-> marty110r: Neumíš číst
Email: f.p.porsche@seznam.cz
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava
emková po g.o.
strmí hřeben
podložky-1,5cm
Zadní náprava
emková
bubny ve žlutý barvě
sníženo o 2,5cm
podložky 2cm
Motor 110 po g.o.
Převodovka 4q
rám...
Na eresce se pořád pracuje...
emková po g.o.
strmí hřeben
podložky-1,5cm
Zadní náprava
emková
bubny ve žlutý barvě
sníženo o 2,5cm
podložky 2cm
Motor 110 po g.o.
Převodovka 4q
rám...
Na eresce se pořád pracuje...
porsche130rs - komentáře:
Ahoj, Nemáš tu email, proto píšu komentář.
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
-> Petkar: cau kde jsou ty stranky na prestavbu s.130rs dik
mam dotaz kde jsou ty stranky na tu prestavbu skoda 130RS chystam par uprav jeste tak aby mi to proslo priste..
to je husty to si nekdo hraje pekne..par veci bych potreboval prosadit do techničaku
-> m8rinek: aha tak to abych řekl pravdu je pěkně ošklivý:)
-> havlik: www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=151&am...
-> Petkar: zatim to moc na papírech není ne? Jen se Radek pokouší o zdokumentování, ale celá mašinerie je teprve před ním...
-> Petkar: zatim to moc na papírech není ne? Jen se Radek pokouší o zdokumentování, ale celá mašinerie je teprve před ním...
-> havlik: ja som zase zvedavy ako to bude vypadat ked to bude hotove



-> Petkar: nějak si neumim představit jak to má vypadat když to bude hotový

Jo, to je on...
Nejde o to, jestli to je nebo není dostavěné, ale o to, že je to "na papírech" a po dostavbě to normálně bude moct na silnici...
Nejde o to, jestli to je nebo není dostavěné, ale o to, že je to "na papírech" a po dostavbě to normálně bude moct na silnici...

-> jerrom: to je ten roadster ??? 

-> Petkar: roadster 130RS ???
pani,to by som normalne chcel vidiet :)
daky link by nebol ?






Lidi, já nevím... UTFG...
jsou tady stránky věnované přímo škodě 110 R (a tím si nechci jako jejich admin přihřívat polívčičku...) a na nich se téma přestavby 100R na 130RS řeší pomalu každý týden... stačí hledat...
V zásadě jde všechno, když se chce, jsou dvě možnosti:
1) nechat na papírech 110R (nelegální)
2) požádat o individuální přestavbu, ale nepočítejte s tím, že přijdete a řeknete, chci si postavit 130RS... Je k tomu potřeba hromada papírů, výkresů apod... takže normální člověk to asi nedá... Kamarád má vystudovanou strojařinu a staví (teď teda stavbu přerušil) roadster 130RS... a bude to mít na papírech...
jsou tady stránky věnované přímo škodě 110 R (a tím si nechci jako jejich admin přihřívat polívčičku...) a na nich se téma přestavby 100R na 130RS řeší pomalu každý týden... stačí hledat...
V zásadě jde všechno, když se chce, jsou dvě možnosti:
1) nechat na papírech 110R (nelegální)
2) požádat o individuální přestavbu, ale nepočítejte s tím, že přijdete a řeknete, chci si postavit 130RS... Je k tomu potřeba hromada papírů, výkresů apod... takže normální člověk to asi nedá... Kamarád má vystudovanou strojařinu a staví (teď teda stavbu přerušil) roadster 130RS... a bude to mít na papírech...
-> MICHAL: asi nijak, přestavby jsou pasé
mel jsem problemi na technicky kvuli napravam jinak v pohode..ale nevim jak to chodi u vas na technicky a nebo zajit na dopravku a zeptat se co by ti tolerovali...
-> MICHAL: mas tu kopec ludi cvo maju RSky , tak daj nove tema a mas hotovo :)



čau,chci se zeptat jak to pak postavíš na papíry?mám v plánu taky stavět 130 RS z erka a nevím jak to vyřešit z papírama.Dík za odpověď
zadni je emkova foto pridam v tejdnu a popis taky
-> porsche130rs: Vypada to pekne, pridej dalsi fotky. I motoru a náprav, hlavne zadni
