skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak nám povodně posunuly návštěvu lakovný na neurčito. Auto bylo pod vodou. Naštěstí kolega, u ketého je erko zaparkované, byl hodný a celé umyl od bláta a bordela. Vypustil olej z motoru a převodovky....
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Ďáblík - komentáře:
-> J.T.: Nevím jak dnes, ale dřív ty integrovaný za moc nestály. Navíc tyhle starý auta nejsou moc odrušený, takže klasická anténa bude lepší.
-> Eidy: To prave nevim. Jsou i integrovane.
-> J.T. 26.01.19 21:25:54: No a anténu chceš nebo ne? Pak je to jednoduchý.
Potrebuji radu, zavarit ci nechat diru na antenu? V tydnu totiz budem opravovat pravou stranu torpeda.
-> ZdrubT: vubec nebude problem. Reditel jak videl erko, domluvil se s karosarem, ze budem opravovat Z4 po spatne opravene havarii
Krásně to pokračuje, přeji hodně zdaru. Mam vraky eRek co by potřebovali šikovného klempíře. Sehnat ho je problém. 

Dneska se střecha dodělávala a budem brzo dávat základ. Pak oprava rámu zadního okna a předělat držáky sedadel a opravit torpédo a můžem lakovat 

-> Eidy: no myslím že na fušku se to dá zařídit
Jen nevím co řekne majitel a ředitel


To je hezká práce. Kolik má ten klempíř práce? Že bych mu dal Zdeničku.
Jako nová
Tak střecha navařena a pomalu celá i zacínována.
Jeste zacinovat. Zadek prijde na radu v pondeli a pak prijde na radu spoter