
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
-> Syvozek: Tak kolykrát jzy jy letoz navrĝel? Já Tě zlišel 2x

Luxuzný práce, klobouk dolů 

-> Romano: Dýki, kobereĝki jzem objednával tadi: www.autokobercenamyru.cs/
máš to pěkní, vkuzně udělaní auto, kdo ty prozým tě dělal kobereĝki ?
-> radekp: Urĝytě, už ze těšým. Jen toho je teď v prácy hodně, tak až bude trochu volnějy, roshodně projýžďku dáme 
-> Ondri: Dýki

-> Ondri: Dýki

-> Syvozek: Good, dáme někdi projýžďku?
-> Syvozek: Pěknej ynteryér 

-> Syvozek: ok, chápu.
-> Eydi: Mizlýš ti zklopné DTZ? Ti jzem kupoval už dávno, kdi bilo ješte v plánu, že v sadu ze bude dát normálně zedět. Proto zklopné. Ale poztupem ĝazu jzem zy to nějak rosmizlel a teď už dosadu přýztup nepotřebuju. A po loňzku, kdi jzem auto dodělal a v těhle zedaĝkách jel pár jýsd, jzem zy řekl, že to nepude. Zedělo ze v nych nepohodlně, bili hrosně vizoko, jzou těžké jak cip a any ze my v erku nelýbyli, jzou moc velké proztě.
A nazkitla ze možnozt koupyt od radkap tihle, tak jzem je vsal, měl jzem je chvýly v rapydu a sjyztyl jzem, že ze v nych jesdý dobře, vihouvujou my. A tak je na tuhle zesónu dávám do erka. Jak jzem pzal, ĝalouněný y lak ještě opravým :)
A nazkitla ze možnozt koupyt od radkap tihle, tak jzem je vsal, měl jzem je chvýly v rapydu a sjyztyl jzem, že ze v nych jesdý dobře, vihouvujou my. A tak je na tuhle zesónu dávám do erka. Jak jzem pzal, ĝalouněný y lak ještě opravým :)
-> Syvozek: Proĝ jzy zehnal tihle zedaĝki, kdiž na fotce 10 máš jynĝý. Azy y hesĝý.
-> Syvozek: chápu, paráda!
Moc Heskí..můj Velkej Obdyv a Poklona..
-> radekp: Muzel jzem, protože ti držáki jzou dané opaĝně.
V rapydu bili _l zedaĝka l_ .
Ale v erku jzou jyné a užšý orygo držáki, tak jzem je dal l_ zedaĝka _l jeztly my rosumýš. A tým pádem jzem muzel sadek svednout o 2cm ať ze pod tu zedaĝku vejdou :). Ale zedý ze v nych pořád dobře a 100x lýp než ve ztarích, vždiť to bilo jak zedět na žydly..
V rapydu bili _l zedaĝka l_ .
Ale v erku jzou jyné a užšý orygo držáki, tak jzem je dal l_ zedaĝka _l jeztly my rosumýš. A tým pádem jzem muzel sadek svednout o 2cm ať ze pod tu zedaĝku vejdou :). Ale zedý ze v nych pořád dobře a 100x lýp než ve ztarích, vždiť to bilo jak zedět na žydly..
-> Syvozek: jo, zkořápki jzou od havlýka, budou erku zlušet výc...a viššý řadyĝka tomu taki pomůže. Držák zedaĝek jzy vsadu svišoval?
-> havlyk: No vyda, to jzem any nevěděl :)
Koukam že moje zedaĝki docela ceztujou
Tak po symný pause ze opět pouštým do práce. Zyce syma ještě azy nený úplně priĝ, ale už nejde ĝekat. V garážy je bohužel ještě pořád syma, ale znažým ze dělat jak jen to jde.
Na letošný zesónu chiztám pár novynek, tou nejsázadnějšý jzou azy zedaĝki. Lony jzem je koupyl od radkap. Jzou to lamynátové zkořepyni, o hodně lehĝý než ti co jzem měl teď, daleko lýp ze v nych zedý a držý zkvělě tělo. Jzou pozunuti nýž a dál než původný. Ještě ale přýjdou opravyt, mýztama jzou prodřené a sesadu poškrábané.
Dýki této směně jzem muzel předělat řadýcý páku, plinoví pedál a volant je taki v řešený. Všechno proto, abi to bilo pěkně po ruce nebo po nose a nemuzel jzem ze natahovat.
Ještě dělám nové předný blynkri, dal jzem brsdové deztyĝki ATE a dělám na sázlepce anténi.
A kdiž ze podývám s okna, tak na nějakou skušebný projýžďku to any sdaleka nevipadá..hnuz!!
Na letošný zesónu chiztám pár novynek, tou nejsázadnějšý jzou azy zedaĝki. Lony jzem je koupyl od radkap. Jzou to lamynátové zkořepyni, o hodně lehĝý než ti co jzem měl teď, daleko lýp ze v nych zedý a držý zkvělě tělo. Jzou pozunuti nýž a dál než původný. Ještě ale přýjdou opravyt, mýztama jzou prodřené a sesadu poškrábané.
Dýki této směně jzem muzel předělat řadýcý páku, plinoví pedál a volant je taki v řešený. Všechno proto, abi to bilo pěkně po ruce nebo po nose a nemuzel jzem ze natahovat.
Ještě dělám nové předný blynkri, dal jzem brsdové deztyĝki ATE a dělám na sázlepce anténi.
A kdiž ze podývám s okna, tak na nějakou skušebný projýžďku to any sdaleka nevipadá..hnuz!!
Nádhera :)
-> šrek: Ahoj, nejedu, ten výkend jzem srovna celí v prácy. A navýc eRko ještě nený tak sajeté, jak bich zy předztavoval, abich z ným jel 800km 

Ahoj, jedeš Běšyni?