skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejprve bych chtěl všem co budou sledovat tuto stavbu napsat, že eRko stavím podle sebe a rad, které si přečtu nebo mi někdo poradí. Můj záměr je, aby eRko navenek vypadalo jako částečný originál, ale pod "kapotou" mělo sportovní úpravy.
Něco o autě:
Erko jsem koupil od pána, který si ho chtěl udělat do původního stavu. Na Erku byla vyměněna kompletně podlaha ze Š100, přední pozinkované blatníky a 4oké pozink. čelo, zadní blatníky v základovce. Celé auto bylo ošetřeno základem, ale pro nedostatek času se odstavilo na 7 let do kůlny, přikryté vším možným. Doba, kterou Erko strávilo v kůlně se na pár místech projevila. Proto Erko putovalo na návštěvu ke klempířovi, kde jsem nechal navařit vlečnou nápravu, rozšířit tunel na 5q, domeček pro posilovač a rozpěru mezi zadní tlumiče. Během toho se našlo i pár děr v zadní části. Po převozu zpět do garáže jsem obrousil kompletně podvozek až na plech a natřel základem.
Zbytek postupně dopíšu;)
Úpravy:
Nápravy:
- M náprava vyztužená (výztuhy Saky)
- Opískovaná, žlutý komaxit
- Otočené misky dorazů
- Tvrdší pružiny (Tuner#2)
- Sportovní tlumiče
- Stabilizátor 20mm (Svozil)
- Tvrdší silentbloky (Pemit)
- Štefty 90mm (kolarmotorsport.cz)
- Úhlová náprava rapid vyztužená (výztuhy Saky)
- Opískovaná, žlutý komaxit
- Tvrdé silentbloky (Speedpro.cz)
- Kyvkové pružiny
- Štefty 90mm (kolarmotorsport.cz)
Převodovka:
- Převodovka 5q
- Tvrdý silentblok (Speedpro.cz)
Brzdy:
- 4písty + propojky (Speedpro.cz)
- Sportovní děrované kotouče Š130 (Speedpro.cz)
- Posilovač brzd Felicia 1.9
- Bubnové brzdy (časem možná kotouče)
Motor:
- Fabia 1.4
- Hlava Gemini Racing
- Ostrá vačka 278/272 (Cepek)
- Leštěné ventily, zvětšená sedla
- Leštěné kanály
- Odlehčené a vyvážené celé klikové ústrojí
- Tvrdé silentbloky (Speedpro.cz)
Chlazení:
- Náporový chladič Felicia 1.6 (Aci.cz)
- Ventilátor Felicia 1.6
- Trubky Cu vedené tunelem, průměr 28mm
Kola:
- Loukotě 5,5J x R13
Karoserie:
- Přední kapota 130RS (Autosport Prášek)
- Přední čelo ala 130RS
- Zrcátka Beskyd Sport (Speedpro.cz)
- Laminátová střecha (Autosport Prášek)
- Chladičová stěna v kufru
- Zadní lamino blatníky (p. Krajanský)
- Rám od Laminatak, zástavba a úprava Grabijec
Interiér:
- Palubka Erko
- Volant RRS
- Sportovní sedačky
Odkazy na kamarády:
skoda-virt.cz/cz/.../6044 -drtikol-s-130l
skoda-virt.cz/cz/.../3232 -p-l-puzzle-skoda-110-r (mimochodem moje první erko :D )
skoda-virt.cz/cz/.../1545 -siki-skoda-100
Zde najdete více fotek:
erko4.rajce.idnes.cz/
Projekt kterému fandím:
www.skoda110r.com/
Novinky:
19.1.2008 Hotové vyvaření. Vlečka,výztuha mezi tlumičema a držák posilovače brzd
1.5.2008 Erko je konečně doma a už se pomalu připravuju na práci
19.5.2008 Dneska jsem z erka sundal nápravy,blatníky, kapoty a dveře
10.6.2008 Tak jsem si udělal radost a koupil jsem si loukotě no...:D
2.7.2008 Podlaha obroušená, natřená třema vrstvama základovky a kolem přední nápravy jsem použil odrezovač..tak snad se neprožere až do kufru
24.9.2008 Při rozebírání vlečky jsme se docela zasmáli:D museli jsme se podívat do chytrý knížky, kterou jsme měli a tam stálo: V případě nutnosti výměny pryžových manžet, ložisek nebo jiné opravy zadáme práce značkové opravně. Rada nad zlato:D:D:D
29.10.2008 Díry od koroze na střeše a v okapničkách mi radost dvakrát neudělaly no co se dá dělat.
1.2.2009 Došel drát ve svářečce :( :D ,ale mám doma konečně přední čelo
17.6.2010 Po dlouhé pomlce jsem konečně něco málo udělal na erku. Navařil jsem výztuhy na šikmý ramena a začal jsem i na ramenech přední nápravy.
23.7.2010 Vyváření prorezlých děr v kar. a pasování stěny za chladič
15.1.2011 Půlka kabiny obřoušená a natřená základem, dále budu předělávat posilovač brzd ze 120 na posilovač z Feldy
1.6.2011 Zakoupen motor Fabia
28.8.2011 Navařena žpet brzdová konzola a vyroben držák na posilovač z Fe 1.6
12.2.2012 Nápravy v komaxitu, díly náprav ve žlutým zinku. Většina původních dílů, protože nemám nervy to všechno shánět po mototechnách.
25.5.2012 Dovezeny zadní lamino blatníky, pracuje se na odlehčení př. nábojů a repase poloos.
29.7.2012 Natažené trubky na chlazení.
11.5.2015 Vyrámováno
