skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:22:18
08.02.2008
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Myslel jsem si to, kde by je pořád bral :o))
14:25:03
08.02.2008
08.02.2008
Eidy
-> Tuner#2:
Ramena nemusíš. Stačí ty odříznuté trubky. Dřív toho prej měl dost, ale teď už si musí každý zajistit sám.
Ramena nemusíš. Stačí ty odříznuté trubky. Dřív toho prej měl dost, ale teď už si musí každý zajistit sám.
14:15:24
08.02.2008
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Další vlečka v prdeli :o) ale alespoň to konečně dělá z nových plechů a vypadá to dobře. Musíš mu posílat nějaké šikmé ramena a nebo ne?
14:04:26
08.02.2008
08.02.2008
Eidy
držáky jsou k tomu samozřejmě taky,ale nejsou tak atraktivní pro fotografii
14:02:47
08.02.2008
08.02.2008
Eidy
-> David V6: 3750Kč.....za jednu stranu.....
13:14:38
08.02.2008
08.02.2008
David V6
-> Eidy: kolik si dal jestli to není tajný
10:02:53
08.02.2008
08.02.2008
Eidy
-> pistaa: jj, vím. Ale taky víc hlav víc ví a proto se ptám na různý postupy
09:58:57
08.02.2008
08.02.2008
pistaa
-> Eidy:
myslim ze uz to vies....
myslim ze uz to vies....
15:01:20
04.02.2008
04.02.2008
Eidy
-> laminatak: ještě mi řekni, jak jsi vyztužoval dvojitou stěnu pod zadníma sedačkama?
17:05:33
03.02.2008
03.02.2008
David V6
-> Eidy: jasan
01:41:22
03.02.2008
03.02.2008
Eidy
-> David V6: Tak to je skvělý. Náprava mi stejně přijde bez všech vnitřků, takže to neni problém. Díky. Tak já se brzo ozvu.
19:14:21
02.02.2008
02.02.2008
David V6
-> Eidy: strčíš to místo poloos,musíš vyndat i ložiska,je to přesně soustružený do tý trubky a není tam žádná vůle,mě se to s tím dělalo perfektně a hned máš o jedno měření míň,zrovna jsem ji měl včera v ruce tak sem ji zase založil pro tebe,nic za ní nechci hlavně když ti pomůže a to vým že jo protože mě pomohla hodně
13:35:13
02.02.2008
02.02.2008
Eidy
-> laminatak: dík. Bez urážky, ale snad to nebudu potřebovat
-> jerrom: tak jako rád bych s novou nápravou, ale musím připravit převodovku, poloosy, nějakej zinek, barva atd. A taky chci při tom vyškubnout přední nápravu a udělat na ní větší štafle. No a kvůli tomu musím vyškubnout chlazení páč vede pod nápravnicí. Není toho moc, ale práce kvapná ... víš jak
-> jerrom: tak jako rád bych s novou nápravou, ale musím připravit převodovku, poloosy, nějakej zinek, barva atd. A taky chci při tom vyškubnout přední nápravu a udělat na ní větší štafle. No a kvůli tomu musím vyškubnout chlazení páč vede pod nápravnicí. Není toho moc, ale práce kvapná ... víš jak
13:00:56
02.02.2008
02.02.2008
laminatak
-> Eidy: o geometrii se neboj da seto všelijak upravit,ja jsem to měl za den udělaný nejhorší snad je odstranit ty držaky převodovky,kdyžtak se ozvy kdyby něco
12:53:05
02.02.2008
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: Právě proto mě to zajímá...jestli už i s novou nápravou... tak ať se daří.
12:20:46
02.02.2008
02.02.2008
Eidy
-> jerrom: Běšiny určitě. Jen ještě nevím s jakou nápravou. Už se blížím k pojízdnému stavu abych to později opět rozebral
08:23:17
02.02.2008
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: A stíháš Běšiny?
01:03:36
02.02.2008
02.02.2008
Eidy
-> David V6: tak to by bylo super. Tvoji nabídku určitě rád využiju. A to přijde dát místo hřídelí, nebo na příruby unašečů poloos?
21:24:53
01.02.2008
01.02.2008
David V6
-> Eidy: toho se neboj hlavně furt musíš měřit,kdybys chtěl tak mám doma ještě trubku která je přesně do díry nápravy a na ní si nastavíč rozchod a sbíhavost s předníma kolama a máš to bez problémů,mě se to osvědčilo,kdyžtak ji tu mám ležet ak záleží na tobě
20:14:53
01.02.2008
01.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: Z geometrie celkově strach ani nemám, spíš abych neměl jedno kolo zalezlý víc než druhý.
-> laminatak: to jsem rád.
-> David V6: To určitě. Teď budou vzdyu bubny, ale třeba jednou časem Ale kdybych tak sehnal nějaký lehký kotouče, Mě se ty chlazený Bremba nelíběj páč jsou těžký. Ty bych teda dal dopředu páč když už kotouče dozadu tak pak zas jedině chlaďáky dopředu. No a když oni jsou právě takový těžký. To je velká neodpružená hmota. Ale s brzdama jsem koneckonců neměl nikdy problém, ani na okruhu, kdy jsem brzdil až mezi posledníma. No ale znáte mě Třeba seženu za pár let keramiku z Porsche a to bude jiný kafe.
-> laminatak: to jsem rád.
-> David V6: To určitě. Teď budou vzdyu bubny, ale třeba jednou časem Ale kdybych tak sehnal nějaký lehký kotouče, Mě se ty chlazený Bremba nelíběj páč jsou těžký. Ty bych teda dal dopředu páč když už kotouče dozadu tak pak zas jedině chlaďáky dopředu. No a když oni jsou právě takový těžký. To je velká neodpružená hmota. Ale s brzdama jsem koneckonců neměl nikdy problém, ani na okruhu, kdy jsem brzdil až mezi posledníma. No ale znáte mě Třeba seženu za pár let keramiku z Porsche a to bude jiný kafe.