Jožynek 11.11.09 18:48:07 napsal:
Nádhera, krása šup do oblúbených..
Ten sytič byl opravdu naplno. Bylo to focené těsně před převozem na zazimování... :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobrý den pánové a možná i dámy,
jsem rád, že se Vám můj kočárek líbí. Je to totální renovace, ale vše do naprostého originálu. Koupil jsem to jako renovaci, ale majitel si s tím nedal, co se týče detailů, moc záležet.
Na konci fotogalerie je fotografie, jak jsem to koupil ještě s dvouokou maskou a pekelným křídlem. Poklice, co neodpovídají roku výroby (11.11.1980), hliníkové kryty na pedálech v červené metalíze a podobné šílenosti.
Tak jsem se trochu kousnul a během prvního roku jsem pořešil zásadní věci. Nové přední čelo (a tím myslím, opravdu nové) a to samé se zadní kapotou. Snažil jsem se cokoliv, co neblo dokonalé sehnat nové. Takže během kromě těch dvou dílů karoserie jsem ještě musel vyměnit následující - převodka řízení (vůle), radiátor topení (díra), volant (byl tam sportovní), zrcátka (byla jemně chycená), chladič (tekl), termostat (možná byl i v pořádku) a hlavně těsnění pod hlavou.
Takže na konci loňského roku to bylo už vcelku v kupě, ale pořád tomu něco chybělo. A je to prostě ono - kola dělají auto. Kopretiny, ač originální, jsem prostě vyměnil za loukotě. Koupil jsem je v pekelném stavu, takže 3x kyt a metalízová barva a 2 x lak. Bylo to vcelku za raketu, ale myslím, že to stojí za to.
Samozřejmě nepočítám nějaké drobnosti, které to všechno chtělo.
Závěrem bych chtěl poděkovat mému dvornímu mechanikovi - Vencovi, který všechny mnou pracně sehnané díly napasoval na svoje místo a také Václavovi za ta překrásná kola, na kterých nechal při broušení kytu bříška prstů. Kdybyste někdo chtěli jakékoliv automechanické práce na vašeho krasavce se vší profesilonalitou a rychlostí, oba tyto kádry rád doporučím, stačí se mi jen ozvat (jaromir.kafka@verelst.cz ).
Hodně šťastných kilometrů všem souputníkům B.
jsem rád, že se Vám můj kočárek líbí. Je to totální renovace, ale vše do naprostého originálu. Koupil jsem to jako renovaci, ale majitel si s tím nedal, co se týče detailů, moc záležet.
Na konci fotogalerie je fotografie, jak jsem to koupil ještě s dvouokou maskou a pekelným křídlem. Poklice, co neodpovídají roku výroby (11.11.1980), hliníkové kryty na pedálech v červené metalíze a podobné šílenosti.
Tak jsem se trochu kousnul a během prvního roku jsem pořešil zásadní věci. Nové přední čelo (a tím myslím, opravdu nové) a to samé se zadní kapotou. Snažil jsem se cokoliv, co neblo dokonalé sehnat nové. Takže během kromě těch dvou dílů karoserie jsem ještě musel vyměnit následující - převodka řízení (vůle), radiátor topení (díra), volant (byl tam sportovní), zrcátka (byla jemně chycená), chladič (tekl), termostat (možná byl i v pořádku) a hlavně těsnění pod hlavou.
Takže na konci loňského roku to bylo už vcelku v kupě, ale pořád tomu něco chybělo. A je to prostě ono - kola dělají auto. Kopretiny, ač originální, jsem prostě vyměnil za loukotě. Koupil jsem je v pekelném stavu, takže 3x kyt a metalízová barva a 2 x lak. Bylo to vcelku za raketu, ale myslím, že to stojí za to.
Samozřejmě nepočítám nějaké drobnosti, které to všechno chtělo.
Závěrem bych chtěl poděkovat mému dvornímu mechanikovi - Vencovi, který všechny mnou pracně sehnané díly napasoval na svoje místo a také Václavovi za ta překrásná kola, na kterých nechal při broušení kytu bříška prstů. Kdybyste někdo chtěli jakékoliv automechanické práce na vašeho krasavce se vší profesilonalitou a rychlostí, oba tyto kádry rád doporučím, stačí se mi jen ozvat (jaromir.kafka@verelst.cz ).
Hodně šťastných kilometrů všem souputníkům B.
Bellmondo / 110r - komentáře:
MATTESS 11.11.09 17:24:26 napsal:
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem
Radost
pohledět To víš mattes, když na nás na jiném webu kálí, tak musím o dům dál...
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem

pohledět To víš mattes, když na nás na jiném webu kálí, tak musím o dům dál...
nádhera

zožiera ma záááávisť

tak to je kraaasa
u mě je to za 1




-> Eidy: to potom keca aj palivomer a tlak oleja
moc fajn zlta

moc fajn zlta

prekrásne eRko
nádhera








Nádhera !! to je po renovaci nebo tak zachovalé? 

Vypadá to, že otáčkoměr kecá asi o 2500 ot/min
. Pokud teda nebyl naplno vytaženej sytič a bežící motor. Jinak moc hezký auto musím říct.

Nádhera, krása šup do oblúbených..
no to bych si ho uskub... pecka
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem
Radost pohledět

nádhera!!!!!

pěkný erko 

Moc pěkný eRko 

-> Nwkt: sladoučký eRko nádhera
-> bellmondo: Nádhera, třeba se někde potkáme
riadna šupa !
nadherne auto .Bal by som sa s tym aj jazdit :) ze sa tomu nieco stane :)

mas to prekrasny to vyjelo z fabriky ne
vazne bomba 