11.10.2018 Vyvařeno
Něco o autě:
Erko jsem koupil od pána, který si ho chtěl udělat do původního stavu. Na Erku byla vyměněna kompletně podlaha ze Š100, přední pozinkované blatníky a 4oké pozink. čelo, zadní blatníky v základovce. Celé auto bylo ošetřeno základem, ale pro nedostatek času se odstavilo na 7 let do kůlny, přikryté vším možným. Doba, kterou Erko strávilo v kůlně se na pár místech projevila. Proto Erko putovalo na návštěvu ke klempířovi, kde jsem nechal navařit vlečnou nápravu, rozšířit tunel na 5q, domeček pro posilovač a rozpěru mezi zadní tlumiče. Během toho se našlo i pár děr v zadní části. Po převozu zpět do garáže jsem obrousil kompletně podvozek až na plech a natřel základem.
Zbytek postupně dopíšu;)
Úpravy:
Nápravy:
- M náprava vyztužená (výztuhy Saky)
- Opískovaná, žlutý komaxit
- Otočené misky dorazů
- Tvrdší pružiny (Tuner#2)
- Sportovní tlumiče
- Stabilizátor 20mm (Svozil)
- Tvrdší silentbloky (Pemit)
- Štefty 90mm (kolarmotorsport.cz)
- Úhlová náprava rapid vyztužená (výztuhy Saky)
- Opískovaná, žlutý komaxit
- Tvrdé silentbloky (Speedpro.cz)
- Kyvkové pružiny
- Štefty 90mm (kolarmotorsport.cz)
Převodovka:
- Převodovka 5q
- Tvrdý silentblok (Speedpro.cz)
Brzdy:
- 4písty + propojky (Speedpro.cz)
- Sportovní děrované kotouče Š130 (Speedpro.cz)
- Posilovač brzd Felicia 1.9
- Bubnové brzdy (časem možná kotouče)
Motor:
- Fabia 1.4
- Hlava Gemini Racing
- Ostrá vačka 278/272 (Cepek)
- Leštěné ventily, zvětšená sedla
- Leštěné kanály
- Odlehčené a vyvážené celé klikové ústrojí
- Tvrdé silentbloky (Speedpro.cz)
Chlazení:
- Náporový chladič Felicia 1.6 (Aci.cz)
- Ventilátor Felicia 1.6
- Trubky Cu vedené tunelem, průměr 28mm
Kola:
- Loukotě 5,5J x R13
Karoserie:
- Přední kapota 130RS (Autosport Prášek)
- Přední čelo ala 130RS
- Zrcátka Beskyd Sport (Speedpro.cz)
- Laminátová střecha (Autosport Prášek)
- Chladičová stěna v kufru
- Zadní lamino blatníky (p. Krajanský)
- Rám od Laminatak, zástavba a úprava Grabijec
Interiér:
- Palubka Erko
- Volant RRS
- Sportovní sedačky
Odkazy na kamarády:
skoda-virt.cz/cz/.../6044 -drtikol-s-130l
skoda-virt.cz/cz/.../3232 -p-l-puzzle-skoda-110-r (mimochodem moje první erko :D )
skoda-virt.cz/cz/.../1545 -siki-skoda-100
Zde najdete více fotek:
erko4.rajce.idnes.cz/
Projekt kterému fandím:
www.skoda110r.com/
Novinky:
19.1.2008 Hotové vyvaření. Vlečka,výztuha mezi tlumičema a držák posilovače brzd
1.5.2008 Erko je konečně doma a už se pomalu připravuju na práci
19.5.2008 Dneska jsem z erka sundal nápravy,blatníky, kapoty a dveře
10.6.2008 Tak jsem si udělal radost a koupil jsem si loukotě no...:D
2.7.2008 Podlaha obroušená, natřená třema vrstvama základovky a kolem přední nápravy jsem použil odrezovač..tak snad se neprožere až do kufru
24.9.2008 Při rozebírání vlečky jsme se docela zasmáli:D museli jsme se podívat do chytrý knížky, kterou jsme měli a tam stálo: V případě nutnosti výměny pryžových manžet, ložisek nebo jiné opravy zadáme práce značkové opravně. Rada nad zlato:D:D:D
29.10.2008 Díry od koroze na střeše a v okapničkách mi radost dvakrát neudělaly no co se dá dělat.
1.2.2009 Došel drát ve svářečce :( :D ,ale mám doma konečně přední čelo
17.6.2010 Po dlouhé pomlce jsem konečně něco málo udělal na erku. Navařil jsem výztuhy na šikmý ramena a začal jsem i na ramenech přední nápravy.
23.7.2010 Vyváření prorezlých děr v kar. a pasování stěny za chladič
15.1.2011 Půlka kabiny obřoušená a natřená základem, dále budu předělávat posilovač brzd ze 120 na posilovač z Feldy
1.6.2011 Zakoupen motor Fabia
28.8.2011 Navařena žpet brzdová konzola a vyroben držák na posilovač z Fe 1.6
12.2.2012 Nápravy v komaxitu, díly náprav ve žlutým zinku. Většina původních dílů, protože nemám nervy to všechno shánět po mototechnách.
25.5.2012 Dovezeny zadní lamino blatníky, pracuje se na odlehčení př. nábojů a repase poloos.
29.7.2012 Natažené trubky na chlazení.
11.5.2015 Vyrámováno
11.10.2018 Vyvařeno
Lukas4 / škoda 110r - komentáře:
Najednou ze tu saĝýnajý objevovat fotki u letytích projektů. To je paráda.
ŭe bi došlo na lak?
-> lukaz4: Ahoj, jak pokraĝuješ na eRku?
-> lukaz4: JJ dýk a ztřechu taki budu muzet udělat jen jzem zy nechal udělat plechovou

