-> pecen: a kde?
jinak za ty prachy seženeš original
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
STAČILO TO PROJET STOPKOU A ZAČISTI
TAK JE NORMÁLNÍ PRODÁVAT TENHLE VÝTVOR?
V POPISU BYL JINÝ ODSTÍN, CENA OD 2000 - DOŠLO ZA 2500, HRYBÝ ODLITEK JAKO PRASE (TED TO NA STRÁNKÁCH SMAZAL, TAKŽE NENAJDETE PŮVODNÍ NA FOTCE KRÁSNÉ PROVEDENÍ)
BARVU BUDU MUSET SUNDAT A DODĚLAT SÁM - "UROB SI SÁM" .-)
PO PÁR MAILECH MI BYLO VYSVĚTLENO, ŽE CO VÁRKA TO JINÁ KVALITA, MODRÁ, ŽE JE JE PROSTĚ MODRÁ A O NĚJAKÉM ODSTÍNU MODRÉ PŘECI NEJDE
SLEVA NEBUDE :-)
NO PROSTĚ HUMUS
V POPISU BYL JINÝ ODSTÍN, CENA OD 2000 - DOŠLO ZA 2500, HRYBÝ ODLITEK JAKO PRASE (TED TO NA STRÁNKÁCH SMAZAL, TAKŽE NENAJDETE PŮVODNÍ NA FOTCE KRÁSNÉ PROVEDENÍ)
BARVU BUDU MUSET SUNDAT A DODĚLAT SÁM - "UROB SI SÁM" .-)
PO PÁR MAILECH MI BYLO VYSVĚTLENO, ŽE CO VÁRKA TO JINÁ KVALITA, MODRÁ, ŽE JE JE PROSTĚ MODRÁ A O NĚJAKÉM ODSTÍNU MODRÉ PŘECI NEJDE
SLEVA NEBUDE :-)
NO PROSTĚ HUMUS
-> MISCHO: Mě fungoval origo otáčkoměr i na odlehčených kontaktech, kde cívka byla ovládaná tranzistorem a stejně tak mi fungoval na cívkách u Alfa motoru, kde je ECU. Tak nevím, v čem je to jiný od MPI lišty.
-> pecen: nebude to fungovat . Pri cievke a rozdelovaci je signal piloviteho charakteru a ma velkost palubneho napatia. Pri RJ su amplitudy hranate a maju velkost napatia vzdy 12V. Podrobnejsie sa docitate v clanku od Marciusa . skoda-virt.cz/cz/.../9972
-otackomer-skoda-742
Dobový VDO maj přepínač 2-4-6-8V
-> pecen: Jo ty máš MPI lištu. Nedávno se to tu někde řešilo. Že prý vyměnit nějaký odpor v otáčkoměru a je to pravda, protože to napojíš jen na jednu cívku a otáčkoměr by tak ukazoval polovinu otáček. Nebo vykuchat střeva z feldy, pokud není řízenej z ŘJ. Nebo sehnat otáčkoměr na dvouválec a vyndat střeva z něj.
-> Eidy:
prý to fungovat nebude říkaj - já to zatím nezkoušel a myslím, že maj pravdu, cívku už nemám, jen lištu a vtom je problém, stejně tak zjistit základní předstih
prý to fungovat nebude říkaj - já to zatím nezkoušel a myslím, že maj pravdu, cívku už nemám, jen lištu a vtom je problém, stejně tak zjistit základní předstih
-> pecen: A Ignitech nepoužívá klasickou cívku? Pokud ano, mělo by to fungovat normálně. Nebo v čem je problém?
AHOJTE MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S PŘESTVBOU OTÁČKOMĚRU PRO ZAPALOVÁNÍ OD IGNITECHU?
NECHCE SE MI KUPOVAT NĚJAKÝ NOVÝ + TACHOMETR, CHCI DOBOVÉ
NECHCE SE MI KUPOVAT NĚJAKÝ NOVÝ + TACHOMETR, CHCI DOBOVÉ
Přesně tak jak píší kolegové -> Eidy: -> MISCHO: Žádný drama,obyč relé (obvykle je na obalu uveden max spínací proud,a taky malý schéma,kostra je sv.31)
Já spínám Facetku rozpínacím relé a spínačem tlaku oleje
Já spínám Facetku rozpínacím relé a spínačem tlaku oleje
-> MISCHO:
- no super - díky, díky, zítra vyzkouším :-)
- no super - díky, díky, zítra vyzkouším :-)
-> Eidy:
ahoj, to nejde, čerpadlo je kostřený celý nad tím jsem taky uvažoval, ale musí to jít přes relátko
ahoj, to nejde, čerpadlo je kostřený celý nad tím jsem taky uvažoval, ale musí to jít přes relátko
-> pecen: pokial je to nizkotlake cerpadlo bohate bude stacit rele zo svetiel. Privod do rele + to prepojis na cievku z jednej strany. Spinane + vyvedies na pumpu a kostru z ignitechu pripojis na cievku rele. Poslal som ti mailom obrazok zapojenia.
-> pecen: Tak na čerpadlo přivedeš plus a budeš ho ukostřovat přes jednotku. Není problém.
NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENISTI SE ZÁPALKEM OD IGNITECHU? ZATÍM TO FUNGUJE SKVĚLE, JEN NEVÍM JAK ZAPOJIT PALIVOVOU PUMPU, TA SE ZAPÍNÁ PLUSEM ALE OD JEDNOTKY SPÍNÁ KOSTROU, TAK NEVÍM CO S TÍM, NEVÍM JAK ZAPOJIT RELÁTKO A ANI NEVÍM Z ČEHO TO RELÉ MÁM---NEMÁTE SCHÉMA ZAPOJENÍ NA RELÁTKO ATP...DÍK ZA RADY
-> Bery 24.05.15 13:24:16: Jo, takhle uchycený to praskne. Já tam mám udělaný rozpěrací trubičky a přišroubovaný dlouhým šroubem skrz. img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10260_2014-1
0-04_19-25-48_13.jpg
Kotvit se ma chladic na vsech 4bodech.praskaji.aspon setrab to ma v popisu..nejlip udelat klec a prez silentbloky prichytit.
-> vhml:
je mi to jasný, ale taky se tam nehnal olej plnoprůtokem, ten chladič tam byl tak nějak trošku navíc, teď se žene komplet olej přes chladič pak do filtru...a navíc strkat to tam se mi nechtělo, mám jiný hadice, jinej chladič a je tam špatná kontrola pokud se něco stane
je mi to jasný, ale taky se tam nehnal olej plnoprůtokem, ten chladič tam byl tak nějak trošku navíc, teď se žene komplet olej přes chladič pak do filtru...a navíc strkat to tam se mi nechtělo, mám jiný hadice, jinej chladič a je tam špatná kontrola pokud se něco stane
-> Eidy: jo to bych mohl :-)