má jinačí body upevnění.
18:09:50
25.01.2017
J.T.
-> Tomáššš: že se to neuchladí samotnou el. vzadu. Již jsem to testoval na kilu
13:10:27
24.01.2017
vhml
-> J.T. 20.01.17 19:17:52: z jakého typu je to chladič? Už jsem na ty Japonce koukal, ale nějak jsem si nevybral aby tomu rozumně pasovaly vývody.
13:05:25
24.01.2017
Tomáššš
-> J.T. 20.01.17 19:17:52: chladenie cisto na elektriku ? potom ale naco chladic v predu ked chladic vzadu ?
19:17:52
20.01.2017
J.T.
Po úpravě asi budoucí chladič. Honda1
zvětšit Ďáblík - obrázek od J.T. vložen 20.01.2017 19:17:52
upraveno 1x, naposled 20.01.2017 20:03:07
19:18:52
02.01.2017
J.T.
Test, ještě nechat předělat vaničky
zvětšit Ďáblík - obrázek od J.T. vložen 02.01.2017 19:18:52
19:48:06
31.12.2016
J.T.
-> havlik: S budíkem u kila jsem neměl nikdy problém, tak uvidím jak se to bude chovat v erku. možná že to bylo zadním chladičem. Netušim
19:42:46
31.12.2016
havlik
-> J.T.: a měl si dobrou kostru u budíku? Mě užovka ukazuje když zapnu světla skoro 100 až 110° a když vypnu světla tak pohoda 80-90°
19:40:53
31.12.2016
J.T.
-> m8rinek: to asi ne, ale ldyž to bylo okolo červeného tak to taky není moc dobré.
19:20:06
31.12.2016
m8rinek
-> J.T.: A to má ten motor být podchlazený? lehce nad 90°C je ideální teplota...
15:50:39
29.12.2016
J.T.
-> Eidy: Nestíhalo, proto chci dát alu. drželo to cca 85-95
13:38:34
29.12.2016
Eidy
-> J.T.: Nestíhalo? Já míval chladič vpředu pod nárazníkem a vzadu původní bez řemenu a stačilo to.
Extreme Tyres