-> J.T.: Pěkní
držym palce 


www.zkoda110r.cs/galleri.
php?ayd=517&am... www.zkoda110r.cs/galleri.
php?ayd=517&am... jj taki dávám pozylovaĝ
-> J.T.: Cuz, brsdi mám v plánu táhnout v kuze od pozylovaĝe k jednotlyvím kolům. HBV má 4 vívodi.
Čau, brsdi budeš tahat normálně, nebo nějak extra dýki pozylovaĝe s feldi???
-> Šulda: nevym jeztly luxuz, ale znažym ze 

luxuz jde do oblíbeních
Máš to pekné, len tak ďalej držým palce a przti 

-> tomtunyng10: Ahoj, dýki
ten volant jzem koupyl přez ynserát na www.tunyngbasar.cs , ale tadi v ĝechách jzem ho prodávat nevyděl. Skuz pohledat na netu 


Veľmy pekná :) ten volant tam bude pekne viserať a môžem za zpítať koľko takí ztojý a kde za dá sohnať ? :)
ahoj, tak jak pokracujez? us te nepotkavam ve zkole? 

-> Lůďa: Sdar, satým nyc moc. Znažým ze dělat na tí ztřeše, ale jde my to pomalu. Brso zem hodým nějakou fotku jak to teď vipadá.
-> lukaz4: Ahoj,co nového ... ?
Doufám, že někdo zleduje mojý ztavbu a proto ze chcy septat, sda nemáte někdo tenhle ztředoví panel na prodej. Kdižtak my napyšte zem nebo na emayl je v YD. Dýki
Ahoj šťaztní majytely :-) ,
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC
vosu š110R coupé
Dovolujy zy Tě ynformovat o tom,
že u přýležytozty blýžýcýho ze 40. víroĝý sahájený vírobi tohoto jyž legendárnýho
zportovnýho automobylu, vsnyká ojedynělí knyžný projekt mapujýcý jeho hyztoryy, od poĝátků vírobi až po zouĝaznozt.
Hlavný zouĝáztý knyhi bude unykátný katalog fotografyý všech do dnešných dnů dochovaních vosů, kterí bohužel nebude kompletný bes znýmků Tvého exempláře.
Proto zy Tě týmto, jako autor projektu a sáztupce zkupyni obdyvovatelů vosu š110R dovolujy požádat o pomoc a zpoluprácy.
Veškeré ynformace sýzkáš na:
Ynternetu:
WWW.ZKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emaylu:
martizulc@zesnam.cs
Adreze:
Martyn ŠULC
Poztoloprtzká 214
Ztaňkovyce
439 49
ČR
V elektronycké versy Fotokatalogu je jyž regyztrováno 90 eRek:
www.zkoda110r.com/knysnyc a.php?kat=0&...
Prozým y o pomoc z dyztrybucý ynformaĝnýho letáĝku eRkařům ve Tvém okolý :
www.zkoda110r.com/downloa d.php?zoubor=15
Pokud máte někdo možnozt projekt nějak medyálně svydytelnyt, udělejte to prozým
Z posdravem
“ eRkům SDAR
Marti110r - Martyn ŠULC