skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
20:39:36
17.11.2011
17.11.2011
Zivosek
→ radekp: Díky, jojo určitě se stav
16:56:44
17.11.2011
17.11.2011
radekp
-> Zivosek: pěkně pokračuješ...někdy už bych se měl stavit...
15:42:00
17.11.2011
17.11.2011
Zivosek
Díky
→Gryzly: Vím o něm, ale musím najít nějaký, který se tam bude hodit. Zatím jsem na nic nenarazil bohužel..
→Kloggie: Sametky mám staré, ale umyl a vyčistil jsem je..ale kdybys věděl o nových, určitě budu mít zájem
→Gryzly: Vím o něm, ale musím najít nějaký, který se tam bude hodit. Zatím jsem na nic nenarazil bohužel..
→Kloggie: Sametky mám staré, ale umyl a vyčistil jsem je..ale kdybys věděl o nových, určitě budu mít zájem
18:23:04
13.11.2011
13.11.2011
Kloggie
Ahoj, super auto, mě se náhodou erka s předkem z litru líběj.
Jenom mám dotaz - dával si do kolejniček u dveří nový samteky, nebo si dal starý??
Jenom mám dotaz - dával si do kolejniček u dveří nový samteky, nebo si dal starý??
18:21:47
13.11.2011
13.11.2011
Gryzly
Jéé todle auto pamatuju tak z roku 2001, tuším jsem ho viděl v Brně. Máš to docela pěkný, ale ten přední blinkr by chtělo větší. Takovej malej je na přehlédnutí a aby pak do tebe někdo vlítnul.
13:35:00
13.11.2011
13.11.2011
Lentus72
Super, náádreha...Tomuhle se nedá nic vytknou. Už se těším jak to bude vypadat komplet..
10:28:11
29.10.2011
29.10.2011
lukydm
21:58:43
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ m8rinek: no když to chcípne, tak asi jo no, ale spíš si povolím pásy a pak zase utáhnu..otázka 3 vteřin?
→ bezmozekk: tak zase teď se mi dobře zapojovaly budíky, kontrolky a všechno když tam to okno nebylo, no uvidíme. A díky
→ bezmozekk: tak zase teď se mi dobře zapojovaly budíky, kontrolky a všechno když tam to okno nebylo, no uvidíme. A díky
21:44:37
23.10.2011
23.10.2011
bezmozekk - zrušená registrace
-> Zivosek: mně tam vadila palubovka jako taková.přímo ty rohy od palubovky.uvidíš jinak pěkná práce
21:43:11
23.10.2011
23.10.2011
m8rinek
-> Zivosek: A když Ti to chcípne, tak se budeš odpoutávat?
21:38:54
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: dobre pokud jsi s tim spokojen hlavne ty tak je to dobre
21:36:45
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ Arnold: ohnout se budu muset určitě, s tím počítám ale tak nejdřív nastartuju, a pak si dám pás
21:35:36
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: na me by to bylo asi moc nizko a musel bych se ohybat ale pokud to vyhovuje tobe tak je to ok
21:33:33
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ Arnold: utopená né, je tak jak jsem ji chtěl, byla i dělaná přímo na tunel
21:29:48
23.10.2011
23.10.2011
Arnold
-> Zivosek: a neni ta spinacka na startovani moc utopena kdyz ji mas na zemi nebo to jeste neni finalni reseni??
21:27:54
23.10.2011
23.10.2011
Zivosek
→ bezmozekk: tak ten vrch tam mám jen položený, ten pak vyndám
21:12:00
23.10.2011
23.10.2011
bezmozekk - zrušená registrace
nevim nevim,ale nebude se ti tam dávat blbě okno když tam máš palubovku?
20:47:23
15.10.2011
15.10.2011
sikula
Hezký práce chlape.
09:31:04
14.10.2011
14.10.2011
Norton
-> Zivosek: hehe dikes :o)