minno 17.06.13 10:53:00 napsal:
→ pecen: predstih 10 stupnov pri akych otackach?
10° při 1000/min
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
-> pecen: dusí se to, plive to zpátky, vynechává to? Nejede to je dost širokej problém na nějakej troubleshooting.
Cívka to stíhat musí, pokud není poškozená. Posilovač brzd na to taky nemůže mít vliv, opět tedy jen pokud někde nepřisává...
Cívka to stíhat musí, pokud není poškozená. Posilovač brzd na to taky nemůže mít vliv, opět tedy jen pokud někde nepřisává...
-> pecen: predstih 10 stupnov pri akych otackach?
zaboha to nedostanu přes 4000, jako by to mělo omezovač, předstih 10° bez podtlakové regulace, když jsem ju připojil, tak se to rozjelo až do 7, ale to udělalo jenom jednou, pak zase do 4, mám tam připojen i posilovač brzd - může to dělat cívka? že přes 4000, nestíhá?????? nebo co stím krucyprdel je?!

vhml 15.06.13 19:15:46 napsal:
→ pecen: a proto všechny závodní motory používaj
ocelový, Zřejmě schválně aby to bylo těžší :-D
Ale jo, kdo chce kam…
tohle není závodní motor :-) a do 7tisíc to vydrží každopádně, kdybych šel do závodního, tak určitě ne OHV, ale OHC
→ pecen: a proto všechny závodní motory používaj
ocelový, Zřejmě schválně aby to bylo těžší :-D
Ale jo, kdo chce kam…
tohle není závodní motor :-) a do 7tisíc to vydrží každopádně, kdybych šel do závodního, tak určitě ne OHV, ale OHC
-> pecen: a proto všechny závodní motory používaj ocelový, Zřejmě schválně aby to bylo těžší :-D
Ale jo, kdo chce kam...
Ale jo, kdo chce kam...
vhml 14.06.13 20:59:17 napsal:
→ pecen 14.06.13 06:04:51: a měkkej hliník se neohne jo?
To nebdue chyba tyčky 
je hliník a slitina hliníku - tyčky asi nejsou z čistýho Al - proč se dělaj letadla ze slitin hliníku, ptotože sou měkký
ty tyčky jsou ze slitiny a dám ruku do ohně, že jsou na tom pevnostně a na vzpěr daleko líp než ocelový
→ pecen 14.06.13 06:04:51: a měkkej hliník se neohne jo?


je hliník a slitina hliníku - tyčky asi nejsou z čistýho Al - proč se dělaj letadla ze slitin hliníku, ptotože sou měkký

ty tyčky jsou ze slitiny a dám ruku do ohně, že jsou na tom pevnostně a na vzpěr daleko líp než ocelový
Fifa 15.06.13 00:01:15 napsal:
→ pecen: Co tam máš za vačku?(zvihy palců) Tyčky se
ohýbají když se pružina stlačí na doraz na závity a dál už nemůže.
Zkontroluj si jestli máš vůle mezi závitama pružiny.
mě se ohnula jednou při 6500, ale na jiným motoru, od té doby dávám hliník, vačka je origo, vůle jsou dobrý
→ pecen: Co tam máš za vačku?(zvihy palců) Tyčky se
ohýbají když se pružina stlačí na doraz na závity a dál už nemůže.
Zkontroluj si jestli máš vůle mezi závitama pružiny.
mě se ohnula jednou při 6500, ale na jiným motoru, od té doby dávám hliník, vačka je origo, vůle jsou dobrý
-> pecen: 3elektrodová svíce nemá na škodováckym zapalku co dělat ;).
-> pecen: Co tam máš za vačku?(zvihy palců) Tyčky se ohýbají když se pružina stlačí na doraz na závity a dál už nemůže. Zkontroluj si jestli máš vůle mezi závitama pružiny.
-> pecen 14.06.13 06:04:51: a měkkej hliník se neohne jo?
To nebdue chyba tyčky 


Mě se plně nelíbí ta malá tryska. Dal bych 130+
m8rinek 13.06.13 21:42:22 napsal:
→ pecen: hlavně tam dej ocelový tyčky…
mě se ty ocelový ohýbaj
→ pecen: hlavně tam dej ocelový tyčky…
mě se ty ocelový ohýbaj
-> pecen: hlavně tam dej ocelový tyčky...
m8rinek 08.06.13 11:56:12 napsal:
→ pecen: můžou bejt ale přehřátý svíce, dej tam ty
boschky co ti psal VHML.
asi jo, je tam trošku snížená hlava a větší vrtání, je možný, že to ty svíce nedávaj
→ pecen: můžou bejt ale přehřátý svíce, dej tam ty
boschky co ti psal VHML.
asi jo, je tam trošku snížená hlava a větší vrtání, je možný, že to ty svíce nedávaj
-> pecen: můžou bejt ale přehřátý svíce, dej tam ty boschky co ti psal VHML.
m8rinek 08.06.13 11:33:37 napsal:
→ pecen: Rozeber sestavu co mi diktuješ a pod držákem je
vzdušník (air corrector) tak ten mě zajímá www.oocities.org/motorcit y/.../carbs2.gif
jo tak vzdušník je 180
Mains 120 chokes 32. idle 50 F8.air correction 180.pumps 35.
ale nejde mi do hlavy proč ten motor pálí po vynutí zapalování - přehřátej nebyl
→ pecen: Rozeber sestavu co mi diktuješ a pod držákem je
vzdušník (air corrector) tak ten mě zajímá www.oocities.org/motorcit y/.../carbs2.gif
jo tak vzdušník je 180
Mains 120 chokes 32. idle 50 F8.air correction 180.pumps 35.
ale nejde mi do hlavy proč ten motor pálí po vynutí zapalování - přehřátej nebyl