-> peter l:
blbec jsem ho prodal, teď hledám nějakej schopnej do origo motoru, ale nebaví mě pořád kontrolovat nastavení kladívka. Má to svoje pro a proti
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
-> pecen: A neskusal si origo rozdelovac z erky??? cize 11 stup. bez podtlaku,ja to mam a jazdi to super,KP 11 a vacica 280,zaklad mam tusim cca 8-9stupnou a vpohode na 95 oktan.
-> peter l:
280/280 6,6 mm a je to vpohodě, mám ale seriovej rozdělovač s nastaveným malým zákl. předstihem (už mám strach), čekám na rozdělovač od urbiho - pak to bude zase všechno jinak.....atd
všechno se vším souvisí - je blbost dát jinou vačku na sériovej motor a naopak - nemá to smysl, spíš je to horší - což už jsem taky zjistil
280/280 6,6 mm a je to vpohodě, mám ale seriovej rozdělovač s nastaveným malým zákl. předstihem (už mám strach), čekám na rozdělovač od urbiho - pak to bude zase všechno jinak.....atd
všechno se vším souvisí - je blbost dát jinou vačku na sériovej motor a naopak - nemá to smysl, spíš je to horší - což už jsem taky zjistil
-> pecen: A aku vacku mas teraz??260 alebo nieco osrejsi...
-> peter l:
nejezdí, lítá to
nejezdí, lítá to

-> pecen: A uz ti to jazdi dobre???
a chčije a chčije
- proč? - kap kap kap - 100 okt je kua drahej

a chčije a chčije
- proč?
pod víkem, z odvzdušněnní i z trumpet, druhej je vpohodě, docela

pod víkem, z odvzdušněnní i z trumpet, druhej je vpohodě, docela
-> vhml:
nebudu se hádat - no coment
nebudu se hádat - no coment
-> pecen 13.10.13 21:48:23: když myslíš 

-> vhml 13.10.13 21:40:48:
dif - 32
em -f15
akc -30
stačí? vím to, jenom se mi už nechtělo
říkáš, že když to střílí ze sání je to bohatý a z výfuku chudý????? , to je naopak ne? to nemá logiku!!!
dif - 32
em -f15
akc -30
stačí? vím to, jenom se mi už nechtělo
říkáš, že když to střílí ze sání je to bohatý a z výfuku chudý????? , to je naopak ne? to nemá logiku!!!
-> pecen 13.10.13 21:39:34: difuzory? emulzky? akceleračky?
-> pecen 13.10.13 21:36:46: ladit webry a nevedet co tam mam je slusna frajeřina :-D
-> m8rinek 13.10.13 21:30:07: ale kulový
-> m8rinek 13.10.13 21:30:07: ale kulový

volno běžný 40f9, hlavní 130, vzdušník 170
-> m8rinek 13.10.13 21:30:07:
jjj, do sání už to neblafe, jenom když byl studej, ubral sem sytič, tak to blaflo, osazení si nepamatuju, ale tahá to
jjj, do sání už to neblafe, jenom když byl studej, ubral sem sytič, tak to blaflo, osazení si nepamatuju, ale tahá to
-> pecen: jak říkaj kluci, dej jednu podložku. Mě se už dvě zdály moc :D...
-> vhml: ale kuš, když to štěká do sání, tak je to chudý...
-> vhml: ale kuš, když to štěká do sání, tak je to chudý...
-> pecen 13.10.13 21:25:03: jaký máš aktuální osazení? Pokud to prská do vejfuku tak je to chudý. Nemáš moc otevřenou klapku?
-> pecen: Tak na závadu s vysokým tlakem se přišlo

-> VeTeV:
jo vím, vždycky jsem dával dvě podložky, teď jsem to přehnal
jo vím, vždycky jsem dával dvě podložky, teď jsem to přehnal

-> m8rinek:
doufám, že to bude těsnění :-) vyměnil jsem volnoběžný trysky (bohatší), vyměnil jsem hlavní trysky (taky bohatší), dneska jsem to byl projet - - je to masakr zážitek s tím jezdit - prodrbal jsem asi litr za benzín :-) fakt bomba - ale z kopce občas prskne z výfuku při zařazené rychlosti
doufám, že to bude těsnění :-) vyměnil jsem volnoběžný trysky (bohatší), vyměnil jsem hlavní trysky (taky bohatší), dneska jsem to byl projet - - je to masakr zážitek s tím jezdit - prodrbal jsem asi litr za benzín :-) fakt bomba - ale z kopce občas prskne z výfuku při zařazené rychlosti